Yan sanayi kerter yağ tapası kullanmayın,bakır sızdırmazlık pul varsa pulu yada kauçuk oring varsa oringi değiştirin orjinal tapaya dokunmayın,orjinal bulamazsanız yan sanayi karter tapası alıp sadece oringini orjinal tapaya takıp tekrar orjinal tapayı kartere takın,
sıkarken 14-15nm tork ile sıkın tork yoksa elle fazla güç uygulamadan sıktırın,aksi durumda karter aluminyum ise karter dişlerine zarar verirsiniz.Frendeki boşluk için komple fren kontrolu/bakımı yaptırın balata vs. yerinden sökmeden dışarıdan lamba ışığı ile vs. kontrol olmaz sökülüp bakım yapılacak güven vermeyen balata değişecek fren hidroliği 2 yıla bir değişir havası düzgün alınır,kaliper pimleri sentetik gresle yağlanır rahat çalışması için el freni için ayar yapılır işini bilen usta için bunlar zor işler değil.
sıkarken 14-15nm tork ile sıkın tork yoksa elle fazla güç uygulamadan sıktırın,aksi durumda karter aluminyum ise karter dişlerine zarar verirsiniz.Frendeki boşluk için komple fren kontrolu/bakımı yaptırın balata vs. yerinden sökmeden dışarıdan lamba ışığı ile vs. kontrol olmaz sökülüp bakım yapılacak güven vermeyen balata değişecek fren hidroliği 2 yıla bir değişir havası düzgün alınır,kaliper pimleri sentetik gresle yağlanır rahat çalışması için el freni için ayar yapılır işini bilen usta için bunlar zor işler değil.