Ynt: OPEL Araç Aldığım Günden Beri Arıza Veriyor!
öncelikle geçmiş olsun diyorum hocam.gerçekten kötü bir durumla karşılaşmışsın.Ama hakkını sonuna kadar ara.Bu ülkede hakkını aramadığımızdan hep daha kötüsüyle karşılaşmak zorunda kalıyoruz...Mahkeme kararı ile Opel markası yaptırıma gitse bak bakalım bir daha böyle kötü malzemeli araç gönderebiliyor mu...Geçenlerde tv de Opel Türkiye sorumlusu konuşuyordu.Araçlarımız kaliteli ve Türkiye vazgeçilmez bir pazar diyordu.Nerde kalite anlamadım.Daha araç birkaç aylıkken baskı balata mı bitermiş.Yokuşta çakılı kalma filan olmaması gereken problemler.İnanın babamda toros var ben daha baskı balata sorunu görmedim..Gittiği yolları da bir görseniz.Köy yolu ve stabilize..Bunlar ise düz asfaltta sorunsuz ilerleyemiyor.
Hocam size tavsiyem öncelikle bayi ile iletişime geçin.Soruna çözüm bulmuyorlarsa doğru vilayetlerde ve kaymakamlıklarda bulunan Tüketici Hakları Komisyonuna bir dilekçe ile şikayetinizi bildirin.Dilekçeye servis fişlerinin fotokopilerini de ekleyin..Onlar ciddi ciddi sizin adınıza konunun üzerine gideceklerdir.Ben aynısını cep telefonum için yapmıştım.Servise giden telefon geldiğinde başka bir tarafı bozulmuştu..Şikayet ettim.Sağolsunlar ilgilendiler ve sıfır telefon gönderdi samsung.Ayrıca genel müdürlük aradı defalarca özür diledi.Artık Pantolonumun düğmesi kopsa şikayet ediyorum.Bunlar güzel sözden konuşmaktan anlamazlar.Daha da sonuç alamazsanız Opeli mahkemeye verin.Servisi vermek faydalı olmaz sizin adınıza....
Tekrardan geçmiş olsun...Arkadaşlar ciddi ciddi opel astra düşünüyordum artık vazgeçmeye başladım.Bu konuda çok şikayet duydum.Birleşip bir kamuoyu oluşturmayı tavsiye ediyorum.Ayrıca ben şimdi arayıp opel türkiyeye şikayetimi ileteceğim.Bu siteyi de söylemeyi düşünüyorum.Girip şikayetleri bir incelesinler...İnsanları enayi yerine koymasınlar.Yazık günah 50bin tl para istemesini biliyorlar dizel astraya....
öncelikle geçmiş olsun diyorum hocam.gerçekten kötü bir durumla karşılaşmışsın.Ama hakkını sonuna kadar ara.Bu ülkede hakkını aramadığımızdan hep daha kötüsüyle karşılaşmak zorunda kalıyoruz...Mahkeme kararı ile Opel markası yaptırıma gitse bak bakalım bir daha böyle kötü malzemeli araç gönderebiliyor mu...Geçenlerde tv de Opel Türkiye sorumlusu konuşuyordu.Araçlarımız kaliteli ve Türkiye vazgeçilmez bir pazar diyordu.Nerde kalite anlamadım.Daha araç birkaç aylıkken baskı balata mı bitermiş.Yokuşta çakılı kalma filan olmaması gereken problemler.İnanın babamda toros var ben daha baskı balata sorunu görmedim..Gittiği yolları da bir görseniz.Köy yolu ve stabilize..Bunlar ise düz asfaltta sorunsuz ilerleyemiyor.
Hocam size tavsiyem öncelikle bayi ile iletişime geçin.Soruna çözüm bulmuyorlarsa doğru vilayetlerde ve kaymakamlıklarda bulunan Tüketici Hakları Komisyonuna bir dilekçe ile şikayetinizi bildirin.Dilekçeye servis fişlerinin fotokopilerini de ekleyin..Onlar ciddi ciddi sizin adınıza konunun üzerine gideceklerdir.Ben aynısını cep telefonum için yapmıştım.Servise giden telefon geldiğinde başka bir tarafı bozulmuştu..Şikayet ettim.Sağolsunlar ilgilendiler ve sıfır telefon gönderdi samsung.Ayrıca genel müdürlük aradı defalarca özür diledi.Artık Pantolonumun düğmesi kopsa şikayet ediyorum.Bunlar güzel sözden konuşmaktan anlamazlar.Daha da sonuç alamazsanız Opeli mahkemeye verin.Servisi vermek faydalı olmaz sizin adınıza....
Tekrardan geçmiş olsun...Arkadaşlar ciddi ciddi opel astra düşünüyordum artık vazgeçmeye başladım.Bu konuda çok şikayet duydum.Birleşip bir kamuoyu oluşturmayı tavsiye ediyorum.Ayrıca ben şimdi arayıp opel türkiyeye şikayetimi ileteceğim.Bu siteyi de söylemeyi düşünüyorum.Girip şikayetleri bir incelesinler...İnsanları enayi yerine koymasınlar.Yazık günah 50bin tl para istemesini biliyorlar dizel astraya....