- Katılım
- 10 Kas 2019
- Mesajlar
- 5,524
- Tepkime puanı
- 2,429
- Puanları
- 113
RESİMLER İNTERNETTEN TEMSİLİDİR BEN SÖKÜP YAPTIM O ARA RESİM ÇEKEMEDİM YARDIMCI OLMAK AMACLI RESİMLERİ PARÇA PARÇA ALDIM İNTERNETTEN
İlk işimiz vites konsolunu söküyoruz ve konsolu söktükten sonra geriye doğru koltukları gerektiği kadar yatırıp çıkarıyoruz bende kol dayama var diye biraz uğraştırdı kol dayama olmayanlar geriye cekp yukarı kaldırınca cıkar

sağ taraf torpido kısmını cıkarıyoruz ve direksiyon plastiğini anahtarı taktığımız cim beyninin bulunduğu kısmı plastik kısmı söküyoruz sonra alt kısmınıda yerinden söküyoruz isterseniz direksiyon oraları sökmeyebilirsiniz rahat çalışmak için söktüm ben

arabanın alt kısmında egzoz 2. oksijen sensörünün orada klima gideri var var orayı söküyoruz

bu biraz uğraştırıyor vidalar uzun
vidaları gevşetip gider kısmından cekin direk geliyor zaten

gider cıktıntan sonraki hali BAZI RESİMLER ASTRA G YE AİTTİR ZATEN SİSTEM AYNIDIR eger gideri sökmezseniz çektiğinizde gelmez kırarsınız

orta vites konsolu çıkardıktan sonra buradaki taban havalandırma kanalını çekin esneterek çıkarın çıkıyor
alt haznayi tutan vidalar var onları sökün ve kendinize doğru çekin direk çıkıyor

Çekip çıkarınca bu kısım böyle oluyor ve etrafındakı süngeride sökmüşken temizleyip evimizdeki kapı altına kullandığımız süngerler var düzgünce ondan çekin

sonra bunun bir üst kısmı olan yer klapemizin yeri oralar da astra g ler vidalar var ama astra h lerde punta yani plastiği plastiğe eritip yapıştırma yapmışlar bu plastik yapıştırma olan kısımları düzgünce maket bıçağı ile kesip yerlerinden ayırın zaten oralarda vida yerleride var hali hazırlda hepsine düzgün aynı ebatta vida ayarlayıp ve sivri uçlu olsun yanlız akılı vida olmasın plastik kısmı bir defa sıktıktan sonra geri atar yoksa siri uçlu ve kısa hepsi aynı ebatte olsun bu yapıştırma işlemi İŞARET ATTIĞIM YERDEKİ DEVAMINI TAKİP EDİP BULUN

bu kısmıda ayırdıktan sonra ayrılan kısmı yukarı doğru itin ve elinizi sokup klapeye ulaşın sonra biraz oynayarak yerinden çıkarıp bir elinizlede alt klima radyatörünü aşağı doğru eğip aradan klapeyi alabilirsiniz
KLAPEYİ TAMİR ETTİKTEN SONRA SOĞUK KONUMDA BIRAKIN VE İÇERİNİN SICAKLIĞINI DA EN SOĞUK KONUMA GETİRİN VE MOTORU YERİNE BAĞLAYIN EĞER İÇERİ SICAK ALT KLAPE SOĞUKTA OLURSA MOTORU BAĞLADIĞINIZDA TEKRAR KIRILIR ASIL KIRILMA SEBEBİ BUDUR BİRİ SICAKTA BİRİ SOĞUKTA KALDIĞI İÇİN KIRILIYOR VE BİR DEFA SÖKÜLSÜN MOTOR BUNA DİKKAT EDİLMEDEN TAKILSIN KIRILMIŞTIR
VİDALARİ UYGUN YERLERE TAKIP VE KESTİĞİMİZ PUNTA KISIMLARINA GÜZEL AYNI EBAT VE BOYDA VİDA AYARLAYIP TAKTINDAN SONRA MOTORUNDA KLAPENİN SICAĞINA DİKKAT ETTİKTEN SONRA BİRDAHA EVVELALLAH SORUN CIKMAZ
RESİMLERİ ÇEKEMEDİĞİM İÇİN İNTERNET ÜZERİNDEN UYGUN OLANLARI BULUP YÜKLEDİM
İlk işimiz vites konsolunu söküyoruz ve konsolu söktükten sonra geriye doğru koltukları gerektiği kadar yatırıp çıkarıyoruz bende kol dayama var diye biraz uğraştırdı kol dayama olmayanlar geriye cekp yukarı kaldırınca cıkar

sağ taraf torpido kısmını cıkarıyoruz ve direksiyon plastiğini anahtarı taktığımız cim beyninin bulunduğu kısmı plastik kısmı söküyoruz sonra alt kısmınıda yerinden söküyoruz isterseniz direksiyon oraları sökmeyebilirsiniz rahat çalışmak için söktüm ben

arabanın alt kısmında egzoz 2. oksijen sensörünün orada klima gideri var var orayı söküyoruz

bu biraz uğraştırıyor vidalar uzun

vidaları gevşetip gider kısmından cekin direk geliyor zaten

gider cıktıntan sonraki hali BAZI RESİMLER ASTRA G YE AİTTİR ZATEN SİSTEM AYNIDIR eger gideri sökmezseniz çektiğinizde gelmez kırarsınız

orta vites konsolu çıkardıktan sonra buradaki taban havalandırma kanalını çekin esneterek çıkarın çıkıyor

alt haznayi tutan vidalar var onları sökün ve kendinize doğru çekin direk çıkıyor

Çekip çıkarınca bu kısım böyle oluyor ve etrafındakı süngeride sökmüşken temizleyip evimizdeki kapı altına kullandığımız süngerler var düzgünce ondan çekin

sonra bunun bir üst kısmı olan yer klapemizin yeri oralar da astra g ler vidalar var ama astra h lerde punta yani plastiği plastiğe eritip yapıştırma yapmışlar bu plastik yapıştırma olan kısımları düzgünce maket bıçağı ile kesip yerlerinden ayırın zaten oralarda vida yerleride var hali hazırlda hepsine düzgün aynı ebatta vida ayarlayıp ve sivri uçlu olsun yanlız akılı vida olmasın plastik kısmı bir defa sıktıktan sonra geri atar yoksa siri uçlu ve kısa hepsi aynı ebatte olsun bu yapıştırma işlemi İŞARET ATTIĞIM YERDEKİ DEVAMINI TAKİP EDİP BULUN

bu kısmıda ayırdıktan sonra ayrılan kısmı yukarı doğru itin ve elinizi sokup klapeye ulaşın sonra biraz oynayarak yerinden çıkarıp bir elinizlede alt klima radyatörünü aşağı doğru eğip aradan klapeyi alabilirsiniz
KLAPEYİ TAMİR ETTİKTEN SONRA SOĞUK KONUMDA BIRAKIN VE İÇERİNİN SICAKLIĞINI DA EN SOĞUK KONUMA GETİRİN VE MOTORU YERİNE BAĞLAYIN EĞER İÇERİ SICAK ALT KLAPE SOĞUKTA OLURSA MOTORU BAĞLADIĞINIZDA TEKRAR KIRILIR ASIL KIRILMA SEBEBİ BUDUR BİRİ SICAKTA BİRİ SOĞUKTA KALDIĞI İÇİN KIRILIYOR VE BİR DEFA SÖKÜLSÜN MOTOR BUNA DİKKAT EDİLMEDEN TAKILSIN KIRILMIŞTIR
VİDALARİ UYGUN YERLERE TAKIP VE KESTİĞİMİZ PUNTA KISIMLARINA GÜZEL AYNI EBAT VE BOYDA VİDA AYARLAYIP TAKTINDAN SONRA MOTORUNDA KLAPENİN SICAĞINA DİKKAT ETTİKTEN SONRA BİRDAHA EVVELALLAH SORUN CIKMAZ
RESİMLERİ ÇEKEMEDİĞİM İÇİN İNTERNET ÜZERİNDEN UYGUN OLANLARI BULUP YÜKLEDİM