OPEL CALİBRA YANLIŞ BAĞLANTI

ENDER CURCA

Kayıtlı Kullanıcı
11-Bilecik
Katılım
20 Ara 2020
Mesajlar
17
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
benim motor.webpmerhaba arkadaşlar, araçta dört yıl önce piston ve süpap değişimi yaptık fotoğrafta işaretli olan parçanın ismini ve görevini bilmiyorum, onca zamandır gözüme hep sanki bir tuhaflık var gibi geliyordu, dün oradaki hortum bağlantısının yanlış olduğunu gördüm, motordan gelen hortum nereye bağlanmalı, ordaki metal parçadan nereye bağlanmalı, yardımcı olabilcekler varsa lütfen, artık ustalarada pek güvenim kalmadı...

benim motor.webpmotor açıklamalı12.webp
 
O parça benzin kütüğü.
Benzin pompasından gelen benzin oradan geçer bar olarak olması gereken bar ile enjektöre gider.

Sorunun nedir
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaan.
O parça benzin kütüğü.
Benzin pompasından gelen benzin oradan geçer bar olarak olması gereken bar ile enjektöre gider.

Sorunun nedir
benzin kütüğünden direk üst kapağın ordaki girişe bağlamış normalde orda olmaması gerekiyor, altlarda bir yerden giriş yapması gerekiyor
 
benzin kütüğünden direk üst kapağın ordaki girişe bağlamış normalde orda olmaması gerekiyor, altlarda bir yerden giriş yapması gerekiyor
Bir giriş bir çıkış var zaten regülatörde.
Direk pompadan mi enjektörlere vermişler?

O şekilde Pek sağlıklı iş olmaz haberiniz olsun.
Benzin regülatörü bozuk diye direk verdilerse orjinal bir regülatör al veya ayarlı al Tak derim
 
  • Beğen
Tepkiler: cagatay16
Bir giriş bir çıkış var zaten regülatörde.
Direk pompadan mi enjektörlere vermişler?

O şekilde Pek sağlıklı iş olmaz haberiniz olsun.
Benzin regülatörü bozuk diye direk verdilerse orjinal bir regülatör al veya ayarlı al Tak derim
öğlen ustaya uğradım gösterdim, evet yanlış olmuş dedi, o hortum manifoltun ordan gelecek dedi, cumartesi halledeceğiz teşekkürler..
 
Fotorafara göre bağlantı sanki doğru gibi sadece hortumun konumu yanlış bağlanmış.
 
Fotorafara göre bağlantı sanki doğru gibi sadece hortumun konumu yanlış bağlanmış.
bağlantı yanlış, motora giren yer doğru sadece karşılığı oradaki metal parçaya bağlı olmaması gerekiyor, manifotun oralardan gelmesi lazım, o hortumun yerinde de daha ince başka bir hortum olması gerekiyor, araç normal çalışıyor normal gidiyor ama sonuçta olması gerektiği gibi değil yanlış bağlantı mevcut
 
bağlantı yanlış, motora giren yer doğru sadece karşılığı oradaki metal parçaya bağlı olmaması gerekiyor, manifotun oralardan gelmesi lazım, o hortumun yerinde de daha ince başka bir hortum olması gerekiyor, araç normal çalışıyor normal gidiyor ama sonuçta olması gerektiği gibi değil yanlış bağlantı mevcut
araç normal çalışır ama enjektörlerin düzensiz basınçtan zarar görür ömrü kısalır .
üstteki o ufak çıkış vakum çıkışıdır manifold içinde benzin basıncına göre vakumlayarak bar olarak şiddeti ayarlar.Enjektörleri korur dalgalanmaları önler gibi düşün faydalıdır .
regülatörün altında yakıt dönüş borusu diğer uçta yakıt girişi vardır.

normalde vakum kısmındaki külbürtör kapağındaki boru boğaz kelebeğinin altına girmeli sfi kutusunu kaldırınca olması gereken doğru noktaları ustanız bulur.

Tomei ayarlı regülatör alırsanız bir kaç ekleme ve doğru chip ile daha fazla güç alırsınız. Gidişine şaşırırsınız :)
C20XE modifiyesi basit ömürlük motordur. Az yakar çok kaçar kıymetini bilin.
Ha bir de sensörler daima orjinal olsun yan sanayi motora koymayın.
 
  • Beğen
Tepkiler: cagatay16
bağlantı yanlış, motora giren yer doğru sadece karşılığı oradaki metal parçaya bağlı olmaması gerekiyor, manifotun oralardan gelmesi lazım, o hortumun yerinde de daha ince başka bir hortum olması gerekiyor, araç normal çalışıyor normal gidiyor ama sonuçta olması gerektiği gibi değil yanlış bağlantı mevcut
Evet şimdi dikkatli bakınca fark ettim ben kelepçenin oradan manifolda giriyor gibi gördüm
 
araç normal çalışır ama enjektörlerin düzensiz basınçtan zarar görür ömrü kısalır .
üstteki o ufak çıkış vakum çıkışıdır manifold içinde benzin basıncına göre vakumlayarak bar olarak şiddeti ayarlar.Enjektörleri korur dalgalanmaları önler gibi düşün faydalıdır .
regülatörün altında yakıt dönüş borusu diğer uçta yakıt girişi vardır.

normalde vakum kısmındaki külbürtör kapağındaki boru boğaz kelebeğinin altına girmeli sfi kutusunu kaldırınca olması gereken doğru noktaları ustanız bulur.

Tomei ayarlı regülatör alırsanız bir kaç ekleme ve doğru chip ile daha fazla güç alırsınız. Gidişine şaşırırsınız :)
C20XE modifiyesi basit ömürlük motordur. Az yakar çok kaçar kıymetini bilin.
Ha bir de sensörler daima orjinal olsun yan sanayi motora koymayın.
kardeş bilgiler için teşekkür ederim. en kısa zamanda düzelttircem.. sadece krank sensörü değişti orjinalini bulamadığımdan yan sanayi takmak zorunda kaldım, diğer sensörleri kendi orjinal sensörleri... diğer söylediğiniz şeyleri yaptıracak ustamız yok maalesef taşrada yaşıyoruz.. bi yerini yaparken başka yerini bozuyolar ;)
 
Geri
Üst