Opel Astra j mi Aurismi?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan pexmanq
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ben toyota forumda da takılıyorum burası ile de dayım sayesinde tanıştım. Şimdiye kadar 8 araba değiştirdik 5 tanesi toyotaydı. Fakat fanatik toyotacı değilim. hemen hemen her modeline bindim toyotanın 2011 corollamız varken arabada 2011 model araba hissi yoktu sınıfında ki araçlara göre çok gerideydi ama şu an 99 model corolla kullanıyorum sadece yakıt alıyorum başka birşey yok neyse ben şimdi burda toyotayı anlatmak istemiyorum siz benden iyi biliyorsunuz. Sonuç olarak astra j bence opelin en yakışıklısı ve en çok satanı olacak gibi. Tek eksiği dizel motor seçeneğinin sadece 1.3 olması.

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 20:13 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 20:07 ----------



şimdiye kadar i30 ile tanışma fırsatım olmadı ama bu toyata da bulunmayan şeyleri hyundai i30 ile sağlamışsa tabi toyotanın önüne geçecektir :)


hyundainin çok yol aldığı bir gerçek, isterse çok kaliteli arabalar yapabilme kabiliyetine sahip.
bunu da premium arabaları ile gösteriyor, a,b,c, seğmenti arabaları da çok değişti. kalite fazlası ile artı, donanım desen yazmaya gerek yok.
kendi arabamdan bahsedeyim; i30 mükemmel araba mı değil. ilk serilerde denizden geçip derede boğulma misali ufak tefek eksik ve hataları vardı.
bunları çoğu giderildi, forumlardan takip ettiğimiz ektrem şansızlık yaşayan bir kaç arkadaşımız oldu.
şu adda da geliştirmeler yapılabilecek ve hyundai için çok basit bir kaç nokta hala var.
daha önce corsa, astra, vectra, toyota, honda, skoda, leon bir çok arabam oldu. çevremin çoğu bayi, servis, galerici vs. olduğu için hasbelkader uzun yıllardır otomotiv sektörünün içerisinde sayılacak kişiyim.
arabayı alırken çok araştırma ve kıyaslama yapıp hatta bu forumda da konu açmıştım.
inceleyince o günkü şartlar altında bana göre İ30 parasını hak eden arabalar listesinde 1 numara idi, bu gün yine 1 numara.
1.5 yıl, 14.000 km. dir kullanıyorum hiç pişman olmadım. bu gün araba alacak olsam yine aynısını alırım.
her zaman yazdım yine yazıyorum; bu arabanın önünde VW. arması olsa 25-30.000 lira, opel arması olsa 10.000 lira daha fazlaya daha iyi satılırdı.
ondaki standart donanım bu gün bir çok D ve E segmenti arabalarda bile yok.
en güzel tarafı ne biliyormusunuz; 5 yıl garantisi var, servislere gidince adam yerine konulup ciddiye alınıyorsunuz. ufuk tefek sıkıntılar olsa da sorununuz hemen çözülüyor.
garantiye girmiş girmemiş, kullanıcı hatası olmuş olmamış pek fark etmiyor hemen parça değişimi yoluna gidiliyor.
sıkıntı mı çıktı çözümü çok kolay, koreye bir mail at işlem tamam servis aradan çıkıyor genel merkezden ustalar, mühendisler ayağına geliyor.
onlarca bayi boyalı arabaları sıfır diye satıp iş mahkemeye aksetmesine, müşterinin haklı çıkmasına ve opelin marka imajının yerlerde sürünmesine rağmen opel merkezi gibi ticari bir konu bayi ile halledin demiyor adamlar.
izmirde bir bayi kapısı boyalı İX35 satmış bayiyi duman etmiş adamlar,olayı öğrenir öğrenmez müşteriye de anında sıfırını anahtar teslimi teslim etmişler.
en son ülkemizde yeni i10'u yaptılar bana göre sınıfında alınacak tek araba.
25-30 yıl önce japonlar için aynı şeyleri konuşuyorduk, 15 yıldır japonların marka algısı yerleşti, bu gün kore o noktayı geçti bir 10 yıl sonra japonları geçecek gibi görünüyor.
 
yeni elantra. i30 gibi oda mükemmel bence ikinci el durumu hariç düşünmeden alınacak araçlar. geçen kırmızı vardı vişne çürüğüne yakın bir renk elantra 33.500 2012 model tune donanımı alıyordum araba izmirde diye gözüm kesmedi. istanbulda olsa kaçarı yoktu ve araçta yok yok... bir tek ikinci eli düşündürüyor insanları değer kaybı vs.
 
hyundainin çok yol aldığı bir gerçek, isterse çok kaliteli arabalar yapabilme kabiliyetine sahip.
bunu da premium arabaları ile gösteriyor, a,b,c, seğmenti arabaları da çok değişti. kalite fazlası ile artı, donanım desen yazmaya gerek yok.
kendi arabamdan bahsedeyim; i30 mükemmel araba mı değil. ilk serilerde denizden geçip derede boğulma misali ufak tefek eksik ve hataları vardı.
bunları çoğu giderildi, forumlardan takip ettiğimiz ektrem şansızlık yaşayan bir kaç arkadaşımız oldu.
şu adda da geliştirmeler yapılabilecek ve hyundai için çok basit bir kaç nokta hala var.
daha önce corsa, astra, vectra, toyota, honda, skoda, leon bir çok arabam oldu. çevremin çoğu bayi, servis, galerici vs. olduğu için hasbelkader uzun yıllardır otomotiv sektörünün içerisinde sayılacak kişiyim.
arabayı alırken çok araştırma ve kıyaslama yapıp hatta bu forumda da konu açmıştım.
inceleyince o günkü şartlar altında bana göre İ30 parasını hak eden arabalar listesinde 1 numara idi, bu gün yine 1 numara.
1.5 yıl, 14.000 km. dir kullanıyorum hiç pişman olmadım. bu gün araba alacak olsam yine aynısını alırım.
her zaman yazdım yine yazıyorum; bu arabanın önünde VW. arması olsa 25-30.000 lira, opel arması olsa 10.000 lira daha fazlaya daha iyi satılırdı.
ondaki standart donanım bu gün bir çok D ve E segmenti arabalarda bile yok.
en güzel tarafı ne biliyormusunuz; 5 yıl garantisi var, servislere gidince adam yerine konulup ciddiye alınıyorsunuz. ufuk tefek sıkıntılar olsa da sorununuz hemen çözülüyor.
garantiye girmiş girmemiş, kullanıcı hatası olmuş olmamış pek fark etmiyor hemen parça değişimi yoluna gidiliyor.
sıkıntı mı çıktı çözümü çok kolay, koreye bir mail at işlem tamam servis aradan çıkıyor genel merkezden ustalar, mühendisler ayağına geliyor.
onlarca bayi boyalı arabaları sıfır diye satıp iş mahkemeye aksetmesine, müşterinin haklı çıkmasına ve opelin marka imajının yerlerde sürünmesine rağmen opel merkezi gibi ticari bir konu bayi ile halledin demiyor adamlar.
izmirde bir bayi kapısı boyalı İX35 satmış bayiyi duman etmiş adamlar,olayı öğrenir öğrenmez müşteriye de anında sıfırını anahtar teslimi teslim etmişler.
en son ülkemizde yeni i10'u yaptılar bana göre sınıfında alınacak tek araba.
25-30 yıl önce japonlar için aynı şeyleri konuşuyorduk, 15 yıldır japonların marka algısı yerleşti, bu gün kore o noktayı geçti bir 10 yıl sonra japonları geçecek gibi görünüyor.

Anlattıklarınızdan sonra i30'a karşı biraz daha sempatim arttı. Şekil olarak zaten güzeller fakat çevremde i30 kullanan olmadığı için tam olarak ilk ağızdan öğrenemedim nasıl olduğunu. Hyundai markalaşma yolunda 'i' serileri ile çok yol kat etti Türkiye'de. Ben Osmaniye de yaşıyorum bizim memlekette toyota sevdası çoktur malum bizde olduğu gibi insanın alışkanlıklarından vazgeçmesi zor oluyor cesaret istiyor biraz. Daha önce toyota formunda yer alan abim bilir Osmaniye'li çoktur orada :) İlk fırsatta bir i30 test etme şansım olur umarım. Teşekkürler.
 
Aurise karşı astrayı tek geçerim


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Geri
Üst