- Konuyu Başlatan
- #121
Teşekkür ederim.
---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 15:37 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 15:34 ----------
Hatırlayanlar olacaktır, torpidonun ortasındaki havalandırma ızgarasının yerine ben saat podu tasarlamıştım. Dolayısıyla flaşör düğmesini de teybin altındaki göze almıştım. Normalde bu gözde bizim orjinal olarak sunulan yağ basıncı ile voltaj saatleri (standart değil) oluyor. Bende yoktu ve onu temin edip flaşör için modlamaya karar verdim. Bu saatler 45mm'lik olduğundan benim de 45mm'lik saatler bulmam gerekiyordu. Üstelik bende yağ basıncı da olduğu için yağ basıncı yerine, bu ölçülerde üretim yapan Prosport'un 45mm'lik benzin basıncı ile voltaj saatlerinden sipariş verdim. Gerisi azıcık el becerisi, fotoğraflar aşağıda...
---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 15:37 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 15:34 ----------
Hatırlayanlar olacaktır, torpidonun ortasındaki havalandırma ızgarasının yerine ben saat podu tasarlamıştım. Dolayısıyla flaşör düğmesini de teybin altındaki göze almıştım. Normalde bu gözde bizim orjinal olarak sunulan yağ basıncı ile voltaj saatleri (standart değil) oluyor. Bende yoktu ve onu temin edip flaşör için modlamaya karar verdim. Bu saatler 45mm'lik olduğundan benim de 45mm'lik saatler bulmam gerekiyordu. Üstelik bende yağ basıncı da olduğu için yağ basıncı yerine, bu ölçülerde üretim yapan Prosport'un 45mm'lik benzin basıncı ile voltaj saatlerinden sipariş verdim. Gerisi azıcık el becerisi, fotoğraflar aşağıda...