Arkadaşlar cümleten selamunaleyküm
Aracım astra j 1.4t 2020 model 75 binde yaklaşık. 2 ay evvel istanbul otobanda ortamala 80.90 km hızı geçiş sırasında tekleme sorunu ile karşılaşıp özel bir opel servisine gittim aracın bobin ve buji konteollerinde bujilerin gidik olduğu söylendi akabinde kompresör testi yapıldı araca, 2 gözde güç kaybı olduğu tespit edildi bujiler hella marka buji ili değişip test ettik tekleme sorunu cözülmüştü (esp ve motor arıza )ışığıda artık yanmıyordu. Taki bayramdan önceki son gün rampa çıkışın da tekrar tekleme esp motor arıza ısığı yanıp sönme oldu sonra gaz kesince normale döndü ama gaza yüklenince tekrar oluyor sakin olarak kullanıyorum. Aracın çalışmasın da egzoz dumanın da bir sorun yok pazartesi günü randevu aldım bir ıstamızdan. Bu arada istanbul da uzman bir usta ile görüştüm buji olarak GM veya NGK kullanacaksın dedi komperösör testini videoya çek bana at dedi. Lütfen bana bir akıl verin sorun ne olabilir piston sekman kırığı falan deniyor, sübap 2020 lerde sorun çözülmüş deniyor hadi buji desem neden ilk baktırdığımda 2. Gözde komprasör düşük çıktı buji değişimden sonra her nekadar hella marka taksamda tekleme sorunu çöcüldü piston kırık olsa ben 10 bin km daha yol nasıl yaptım aklım da deli sorular. Hikayeyi uzun tuttum ki anlayan bir arkadaşım doğru bir yorum ve önerisi olsun
Şimdiden çok teşekkürederim