LPG yi bağlattım arıza ışığı yandı sorun nedir
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Flencin resmini istemiştim ya LPG için
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
LPG yi bağlattım arıza ışığı yandı sorun nedir
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Selam
Sizin araç A16XER , sizin motorlarda EGR ve bu bahse konu flenç yok. Bu flenç A16XER de emme manifoldu içerisine alındı ve klapelerin konumu değiştirildi. Yani kısaca A16XEr de burada anlattığımız işlem yapılamaz .
Sıcakken sizin araçta bu olayı yapmasını bence VVTI ayarlıyıcısı hidrolik aktuotörlere bağlamak lazım . 2010-2013 arası A16xer lerde bu aktüatörlerde üretim hatası var . Bir ara teknik bülteni buraya yüklerim okursunuz . Aracınızda hata kodu okumanız lazım, tam sente tutturmayınca araç ısınıp incelen motor yağı sebebi ile böyle saçmalıyor.
A16XEr de motor yağı çok önemli .
Kolay gelsin
Tech2 ile baktılar siboplarda sorun var dedi. Ama benim gözle görülür bi sıkıntım yok. Sadece motor çalışırken titriyor biraz. Ayni titreme benzinde de var. Belli yanı dışarıdan. Birde bugün egzozdan pat pat ses gelmeye başladı. Arabanın arkasına dolanınca farkettim içinden duyulmuyor ama. Bu arabanın sıkıntısı neden bitmiyor arkadaşlar kazıklandım mi öyle düşünmeye başladım artık.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Önceden de vardı bu titreme ben öyle hatırlıyorum. Normalde böyle titremez dedi. Su an benim araçla egzozdan gelen sesten başka bi sıkıntım yok. Arıza ışığını söndürdü geri yanar dedi ama yanmadı. Sibop kötü olsa nasıl belli olur nasıl anlarım. Forumu fazlasıyla okudum ama Yinede adam kafamı karıştırdı
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Sizden flencin resmini istedim çünkü sizin flenç üzerinde LPG girişlerini göremedim .
LPG de ki ana ilke girişin silindirlere en yakın yerden yapılmasıdır . Eğer silindire yakın yerden değilde uzaktan yapılırsa bu backfiring denen olayın oluşmasına (ki bence sizdeki pat pat sesi bu) ve ayrıca LFT ve SFT nin çok düşükte çalışarak p0171 hata kodunun gelmesine sebep olur. Ayrıca z16xep e özel olarak yanlış taraftan açılan nipel girişi aracın twinport klapeleri kapalı iken araçta titreme , tekleme almanıza sebep olur .
O yüzden bana her açıdan flencin resmini atmanız lazım ki sizin araca yorum yapayım . LPG girişi flenç yerine Manifold karıştırıcı üzerine yapılmışsa zaten aracınızın LPG çalışması bana göre mucize
Bu resimde LPG girişi için doğru nokta işaretlenmiş .
Buda doğru giriş yapılmış LPG montajı kendi aracım gördüğün üzere LPG klapesiz taraftan giriyor silindire
Yani bir resim olsa neler neler söylerim .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bendeki sorun çok farkedilebilir değil, dolayısıyle hata kodu vermiyor.
Araca mobil1 esp formula 5w30 tam sentetik 5lt yag koyuyorum.
Sente tutturmayı olayı nasıl birşey. Bu triger değişiminde sente ayarı dedikleri mevzumu ?
Birde hidrolik aktüatörlerden bahsedebilir misiniz.