- Katılım
- 20 Ara 2020
- Mesajlar
- 17
- Tepkime puanı
- 5
- Puanları
- 3



Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
benzin kütüğünden direk üst kapağın ordaki girişe bağlamış normalde orda olmaması gerekiyor, altlarda bir yerden giriş yapması gerekiyorO parça benzin kütüğü.
Benzin pompasından gelen benzin oradan geçer bar olarak olması gereken bar ile enjektöre gider.
Sorunun nedir
Bir giriş bir çıkış var zaten regülatörde.benzin kütüğünden direk üst kapağın ordaki girişe bağlamış normalde orda olmaması gerekiyor, altlarda bir yerden giriş yapması gerekiyor
öğlen ustaya uğradım gösterdim, evet yanlış olmuş dedi, o hortum manifoltun ordan gelecek dedi, cumartesi halledeceğiz teşekkürler..Bir giriş bir çıkış var zaten regülatörde.
Direk pompadan mi enjektörlere vermişler?
O şekilde Pek sağlıklı iş olmaz haberiniz olsun.
Benzin regülatörü bozuk diye direk verdilerse orjinal bir regülatör al veya ayarlı al Tak derim
bağlantı yanlış, motora giren yer doğru sadece karşılığı oradaki metal parçaya bağlı olmaması gerekiyor, manifotun oralardan gelmesi lazım, o hortumun yerinde de daha ince başka bir hortum olması gerekiyor, araç normal çalışıyor normal gidiyor ama sonuçta olması gerektiği gibi değil yanlış bağlantı mevcutFotorafara göre bağlantı sanki doğru gibi sadece hortumun konumu yanlış bağlanmış.
araç normal çalışır ama enjektörlerin düzensiz basınçtan zarar görür ömrü kısalır .bağlantı yanlış, motora giren yer doğru sadece karşılığı oradaki metal parçaya bağlı olmaması gerekiyor, manifotun oralardan gelmesi lazım, o hortumun yerinde de daha ince başka bir hortum olması gerekiyor, araç normal çalışıyor normal gidiyor ama sonuçta olması gerektiği gibi değil yanlış bağlantı mevcut
Evet şimdi dikkatli bakınca fark ettim ben kelepçenin oradan manifolda giriyor gibi gördümbağlantı yanlış, motora giren yer doğru sadece karşılığı oradaki metal parçaya bağlı olmaması gerekiyor, manifotun oralardan gelmesi lazım, o hortumun yerinde de daha ince başka bir hortum olması gerekiyor, araç normal çalışıyor normal gidiyor ama sonuçta olması gerektiği gibi değil yanlış bağlantı mevcut
kardeş bilgiler için teşekkür ederim. en kısa zamanda düzelttircem.. sadece krank sensörü değişti orjinalini bulamadığımdan yan sanayi takmak zorunda kaldım, diğer sensörleri kendi orjinal sensörleri... diğer söylediğiniz şeyleri yaptıracak ustamız yok maalesef taşrada yaşıyoruz.. bi yerini yaparken başka yerini bozuyolararaç normal çalışır ama enjektörlerin düzensiz basınçtan zarar görür ömrü kısalır .
üstteki o ufak çıkış vakum çıkışıdır manifold içinde benzin basıncına göre vakumlayarak bar olarak şiddeti ayarlar.Enjektörleri korur dalgalanmaları önler gibi düşün faydalıdır .
regülatörün altında yakıt dönüş borusu diğer uçta yakıt girişi vardır.
normalde vakum kısmındaki külbürtör kapağındaki boru boğaz kelebeğinin altına girmeli sfi kutusunu kaldırınca olması gereken doğru noktaları ustanız bulur.
Tomei ayarlı regülatör alırsanız bir kaç ekleme ve doğru chip ile daha fazla güç alırsınız. Gidişine şaşırırsınız
C20XE modifiyesi basit ömürlük motordur. Az yakar çok kaçar kıymetini bilin.
Ha bir de sensörler daima orjinal olsun yan sanayi motora koymayın.