- Konuyu Başlatan
- #11
Verdiğiniz bilgi için çok teşekkürler Turgay Bey ben özel serviste yaptırdım emsal karar çıkarsa benide bağlar mı acaba ? Elimizden gelen desteği vermeye hazırız. Bu konuda mahkeme yurtdışı bülteni görünce muhtemelen lehimize karar verecektir. Gelişmeleri merakla bekliyoruz.Astra j kasa K kasa insignia a ve b kasalarda Kullanılan tüm 1.6 dizel motorlarda üretimden kaynaklı hata var bu hata daha sonra birçok Avrupa ülkesinde kabul edilmiş Opel tarafından teknik bir bülten yayınlanmış sonradan parça üretilmiş araçlara ancak ülkemizde kabul etmediği gibi sorunun kullanıcı kaynaklı,bakım eksikliği ve uygun yağ kullanılmamaya bağlanmış yada yağın motorda dolaşıp gergiyi doldurana kadar bu sesin normal olduğu insanlara empoze edilmiş çoğunluğu durumu kabullenmek zorunda kalmıştır
Ancak durum hiçte anlatıldığı gibi değil teknik bülteni ve numarasını paylaşacağım contayı 9 Cu ayda yurtdışından temin etttim aracıma taktırdım yaklaşık 4 ay gibi zamandır aracımı denedim gerek uzun yolda gerekse şehir içi trafik va kısa mesafeler olmak üzere herkese rahatlıkla söyleyebilirim gergi kütüğüne eklenen conta sorunu çözüyor
Sonuç ise Opel Türkiye yada distribütör firmalar bizlerden üretim hatasını saklamak İçin elinden geleni yapmış çünkü yayınlanan bültene göre ücretsiz değişim için süre verilmiş 2021 Aralık ayına kadar bu işlem yapılmalı diyor
Ben şahsi olarak bu durumu anladıktan sonra trigerde sorun olduğunun tespitini ve değişimini yetkili serviste yaptırdım faturalandırdım avukata verdim Opel Türkiye’yi dava açtım araçlarımızda üretimden kaynaklı hata var ayıplı ürün var ortada sahip çıkan yok bu forumda konuda açtım astra j triger sorunu adında takip edebilirsiniz
Şimdi forum üyeleri olarak sizlerden ricam ben bir yola girdim bana yardımcı olmak isterseniz davada şahitlik yapacak sorundan mağdur olmuş araç sahibi arkadaşları bekliyorum araçlarda hatalı üretim olduğunu kanıtlayabilirsek emsal teşkil eder tüm kullanıcılar faydalanabilir