gerçekten hülya hanım tam opel tutkunusunuz opel gtnin bir cep corvetti olduğu doğru şöyleki ilk çıktığındada corvette aynı alt yapı ve mühendisliği paylaşıyordu şimdide öle
Kusursuz oranlar: Sportif ve zarif hatlar, uzun kaput ve kısa tekerlek çıkıntıları
Öne konumlandırılmış motor ve arkadan itişli benzersiz bir roadster mimarisi
İleri teknoloji ürünü direkt enjeksiyonlu turbo
Opel GT Türkiye pazarında Haziran ayından itibaren satışa sunulacaktır.
Atletik iki-koltuklu otomobil modern tanımını yeni Opel GT’de buluyor. Opel GT, klasik bir roadster olarak, güçlü önden konumlandırılmış bir motora, arkadan-itiş özelliğine, sportif öğelerle donatılmış bir kokpite ve özel olarak tasarlanmış kumaş bir tavana sahiptir. Heybetli bir duruş, sportif, zarif bir siluet, uzun kaput tasarımı ve kısa tekerlek çıkıntılarına sahip Opel GT, sınıfının tipik özelliklerine sahiptir. Opel GT aynı zamanda, heyecan verici kişiliği ve muhteşem tasarımıyla bu sınıfa farklı bir cazibe getirmektedir. Keskin kenarlara kontrast oluşturan kıvrımlı yüzeylere sahip tasarım, Opel GT’nin dinamik, iddialı ve mükemmel bir sürüş deneyimini sunan kusursuz kişiliğini oluşturmaktadır.
Yeni Opel GT markanın dinamik yapısını ve “Opel’in hiçbir zaman bugünkü kadar genç olmadığı” imajını da ortaya koymaktadır. Panaromik manzaralı ön cama sahip Astra GTC, Tigra TwinTop ve Astra TwinTop cabrio-coupé otomobilleri ile yüksek performanslı OPC ailesi gibi keyif faktörüne sahip özgün modelleri ile Opel markasının genç karakteri vurgulanmaktadır. Opel GT ile birlikte Opel’in heyecan veren modeller portföyü daha da genişlemekte ve markaya duygusal bağımlılığı artırmaktadır.
Opel GT’nin geliştirilmesi GM içerisindeki kıtalar-arası işbirliğinin başlıca örneklerinden biridir. Bu durum, firmanın portföyünü kompakt, arkadan itişli ve sportif araç mimarisini global olarak genişletme kararından kaynaklanmaktadır. Bu fikrin gerçekleştirilmesi yönündeki ilk adım 2002’deki Solstice konsept otomobili ile bundan bir yıl sonra Coventry (İngiltere)’deki GM İleri Tasarım Stüdyosunda yaratılan Vauxhall VX Lightning konsept otomobili olmuştur. VX’ten güçlü bir biçimde esinlenilen Opel GT, Rüsselsheim’daki GM Avrupa Tasarım Stüdyolarında ve Bryan Nesbitt yönetiminde Opel’in bugünkü tasarım diline uyarlanmıştır. Opel roadster otomobili, son derece başarılı Amerikan GM kardeş modelleri olan Pontiac Solstice ve the Saturn Sky otomobillerinin de üretildiği ABD’deki Wilming¬ton/Delaware fabrikasında üretilecektir.
Yeni GT’nin hikayesi klasik atasınınkini anımsatmaktadır. 1968 yılında, orijinal Opel GT Avrupa’da bir otomotiv üretim örneğini oluşturmuş ve kamuoyuna bir konsept çalışması olarak sunulduktan sonra seri üretimine geçilen ilk otomobil olmuştur. Efsanevi Amerikan spor otomobili Corvette de ABD’de aynı kavramı 1953 yılında başlatmıştır. Yeni Opel GT şimdiki Corvette ile mimarisinin bir kısmında da olduğu gibi, aynı mühendislik özelliklerini paylaşmaktadır.
Güçlü bir yüze sahip yeni ve dinamik görünüm
Opel GT’nin önden görünümü son derece erkeksi, kaslı ve asi bir tasarıma sahiptir. Dinamizm vurgusu en üst düzeyde Opel’in yeni tasarım dili ile net olarak ortaya konmaktadır. Keskin hatlarla birleşen gergin yüzeylerle birleştirilmiş keskin hatları yeni Opel GT’ye kendinden son derece emin ve performans kokan görünümü vermektedir. Opel GT’ye önden bakıldığında Opel logosuyla entegre cesur krom çapraz barı, markaya özel orta çizgisiyle uzatılmış kaputu, krom çerçeveli hava girişleri ve yan panellere doğru derince çekilmiş açık cam görünümlü cesur 3-D farlar hakimdir. GT’nin başlıca sportif özellikleri arasında; motor kapağı üzerindeki uzun hava girişleri ön çamurluklar üzerindeki Opel’e özgü dinamik ve yatay konturlara sahip girinti ve çift-susturuculu egzoz sistemi ile kafalıklar arkasındaki roadster ve motor sporları tarihini anımsatan ikili hava delikleri bulunmaktadır. Yeni beş-kollu tasarıma sahip 18-inç alüminyum jantlar ve üstü açık otomobil kullanma keyfi için arkada tamamen gözden kaybolan kumaş tavandan da görüldüğü gibi, roadster karakterini vurgulamaktadır.
Siyah piyano lake ve krom yüzeyler yüzey yapılarının ileri teknoloji nüansını vurgularken sürücü bölmesindeki krom-halkalı göstergeler de önemli tüm bilgileri açık bir biçimde göstermektedir. Bütün bu özellikler, sportif karakterini vurgulayacak şekilde belirgin dikişli opsiyonel deri koltuklarla birleşmektedir. Roadster’in beş-ileri şanzımanyla direkt bağlantılı kısa vites kolu sürüş keyfini önemli ölçüde artırmakta, kısa vites değiştirme mesafesi roadster’e özel oturma pozisyonunda hızlı vites değiştirmeyi sağlamaktadır.
Direkt enjeksiyonlu ve değişken kam mili aşamalı ileri teknoloji ürünü turbo motor
Yeni Opel GT sadece hızlı görünmekle kalmaz, gerçekten hızlıdır! Turboşarj özelliğine ve benzinli direkt enjeksiyona sahip boylamasına monte edilmiş 264 hp motoru, roadster’i duruş pozisyonundan 100 km/saat hıza sadece 5,7 saniyede çıkarmaktadır ve yaklaşık 230 km/saat maksimum hıza sahiptir. Opel Satış ve Pazarlama İcra Direktörü Alain Visser bu konuda “Yüksek performanslı roadster otomobiller söz konusu olduğunda, fiyat, sürüş keyfi ve eğlence arasında daha iyi hiçbir denge yok” demektedir. Kuşkusuz, litre başına 132 hp verimle çalışan başka hiçbir Opel yoktur. Yeni Opel GT’nin motoru otomobilin dinamik görünümünü mükemmel bir biçimde tamamlamakla kalmamakta, günümüzün diğer roadster’larını ve iki-koltuklu spor otomobillerin çoğunu da geride bırakmaktadır.
Benzinli direkt enjeksiyon, intercooler özelliğine sahip twin scroll turbo, çift kam mili zamanlaması ve dönen iki adet karşı ağırlık mili gibi ileri teknoloji özellikleri, 1998 cm3 ve dört-silindirli motorun etkileyici performans verilerinin temelini oluşturmaktadır. 5300 rpm devirdeki 194 kW/264 hp maksimum verimi ve 2500 ile 5000 rpm devirler arasındaki 353 Nm yüksek tork düzlüğü, her koşulda bol miktarda güç sağlamaktadır. GT 100 kilometrede ortalama 9.2 litrelik yakıt tüketmektedir. Atlantik’in her iki yanındaki GM Powertrain mühendisleri tarafından ortaklaşa geliştirilen tamamen alüminyum ECOTEC motor, 2004 yılından beri Vectra model serisinde kullanılan 2.2-litrelik direkt enjeksiyon motoru ile 2003 ilkbaharında Vectra GTS ile birlikte sunulan 2.0-litrelik turbo motoruna dayanmaktadır.
Klasik sportif tasarıma sahip şasi
Mühendisler Opel GT için sağlam bir şasiye, geniş tekerlek izine (ön/arka: 1543/1561 mm) ve 2415 mm gibi uzun bir dingil mesafesine dayalı klasik ve sportif bir tasarım olup dört tekerleğin tümü dövme alüminyumdan yapılmış ikili A-kollarına bağlanmaktadır, ağırlık merkezi aşağıdadır ve yüzde 51:49 (ön/arka) oranındaki ağırlık dağılımı iyi dengelenmiştir. İtiş gücü; sportif, kısa vites değiştirme mesafesine sahip ve sınırlı kayma diferansiyelli bir manuel beş-ileri şanzıman sağlanmaktadır. Şanzıman ile arka dingil arasındaki bir tork çubuğu, hızlanma/yavaşlama etkilerine verilen reaksiyonları bastırmaktadır. Tüm tekerleklerde geniş disk frenler bulunmakta olup ABS ve ESP (devreden çıkarılabilme özelliği ile) güvenliği sağlamaktadır.
Orta ve yan panellerle güçlendirilmiş burulmalara dayanıklı gövde yapısı
Tipik roadster araç mimarisi, ödün vermeksizin, üstü açık ve iki koltuklu bir spor otomobiline olan özel talepleri karşılamak üzere tasarlanmıştır. Çelik çekme sacdan üretilen hidroformlu yan elemanlardan ve ortada destekleyici bir tünelden oluşan araç yapısı, otomobilin hassas kullanımı ve pasif güvenlik açısından sağlam bir platform oluşturmaktadır. Parçaların su basıncı yardımıyla çelikten üretildiği hidroform dövme tekniği, halen Opel Vectra ve Astra’da şasi bileşenlerine ilişkin otomobil konstrüksiyonunda kullanılmaktadır.
Bu hidroformlu yan elemanlara dayalı spor otomobil felsefesine sadece efsanevi Amerikan spor otomobili Corvette sahiptir. Ancak Opel GT, başka bir açıdan da yenilik getirmektedir: GT model ailesi, nispeten zaman alıcı bir prosedürün kullanımıyla üretilen birçok dış parçaya sahip ve önemli sayılarda üretilmiş ilk otomobil serisine aittir, ancak tasarımcılara daha büyük bir yaratıcı özgürlük sunmaktadır. Kaput bunun bir örneğidir: süper şekillendirme adıyla tanımlanan farklı hidrolik teknolojisi sayesinde önden menteşeli uzun kaput bölmesi, kaput ile çamurluk arasında boşluk bırakmaksızın, en uygun biçimde roadster’in siluetine entegre edilmiştir.
Kapsamlı standart donanım
Opel GT’deki kapsamlı standart donanım aşağıdakileri içermektedir:
18-inç hafif alaşımlı jantlar ve 245/45 R 18 lastikler
Elektronik Stabilite Kontrol Programı ESP (devreden çıkarılabilir)
Çekiş Kontrol Özelliği TC (devreden çıkarılabilir)
CD-Radyo (altı hoparlör, direksiyon kontrollü, MP3 çalar bağlantısı)
Elektrikli dış aynalar
Elektrikli camlar
Sürücü ve yolcu hava yastıkları
Elektrikli yükseklik ayarına sahip sürücü koltuğu
Seyir kontrol
Klima
Deri direksiyon ve vites topuzu
Isıtmalı arka cam özelliğine sahip manuel yumuşak tavan
Sis lambaları
Uzaktan kumandalı bagaj kilidi açma özelliğini de içeren, uzaktan kumandalı merkezi kilitleme
Işıklı makyaj aynası
Spor süspansiyon
Spor tasarım çift egsoz
Yeni Opel GT: Teknik Verilere Genel Bakış
Emisyon standardına uygunlukEuro 4Yakıtsüper kurşunsuzSilindir sayısı4Silindir çapı (mm)86.0Silindir yüksekliği (mm)86.0Motor hacmi (cm3)1998Maksimum güç (kW (hp))194(264)Devir (rpm)5300Maksimum tork (Nm)353Devir (rpm)2500 - 5000Şanzıman5-vitesli, manuel
Sürüş peformansı
Maksimum hız (km/saat)229Hızlanma 0 – 100 km/h (saniye)5.7
Yakıt tüketimi (l/100 km)
Şehir-içi13.0Şehir-dışı6.9Ortalama9.2CO2 emisyonu (g/km)218
Otomobil Boyutları (mm) Uzunluk4100Genişlik1813Yükseklik (boş ağırlık)1274Dingil mesafesi2415Tekerlek izi, ön1543Tekerlek izi, arka1561Dönüş açıklığı (mm) Kenardan-kenara10.70Bagaj bölmesi kapasitesi (litre) Tavan kapalı iken141Tavan açık iken119Ağırlık ve dingil yükü (kg) Sürücü dahil boş ağırlık (70/156/AB’ye göre)1395Brüt araç ağırlığı1542Ön yük147Maksimum dingil yükü, ön802Maksimum dingil yükü, arka740
düşünsenize 2500de 353nmlik tork emrinizde mükemmel sürüş keyfi ya tadından yenmez hem s2000 torkunu yüksek devirlerde verio s2000 torkunu bulanakadar gt uzayıp gider
Kusursuz oranlar: Sportif ve zarif hatlar, uzun kaput ve kısa tekerlek çıkıntıları
Öne konumlandırılmış motor ve arkadan itişli benzersiz bir roadster mimarisi
İleri teknoloji ürünü direkt enjeksiyonlu turbo
Opel GT Türkiye pazarında Haziran ayından itibaren satışa sunulacaktır.
Atletik iki-koltuklu otomobil modern tanımını yeni Opel GT’de buluyor. Opel GT, klasik bir roadster olarak, güçlü önden konumlandırılmış bir motora, arkadan-itiş özelliğine, sportif öğelerle donatılmış bir kokpite ve özel olarak tasarlanmış kumaş bir tavana sahiptir. Heybetli bir duruş, sportif, zarif bir siluet, uzun kaput tasarımı ve kısa tekerlek çıkıntılarına sahip Opel GT, sınıfının tipik özelliklerine sahiptir. Opel GT aynı zamanda, heyecan verici kişiliği ve muhteşem tasarımıyla bu sınıfa farklı bir cazibe getirmektedir. Keskin kenarlara kontrast oluşturan kıvrımlı yüzeylere sahip tasarım, Opel GT’nin dinamik, iddialı ve mükemmel bir sürüş deneyimini sunan kusursuz kişiliğini oluşturmaktadır.
Yeni Opel GT markanın dinamik yapısını ve “Opel’in hiçbir zaman bugünkü kadar genç olmadığı” imajını da ortaya koymaktadır. Panaromik manzaralı ön cama sahip Astra GTC, Tigra TwinTop ve Astra TwinTop cabrio-coupé otomobilleri ile yüksek performanslı OPC ailesi gibi keyif faktörüne sahip özgün modelleri ile Opel markasının genç karakteri vurgulanmaktadır. Opel GT ile birlikte Opel’in heyecan veren modeller portföyü daha da genişlemekte ve markaya duygusal bağımlılığı artırmaktadır.
Opel GT’nin geliştirilmesi GM içerisindeki kıtalar-arası işbirliğinin başlıca örneklerinden biridir. Bu durum, firmanın portföyünü kompakt, arkadan itişli ve sportif araç mimarisini global olarak genişletme kararından kaynaklanmaktadır. Bu fikrin gerçekleştirilmesi yönündeki ilk adım 2002’deki Solstice konsept otomobili ile bundan bir yıl sonra Coventry (İngiltere)’deki GM İleri Tasarım Stüdyosunda yaratılan Vauxhall VX Lightning konsept otomobili olmuştur. VX’ten güçlü bir biçimde esinlenilen Opel GT, Rüsselsheim’daki GM Avrupa Tasarım Stüdyolarında ve Bryan Nesbitt yönetiminde Opel’in bugünkü tasarım diline uyarlanmıştır. Opel roadster otomobili, son derece başarılı Amerikan GM kardeş modelleri olan Pontiac Solstice ve the Saturn Sky otomobillerinin de üretildiği ABD’deki Wilming¬ton/Delaware fabrikasında üretilecektir.
Yeni GT’nin hikayesi klasik atasınınkini anımsatmaktadır. 1968 yılında, orijinal Opel GT Avrupa’da bir otomotiv üretim örneğini oluşturmuş ve kamuoyuna bir konsept çalışması olarak sunulduktan sonra seri üretimine geçilen ilk otomobil olmuştur. Efsanevi Amerikan spor otomobili Corvette de ABD’de aynı kavramı 1953 yılında başlatmıştır. Yeni Opel GT şimdiki Corvette ile mimarisinin bir kısmında da olduğu gibi, aynı mühendislik özelliklerini paylaşmaktadır.
Güçlü bir yüze sahip yeni ve dinamik görünüm
Opel GT’nin önden görünümü son derece erkeksi, kaslı ve asi bir tasarıma sahiptir. Dinamizm vurgusu en üst düzeyde Opel’in yeni tasarım dili ile net olarak ortaya konmaktadır. Keskin hatlarla birleşen gergin yüzeylerle birleştirilmiş keskin hatları yeni Opel GT’ye kendinden son derece emin ve performans kokan görünümü vermektedir. Opel GT’ye önden bakıldığında Opel logosuyla entegre cesur krom çapraz barı, markaya özel orta çizgisiyle uzatılmış kaputu, krom çerçeveli hava girişleri ve yan panellere doğru derince çekilmiş açık cam görünümlü cesur 3-D farlar hakimdir. GT’nin başlıca sportif özellikleri arasında; motor kapağı üzerindeki uzun hava girişleri ön çamurluklar üzerindeki Opel’e özgü dinamik ve yatay konturlara sahip girinti ve çift-susturuculu egzoz sistemi ile kafalıklar arkasındaki roadster ve motor sporları tarihini anımsatan ikili hava delikleri bulunmaktadır. Yeni beş-kollu tasarıma sahip 18-inç alüminyum jantlar ve üstü açık otomobil kullanma keyfi için arkada tamamen gözden kaybolan kumaş tavandan da görüldüğü gibi, roadster karakterini vurgulamaktadır.
Siyah piyano lake ve krom yüzeyler yüzey yapılarının ileri teknoloji nüansını vurgularken sürücü bölmesindeki krom-halkalı göstergeler de önemli tüm bilgileri açık bir biçimde göstermektedir. Bütün bu özellikler, sportif karakterini vurgulayacak şekilde belirgin dikişli opsiyonel deri koltuklarla birleşmektedir. Roadster’in beş-ileri şanzımanyla direkt bağlantılı kısa vites kolu sürüş keyfini önemli ölçüde artırmakta, kısa vites değiştirme mesafesi roadster’e özel oturma pozisyonunda hızlı vites değiştirmeyi sağlamaktadır.
Direkt enjeksiyonlu ve değişken kam mili aşamalı ileri teknoloji ürünü turbo motor
Yeni Opel GT sadece hızlı görünmekle kalmaz, gerçekten hızlıdır! Turboşarj özelliğine ve benzinli direkt enjeksiyona sahip boylamasına monte edilmiş 264 hp motoru, roadster’i duruş pozisyonundan 100 km/saat hıza sadece 5,7 saniyede çıkarmaktadır ve yaklaşık 230 km/saat maksimum hıza sahiptir. Opel Satış ve Pazarlama İcra Direktörü Alain Visser bu konuda “Yüksek performanslı roadster otomobiller söz konusu olduğunda, fiyat, sürüş keyfi ve eğlence arasında daha iyi hiçbir denge yok” demektedir. Kuşkusuz, litre başına 132 hp verimle çalışan başka hiçbir Opel yoktur. Yeni Opel GT’nin motoru otomobilin dinamik görünümünü mükemmel bir biçimde tamamlamakla kalmamakta, günümüzün diğer roadster’larını ve iki-koltuklu spor otomobillerin çoğunu da geride bırakmaktadır.
Benzinli direkt enjeksiyon, intercooler özelliğine sahip twin scroll turbo, çift kam mili zamanlaması ve dönen iki adet karşı ağırlık mili gibi ileri teknoloji özellikleri, 1998 cm3 ve dört-silindirli motorun etkileyici performans verilerinin temelini oluşturmaktadır. 5300 rpm devirdeki 194 kW/264 hp maksimum verimi ve 2500 ile 5000 rpm devirler arasındaki 353 Nm yüksek tork düzlüğü, her koşulda bol miktarda güç sağlamaktadır. GT 100 kilometrede ortalama 9.2 litrelik yakıt tüketmektedir. Atlantik’in her iki yanındaki GM Powertrain mühendisleri tarafından ortaklaşa geliştirilen tamamen alüminyum ECOTEC motor, 2004 yılından beri Vectra model serisinde kullanılan 2.2-litrelik direkt enjeksiyon motoru ile 2003 ilkbaharında Vectra GTS ile birlikte sunulan 2.0-litrelik turbo motoruna dayanmaktadır.
Klasik sportif tasarıma sahip şasi
Mühendisler Opel GT için sağlam bir şasiye, geniş tekerlek izine (ön/arka: 1543/1561 mm) ve 2415 mm gibi uzun bir dingil mesafesine dayalı klasik ve sportif bir tasarım olup dört tekerleğin tümü dövme alüminyumdan yapılmış ikili A-kollarına bağlanmaktadır, ağırlık merkezi aşağıdadır ve yüzde 51:49 (ön/arka) oranındaki ağırlık dağılımı iyi dengelenmiştir. İtiş gücü; sportif, kısa vites değiştirme mesafesine sahip ve sınırlı kayma diferansiyelli bir manuel beş-ileri şanzıman sağlanmaktadır. Şanzıman ile arka dingil arasındaki bir tork çubuğu, hızlanma/yavaşlama etkilerine verilen reaksiyonları bastırmaktadır. Tüm tekerleklerde geniş disk frenler bulunmakta olup ABS ve ESP (devreden çıkarılabilme özelliği ile) güvenliği sağlamaktadır.
Orta ve yan panellerle güçlendirilmiş burulmalara dayanıklı gövde yapısı
Tipik roadster araç mimarisi, ödün vermeksizin, üstü açık ve iki koltuklu bir spor otomobiline olan özel talepleri karşılamak üzere tasarlanmıştır. Çelik çekme sacdan üretilen hidroformlu yan elemanlardan ve ortada destekleyici bir tünelden oluşan araç yapısı, otomobilin hassas kullanımı ve pasif güvenlik açısından sağlam bir platform oluşturmaktadır. Parçaların su basıncı yardımıyla çelikten üretildiği hidroform dövme tekniği, halen Opel Vectra ve Astra’da şasi bileşenlerine ilişkin otomobil konstrüksiyonunda kullanılmaktadır.
Bu hidroformlu yan elemanlara dayalı spor otomobil felsefesine sadece efsanevi Amerikan spor otomobili Corvette sahiptir. Ancak Opel GT, başka bir açıdan da yenilik getirmektedir: GT model ailesi, nispeten zaman alıcı bir prosedürün kullanımıyla üretilen birçok dış parçaya sahip ve önemli sayılarda üretilmiş ilk otomobil serisine aittir, ancak tasarımcılara daha büyük bir yaratıcı özgürlük sunmaktadır. Kaput bunun bir örneğidir: süper şekillendirme adıyla tanımlanan farklı hidrolik teknolojisi sayesinde önden menteşeli uzun kaput bölmesi, kaput ile çamurluk arasında boşluk bırakmaksızın, en uygun biçimde roadster’in siluetine entegre edilmiştir.
Kapsamlı standart donanım
Opel GT’deki kapsamlı standart donanım aşağıdakileri içermektedir:
18-inç hafif alaşımlı jantlar ve 245/45 R 18 lastikler
Elektronik Stabilite Kontrol Programı ESP (devreden çıkarılabilir)
Çekiş Kontrol Özelliği TC (devreden çıkarılabilir)
CD-Radyo (altı hoparlör, direksiyon kontrollü, MP3 çalar bağlantısı)
Elektrikli dış aynalar
Elektrikli camlar
Sürücü ve yolcu hava yastıkları
Elektrikli yükseklik ayarına sahip sürücü koltuğu
Seyir kontrol
Klima
Deri direksiyon ve vites topuzu
Isıtmalı arka cam özelliğine sahip manuel yumuşak tavan
Sis lambaları
Uzaktan kumandalı bagaj kilidi açma özelliğini de içeren, uzaktan kumandalı merkezi kilitleme
Işıklı makyaj aynası
Spor süspansiyon
Spor tasarım çift egsoz
Yeni Opel GT: Teknik Verilere Genel Bakış
Emisyon standardına uygunlukEuro 4Yakıtsüper kurşunsuzSilindir sayısı4Silindir çapı (mm)86.0Silindir yüksekliği (mm)86.0Motor hacmi (cm3)1998Maksimum güç (kW (hp))194(264)Devir (rpm)5300Maksimum tork (Nm)353Devir (rpm)2500 - 5000Şanzıman5-vitesli, manuel
Sürüş peformansı
Maksimum hız (km/saat)229Hızlanma 0 – 100 km/h (saniye)5.7
Yakıt tüketimi (l/100 km)
Şehir-içi13.0Şehir-dışı6.9Ortalama9.2CO2 emisyonu (g/km)218
Otomobil Boyutları (mm) Uzunluk4100Genişlik1813Yükseklik (boş ağırlık)1274Dingil mesafesi2415Tekerlek izi, ön1543Tekerlek izi, arka1561Dönüş açıklığı (mm) Kenardan-kenara10.70Bagaj bölmesi kapasitesi (litre) Tavan kapalı iken141Tavan açık iken119Ağırlık ve dingil yükü (kg) Sürücü dahil boş ağırlık (70/156/AB’ye göre)1395Brüt araç ağırlığı1542Ön yük147Maksimum dingil yükü, ön802Maksimum dingil yükü, arka740
düşünsenize 2500de 353nmlik tork emrinizde mükemmel sürüş keyfi ya tadından yenmez hem s2000 torkunu yüksek devirlerde verio s2000 torkunu bulanakadar gt uzayıp gider
Son düzenleme: