Opel Değer Maltepe servis memnuniyeti

Ynt: Opel Değer Maltepe servis memnuniyeti

fake account açmanıza gerek yoktu.Ben şu serviste çalışıyorum şu şu işi yapıyorum forumumuzdan gelen üyelere yardımcı olurum deseydiniz burada teşekkürden başka hiçbirşey yazılmazdı.ama siz çocukça bir yol seçmişsiniz..
 
Ynt: Opel Değer Maltepe servis memnuniyeti

MeRt link' Alıntı:
Öncelikle siz Değer servisteki statünüzü bizimle paylaşırsanız daha sağlıklı konuşabiliriz.
Bunun dışında bu başlığa şuana kadar yazı yazmış tüm üyeler uzun süredir tanıdığımız ve hiçbir servisle bağlantısı olmayan kişiler.

Ayrıca eskisi kapandı yenisi açıldı diyorsunuz ama ben hem Erpaş'ı hemde Değer'i tecrübe etmiş biri olarak pek fark göremediğimi belirteyim.
Servis danışmanlarından Mazlum Bey dahil birçok çalışanı tanıyorum ve Erpaş servisin kadrosunda isim değişikliğinden sonra pek bir farklılık göremedim.

Ben eğer bütün Türkiye'nin kronik olduğunu bildiği emme manifoldu sorunu için 3 kere, akü problemi içinde 4 kere servise geliyorsam, o servisten memnun olma ihtimalim tahmin edebileceğiniz gibi baya az.

Serviste kiminle probleminiz var. Mazlum beyi bende tanıyorum her seferinde yardımcı oluyor siz niye karalıyorsunuz ben orda çalışmıyorum. Sadece bir müşteri olarak dikkatimi çekti.
Hemde Akü için iki kere şarj edilip kapı önüne koyulduysam ve iki kerede aynı sorundan yolda kalıp aracımı opel assistance tarafından servisinize çektirdiysem nasıl memnun olabilirim açıklarsanız sevinirim.

Aracımın plakası imzada açıkça görünüyor. Servis kayıtlarına ulaşma yetkiniz varsa buyurun bakın ve ne demek istediğimi görün.
 
Ynt: Opel Değer Maltepe servis memnuniyeti

Fake account teşhisiniz süper reklam teşhisiniz harika ama ben devamlı müşterileriyim ve memnunum sizin karalama  kampanyanızın nedenini anlamadın bir daha da girmem bu foruma 3 kere servise gitmişte mazlum beyi tanıyormuşta sorununu söyle kovdular mı seni aracınım yapmıyoruz mü dediler ben memnunum arkadaş herkes memnun olmak zorunda değil
 
Ynt: Opel Değer Maltepe servis memnuniyeti

kerim kero link' Alıntı:
Fake account teşhisiniz süper reklam teşhisiniz harika ama ben devamlı müşterileriyim ve memnunum sizin karalama  kampanyanızın nedenini anlamadın bir daha da girmem bu foruma 3 kere servise gitmişte mazlum beyi tanıyormuşta sorununu söyle kovdular mı seni aracınım yapmıyoruz mü dediler ben memnunum arkadaş herkes memnun olmak zorunda değil

Mantıklı söylemişsiniz.  :)
Aynı bizim memnun olmadığımız gibi, herkes memnun olmak zorunda da değil.  :)

Aracınızı yapmıyoruz demediler ama parçaları garantiye sokmamak için ellerinden geleni yaptılar. Bir akü sorunu için 4 kez, bir manifold sorunu için 3 kez ziyaret ettiğim bir servisten nasıl memnun olmamı bekliyorsunuz anlamış değilim.  ::)
Hatta manifold değişimi yapıldığında da perşembe günü aracımı bırakmış, pazartesi almak için sözleşmiştim. Pazartesi akşamı servise gidip aracımı istediğimde de yeni gelen parçada da sorun çıktı çarşamba gelin diye yollanmıştım. Bir müşteriyi arayıp sorunu bildirmek baya zor bir iş olmalı ama önemli değil nasıl olsa müşteri aracını teslim almaya gelecek ve sorun olduğunu kapıda söyler uğurlarız mantığı da güzel bir memnuniyet nedeni.  :)


Değer servisin devamlı müşterisi olduğunuza da eminim bu arada.  :)
Zaten oraya bir kere gidip bir sorunu hemen çözüme kavuşturmak imkansız. Siz o servisin daha çok devamlı müşterisi olursunuz.  :)
 
Ynt:

Kerim Keko bey sizin araciniz ve kendiniz ile ilgili bir tanisma konunuzu goremedim. Polemik sebebiyle konuya mudahil oluyorum ve Istanbul'da ikamet etmiyorum. Ancak kendinizi tanitmadan bir konu baslatmak ve bir servisi ovmek takdir edersiniz ki hakkinizda onyargi olusturuyor. Lutfen bu konuya aciklik kavusturun yada farkli bir amac icin buradaysaniz lutfen forumu terk edin.
 
Ynt: Opel Değer Maltepe servis memnuniyeti

değer neyin nesidir diye google a yazdım şimdi link vermiyim boşuna reklam olmasın karşıma direk yine bir opel forumunda ne tesadüf kerim!! adlı bir kişinin birkaç farklı konuya reklam amaçlı değeri övdüğü ve reklam yaptığı için uyarılıp mesajlarının silindiğini gördüm orda da 10 mesaj atmış memnun müşteri gibi. yine hiç bir kullanıcı olumlu yanıt yazmamış servisle ilgili bu da önemli bir ayrıntı..

ayrıca 2-3 ay önce açılmış servisin nasıl devamlı müşterisi oldunuz?....

müşteri olduğunuza inanmayan biri olarak şunu diyim şurda düzgün kendiniz tanıtıp yeterli güveni verseydiniz belki aracımı size getirirdim boşuna avrupa yakasına geçmemiş olurdum. belki aracımı götürüp rezillik yaşıycaktım bu şekilde foruma gelip beni istemediğim durumlardan kurtardığınız için ayrıca teşekkür ederim...
 
Ynt: Opel Değer Maltepe servis memnuniyeti

aslında bu fake msj olayı hosuma gitti neden derseniz demek ki artık forumumuz diğer servisler tarafından yavaş yavaş önemsenmeye başlıyor. keşke böyle antenlik yapmaya gerek duymasaydı daha iyiydi :) adama gibi ilgilenseler aslında böyle çıkıntılık yapmalarına da gerek kalmayacak biz onları öveceğiz :)
 
Ynt: Opel Değer Maltepe servis memnuniyeti

batigol1907 link' Alıntı:
aslında bu fake msj olayı hosuma gitti neden derseniz demek ki artık forumumuz diğer servisler tarafından yavaş yavaş önemsenmeye başlıyor. keşke böyle antenlik yapmaya gerek duymasaydı daha iyiydi :) adama gibi ilgilenseler aslında böyle çıkıntılık yapmalarına da gerek kalmayacak biz onları öveceğiz :)
son cumle turkiye ye ters biz isin kolayini yada ucuzunu severiz. servisler isini yapsa zaten herkes en yakindakine gider boyle konulara gerek kalmaz ama yapcak bisey yok burasi turkiye
 
Ynt: Opel Değer Maltepe servis memnuniyeti

Deger ile telefonda bir gorusmem oldu, garanti kapsamindaki aracim benden onceki sahibinde kucuk bir surtme olayi nedeniyle Erpas ta boyanmis, gecenlerde forumda da paylasmistim tamponda boya dokulmesi olmustu. Opel i aramistim bu islem icin beni Deger den birisi aradi ve sorunun tespiti icin servislerine cagirdilar. Servis yeri bana cok ters yerde oldugu icin gitmedim. Opel durumu ogrenmek icin beni aradi, gitmedigimi ve ben bu sorun icin bana en yakin servise gitmek istedigimi bildirdim, bunum mumkun olmadigini sorun icin tamirati yapan servise gitmem gerektigini soylediler. Ben de araci ikinci el aldigimi farkli bir sehirde olsaydim yine boylemi olacakti dedim evet dediler. Neyse ben de Opel olarak araclarinin arkasinda durmadiklarini soyleyop telefonu kapattim. Bir kac gun once Opel den sorunumla ilgili memnuniyet anketi icin aradikalrini ve sonuclari Almanya merkezleri ile paylasacaklarini soylediler. Burada da sikayetimi tekrarladim.

Deger ile ilgili sadece sunu soyleyebilirim ilk basta Opel i aradigimda bir saat icinde beni Deger den aramalari bende olumlu izlenim birakmisti ancak eger ekip Erpas in devamiysa tampon boyasi olarak yaptiklari iscilik bes para etmez boya pul pul dokuluyor
 
Ynt: Opel Değer Maltepe servis memnuniyeti

Valla Keko dediniz anten dediniz düzeyi bozmıyalım lütfen diğer arkadaşlar üstüne alınmasın...
Erpaşın müşterisi olduğun halde tamponu boyıyalım demişler git dene ondn sonra kötü de
Bende gitmiyim oraya başka yer tavsiye edin ona bakalım
 
Geri
Üst