opel e şikayet

ben yine yine yine opel alırım piyasadaki birçok arabadan daha sağlam karoseri var ayrıca bazı kişilerin şansına iyi kontrol edilmemiş araba çıkıyo ondan sonra opel kötü araba olabiliyo 2004 te sıfır aldık bizim arabayı bugüne kadar garantiden herhangi bir değişim yapılmadı araba da ayrıca bugüne kadar bakımları dışında da herhangi bi sorun çıkartmadı ampul patlaması vs dışında 93000 e geldi taş gibi valla
 
aracım 94 model ama şuana kadar pek sorunla karşılaşmadım
dediğiniz gibi opel eskisi kadar iyi değil.Ne varsa yine eskilerde....
 
günaydın

vallahi anlamıyorum opel markası altında başka başka markalar mı kullanıyoruz...1997 B kasa corsa kullanıyorum, tekere hava basmaktan, benzin, yağ koymaktan koymaktan başka bir iş yaptığım yok, tamam o gıcırtılar, hele kışın bu havalarda artan gıcırtılar bende de var ama alıştım arabanın özelliği olarak kabul ettim, diğer problemleri ise çok önemsiz, inanın çoğu kendiliğinden geçiyor, şiddetli yağmurlu havada otomatik şanzuman sensörünün yanması gibi, üstünde bile durmuyorum, aşırı yağmurda acil işim yoksa binmem, sorun değil,

siz de ne derseniz deyin yukardaki arkadaşında dediği gibi ne varsa eskilerde var sanırım. hayalimde bir astra var, alırsam B kasa alacağım 1994-1997,1998 gibi, ne bileyim işte eski arabalara ( Opel ) bütün bu okuduklarım dinlediklerim ve gördüklerimden, kişisel tecrübelerimden sonra daha fazla güvenir tercih eder oldum

nejat
1997 corsa
istanbul
 
Bakın arkadaşlar; bunlar haşa ALLAH yapısı değil, kul yapısı; muhakkak arızası olur. Mesele sadece bu değil, servisler ilgisiz ve bilgisiz.. Sinyal kolunu değiştirmekten aciz adamı tutup da servise usta diye vermemeli, eğitmeli; son teknolojiyi kullanmakda değil marifet, aynı zamanda tamirde edebilmeli; saygısız, lakayt, konuşup kendini ifade edebilmekten aciz adamların aracın sorununu anlayıp-anlatabilmesini beklemek zaten baştan hata..

Tüm bunları dilek-temenni-şikayet vs olarak arz-rica ettiğimiz OPEL-TÜRKİYENİN liyakatsızlığı, ilgisizliği ve kayıtsızlığı ise esef verici..

Ben defalarca yazdım,yazdım, yazdım ; dedimki " www.opelim.net diye bir web sitesi var, burada sizin müşteriniz olan dünya kadar adam var, bu insanların araçlarıyla ilgili düşüncelerini, sıkıntılarını, beklentilerini, mutluluklarını buradan bakıp öğrenin, BUNDAN DAHA İYİ FEEDBACK olmaz " dediler ki " ilgili birimimize bildirdik" ..

yani zerre kadar umurlarında değiliz..

sonuç olarak ; ya bu marka bu sevgiyi haketmiyor, yada bu yönetim bu markanın sorumluluğunu taşıyamıyor..
 
bu konuda benim de söyliyceklerim var. bunu söyleyeceğimi asla düşünmezdim ama bende opel mağduruyum. arabamı çok severek aldım ve hala seviyorum da ama daha 29.000 km de ki bir arabada easytronic şanzıman arızası vermesi opel firmasının şimdiye kadar çizmiş olduğu sağlamlık ve güvenirlilik karakterini en azından benim gözümde bitirmiş durumda.
arabamı hor, ezerek kullansam içim yanmıycak ama arabama gözüm gibi bakarım doğrusu. bunu üzerine bu sorunun çıkış kaynağı koskoca opelin easytronic teknolojisini doğru dürüst denemeden piyasaya sürmesi bence.
birde işin garip yani; servise götürdüğümde sorunun ne olduğunun bir günlük incelemenin ardından ortaya çıkarılabileceği; gidecek masrafında arızanın tespitinden sonra belli olacağı söyleniyor.zaten insanların gözünde güvensizlik abidesi olan yetkili servisler fiyat vermeyerek bu fikrin haklıolduğunu destekler tarzda davranıyolar.
sonuç olarak öncelikle bu arabayı sıfır olarak en az beş sene kafam dinç binerim diye almıştım fakat şu an bin pişmanım. arızanın tespitinden sonra fazla masraf gidecek olursa severek aldığım arabayı satıp değiştirmek zorunda kalıcam doğrusu.neticede bir arıza için 2000 ytl gibi bir parayı daha 29.000 km deki arabaya vermek benim içimi acıtıyor ve kendimi opel tarafından kandırılmış olarak hissediyorum. koskoca firmanın düşütüğümdurum içler acısı bencee...
 
opel dünyanın her tarafında prestij kaybetmekde.. sebebi ise satış sonrası ilgisizliği. artık eskisi kadar kaliteli araçda üretmiyor. burada pek çok kereler , pek çok arkadaş servislerden olan sıkıntılarını yazdı. Pek çoklarının başına gelenler inanılacak gibi değildi; adeta dünyada cehennem azabı çektirmiş servisler. Yine henüz 1 yıllık aracını garantisini yakma pahasına özel servise götüren bir arkadaşımızda olmuşdu.

Bakın ben bunları defalarca ama defalarca e-mail olarak opel türkiyeye gönderdim. "Görün, duyun, ilgilenin" dedim, "mağduruz" dedim; ne mi oldu! ertesi gün bir telefonla bana ulaştılar, "talebinizi ilettik beyefendi, ilgili birim ilgilenecek. tekrar tekrar yazmanıza gerek yok" dediler...

olanca samimiyetimle söylüyorum; ben bir daha opel marka araç almayı düşünmüyorum. kalitesiyle olmasada servisiyle alakasıyla göz dolduran toyota yeni gözdem oldu. zaten toyotanın forum sitesine girerseniz adamların sıkıntı nedir bilmediğini göreceksiniz. mesela bir kullanıcı 165,000 km gelmiş aracının motorunu yaptırmasının gerekip gerekmediğini sormuş burada. Motorda sorun yok, yağ yakma, performans kaybı vs yok. sordum neden yaptıracaksın diye, "ben hiç servise gitmiyorum, araba arızalımı değilmi bilmiyorum bu yüzden "korkuyorum" dedi.. aracı 96 model. yeni modelleri ise hepten sorunsuz.. forumdakilerde sürekli sanayiye gitmemekten dolayı acayip bir cehalet var. yeni lastik aldıktan sonra direksiyon titriyor diyen, arabam 210 km den sonra hızlanmıyor diyen, lastiğim ayda 2-3 bar hava kaybediyor ne yapmalıyım diyen tuhaf insanlar var toyota forumunda..

oysa bizim forumdakilerin hepsi RESMEN KURT.. sanayilere gide gele bilmediğimiz kalmadı. egr sini kendisi temzileyen arkadaşlarımız var.

inanın artık opel ağır geliyor...

Bu durum benim de dikkatimi çekti. İki araç arasında kararsızlık yaşadım. 2000 Toyota Corolla Terra Special ve 1997 Opel Vectra CD 2000. İkiside aynı fiyattı. Seçimimde hatalı olduğumu sanıyorum.
 
Japonlarla karşılaştırmayın özellikle Honda ve Toyota motor, mekanik anlamda aşmış durumdalar.Karoser, güvenlik, iç kalite konusunda daha ilerlemeleri gerekiyor.Ama mekanik anlamda en iyiler.
 
Opel den sıfır araç aldım;ama hatalı(lekeli) farlarla idare ediyorum!!! daskinoglu [01 Aralık 2007, 14:41]
"Opel Astra 1.3 cdti cosmo-xenon paketli aracımı 15 mart 2006 tarihinde aldım.Aracımı aldığım günden beri birtakım arızalar meydana geldi.Bunların çoğu da genel olarak astra h kasadaki ortaya çıkan kronik arızalar.Bunları kısaca sayarsak:direksiyondan gıcırtı sesi geliyordu,izole edildi-cim modülü arıza yaptı,garantiden değiştirildi-sis farları sürekli çatlıyordu 2-3defa garantiden değiştirildi- turbo basınç sensörü arıza yaptı,garantiden değiştirildi-soğuk havalarda motoru çalıştıramıyorum,marş motoru garantiden değiştirilcek,salı günü Altunizade Arkas ta değiştirilcek.
Kredilerle ve binbir güçlükle aldığım,çok dikkat ederek kullandığım arabamda fabrikasyon hatası diyebileceğimiz yukarıdaki sorunlar meydana gelmiştir.Garantiden halledilmesine rağmen,arabamı servise bırakıp almaktan,servisten çıkamaz olmuşumdur.Bu bana maddi manevi kayıplara neden olmuştur...40bin ytl fiyatı olan,üstün alman teknolojisine sahip bi araçta bukadar hata çıkması normalmidir?Fabrikada banttan çıkarken hertürlü son kontrol ve testi yapılmamışmıdır da ben kendimi Opel fabrikasında çalışan son kontrolör gibi hissediyorum?.
Lakin arabımı aldığım ilk günden bu yana xenon far sistemine sahip aracımın plastik far kapaklarının içinde buğu lekelerine benzeyen(ama kesinlikle aldığım ilk günden beri duran ve buğu lekesi olmayan birtakım lekeler) lekeler bulunmakta..Israrla buğu lekesi değil diyorum,xenon far sistemine sahip araçlarda olabilcek türdeki leke ya da buğulanma değil..Bu lekelerden dolayı farlarımın aydınlatma performansı düşüktür..Daha önce Altunizade Arkas tarafından onay çekildi ama merkez red yanıtını verdi...Böyle idare etmem söylendi..Daha önceleri bu tür şikayetle gelenlerinki değiştirilmiş ama artık değiştirilmiyormuş..Ben şubat 2007 de şiakeyette bulundum ve bu araç 20aydır bu şekilde.Opel kalitesine güvendiğim için de Opel Artı Garanti paketi alıp aracımın garantisini 2yıl daha uzattım.
Sayın Opel Türkiye yetkilileri; ben size ve Opel markasına bukadar güvenirken, sıfır olarak almış olduğum aracımda böyle bir hata olmasına rağmen,bu hata ile birlikte idare etmemi nasıl isteyebiliyorsunuz?"

Arkadaşlar şikayet yazım budur..bakalım cevap gelecek mi opel den.

önce bir ihtarname çekip daha sonrada Tüketici Mahkemesi'nde dava açmanızı öneririm....Karar verirseniz muhakkak bir avukatla görüşün...

geçmiş olsun...
 
nedir bu yaw bir opel servislerinden bide abd den çektigimiz..
 
Geri
Üst