Opel Astra j mi Aurismi?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan pexmanq
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
yeni kasa aurisin ön konsoldaki herşey çakma gibi olmuş alakasız bir görsellik bence.
 
Toyota zaten hep böyle. Sağlamlık var, donanım yok. Arabalar hep sade...
Şuan 17-18 arası satılan 97 model 1.6 GLi modeller tam donanım fakiri... Klimalı ve hidro-direksiyon olan model FULL + FULL diye satılıyor :D
 
toyotanın motoru haricinde hiç bir yerinde bir numara yok.
kaporta yok,
yol tutuş yok,
sessizlik yok,
güven hissi yok,
donanım yok, tip şekil şemal yok,
tek şey var motor ve yakıt.
türkiyede bir şey bellendimi asırlar boyu o sürer gider. eskidendi o donanımsız basit arabalar yapılırken toyotanın sorunsuzluğu.
amerikadaki sonuçlara bakın hyundai bile toyotadan daha sorunsuz marka seçiliyor.
yeni auriste bir önceki toyota gibi, biraz ordan biraz burdan çalıp yapıştırmışlar. i30'a benzetmeye başlamışilar alameti farika bir şey çıkmış ortaya
 


toyota forumunda çok takıldım ben corolla varken. adamlara japon haricinde marka sormayacaksın sorunsuzluk abidesi corolla varken o alınmaz. auris varken başka araba alınmaz. e be kardeşim yuh :D araba dediğin oyuncak gibi olmayacak corollayla basmaya korkardım. araba kanatlanıp uçacak sanki yolda 140 150 dedinmi teyyaremin kanatları açıldı hesabı araba yükselişe geçiyordu. gelde bunu toyotacılara anlat. astra her anlamda sınıfındaki birçok arabaya çakar. vw yapmış olsaydı bu tasarımı devrim niteliğinde olur kapış kapış gider 1 sene sıra beklerdi millet...

Ben toyota forumda da takılıyorum burası ile de dayım sayesinde tanıştım. Şimdiye kadar 8 araba değiştirdik 5 tanesi toyotaydı. Fakat fanatik toyotacı değilim. hemen hemen her modeline bindim toyotanın 2011 corollamız varken arabada 2011 model araba hissi yoktu sınıfında ki araçlara göre çok gerideydi ama şu an 99 model corolla kullanıyorum sadece yakıt alıyorum başka birşey yok neyse ben şimdi burda toyotayı anlatmak istemiyorum siz benden iyi biliyorsunuz. Sonuç olarak astra j bence opelin en yakışıklısı ve en çok satanı olacak gibi. Tek eksiği dizel motor seçeneğinin sadece 1.3 olması.

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 20:13 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 20:07 ----------

toyotanın motoru haricinde hiç bir yerinde bir numara yok.
kaporta yok,
yol tutuş yok,
sessizlik yok,
güven hissi yok,
donanım yok, tip şekil şemal yok,
tek şey var motor ve yakıt.
türkiyede bir şey bellendimi asırlar boyu o sürer gider. eskidendi o donanımsız basit arabalar yapılırken toyotanın sorunsuzluğu.
amerikadaki sonuçlara bakın hyundai bile toyotadan daha sorunsuz marka seçiliyor.
yeni auriste bir önceki toyota gibi, biraz ordan biraz burdan çalıp yapıştırmışlar. i30'a benzetmeye başlamışilar alameti farika bir şey çıkmış ortaya

şimdiye kadar i30 ile tanışma fırsatım olmadı ama bu toyata da bulunmayan şeyleri hyundai i30 ile sağlamışsa tabi toyotanın önüne geçecektir :)
 
İ30 bana kalirsa astradanda iyi :) corolla auros halt etmis

HUAWEI G610-U30 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
I30 konusunda çok pis kapışmalar oldu bu forumda, ben ban yiyordum az daha :D Hâlâ da I30'un segmentinde premium markalar hariç en iyi araba olduğuna kalıbımı basıyorum.
 
1994'te sıfır aldığımız Corolla şu anda 180.000 km'de ve hala canavar gibi. Atıyorum debriyaj balatası bile değiştirilmedi. :)

Toyota iyidir. Ama eski Toyotalar daha iyidir. O dönemde üretilen Toyotalar şimdi yok. Elektrik ve motorda gerçekten çok çok iyiler. Kaporta, yol tutuş, donanım v.s. iyi fakat diğerlerinden çok önde değil.

Konuya dönersek eski kasa Auris'e göre çok daha vahşi bir Auris çıkmış ortaya. Ben sevdim tasarımı ama alır mıydım, almazdım!
 
1994'te sıfır aldığımız Corolla şu anda 180.000 km'de ve hala canavar gibi. Atıyorum debriyaj balatası bile değiştirilmedi. :)

İşte bende tam olarak bundan bahsediyorum. Mükemmel bi olay değil mi ya? Şimdiki arabalar 30-40bin'de değiştiriyor belkide daha az...
 
baskı balatada eski arabalar daha sağlam asbest kullanıldığı için diye biliyorum. şimdi kullanımı yasak ve baskı balatalarda acemiler elinde genelde cart diye bitiyor. sattığım vectranında ilk baskısını ben değiştirmiştim. 135 bin civarında gayet iyi bir ömür değil mi ? :)
 
Aslında olay baskı balata değil. Toyota o dönemde gerçekten sağlam iş çıkarıyordu. Hadi debriyaj balatası öyle diyelim. Belki inanmayacaksınız ama devir daim 2 ay önce değişti. Düşünün fabrikanın devir daimi 20 yıl gitmiş. Gerçi yolda bıraktı da değiştirdik ama canı sağolsun artık... :)

O kasa Corollalar için gerçekten sorunsuzluk abidesi diyebilirim. Onlar gibisini görmedim.
 
Geri
Üst