Devir saatindeki dalgalanma icin ve diğer sorunlar icin Opel Garagedan bilgi aldım. Devir saatinin motorunun bozuk olduğunu söyledi. Mekanik aksamla ilgili bir problem degil dedi. Silkeleme problemi ise iç akslardan kaynaklandığını söyledi. Boşluktan dolayı o silkelemelirin oluştuğunu söyledi. Gelecek hafta pazartesi salı götüreceğim arabayı bakalım ne olacak
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Otomobilden ne kadar anlıyorsunuz bilmiyorum ancak aşağıdaki yazdıklarımında otomobil bilgisinden çok mantık ile alakası var.
Kaptan olmamdan ötürü olsa gerek , denizde işimi hep sebep sonuç ilişkisi üzerinden götürmemden dolayı bir şey söylerken analizini iyi yapmak gerekli buna dayanarak bakınız
Videoda anlattığım üzere bu dalgalanmanın birden çok sebebi var ama size birisi aracınızı hiç görmeden direk bundan diyorsa bilinki sallıyor. Devir dalgalanması videoda anlattığım üzere arızalı alternatör , kötü akü (plaka hasarlı, düşük sıvılı) , bozuk krank devir sensörü, bozuk egzantrik devir sensörü, tachometre devir saati step motoru arızası, motor beyni arızası, z16xep te arızalı egr, arızalı Manifold contası , arızalı Boğaz kelebeği klapesi (dişli esniyor) gibi bir sürü sebepten kaynaklanabiliyor . Her biri için tek tek teşhis yöntemi var ama bunlar inanın aracı görmeden telefondan yapılmıyor .
Size tavsiyem bu şekilde %100 budur şeklinde ki kronikçi usta yaklaşımlarına fazlaca güvenmeyiniz . Opel Garage saygı duyduğum bir tamirhane o yüzden bir bildikleri vardır diyorum . Ancak step motor arızasını tech2 ye bağlamadan anlamaları mümkün değil kendileri de biliyordur zaten.
Aksta yapacağınız değişim %80 ihtimal ile vuruntuyu kesmeyecek . Eğer kesmezse bu konuda ayrıca tavsiyelerimi aktarırım .