Opel insignia

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan aykal
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Tüm dünyada 200.000 civarında insignia satılmış durumda. Mercedes bile olsa 200.000 arabayı geri çekip de alın size paranız diyemez. onlar yazılım güncellemsi veya daha değişik şeyler için servise çağırılıyordur.
 
bu bahsettiğiniz geri çağırma olayı aslen şu, turbolarda hortumun ısı seviyesi yüksek motor parçalarına yakınlığından dolayı turboda problemler yaşanabilmekte ve bunu gidermek adına hortumun konumunun değiştirilmesi söz konusu, servislerin çoğuna bu problem ile gidenlerin araçları zaten ücretsiz olarak düzeltildi, şimdi ise GM bünyesinden gelen açıklama ile seri noları belirlenmiş araçların servise gitmeleri gerektiği açıklaması.. hepsi bu...

Birkaç Insignia'da turbo hortumu yerinden çıktığı için servislerde garanti kapsamında değiştirildi.

Bugün aracı satın aldığım yekili servse uğradım ve kendilerine GM'den henüz böyle bir bilgi gelmediğini söylediler.
 
Arkadaslar Sallanırda Bukadarmı Sallanırya Bahsettıgız Opel Insıgnia Nereye Geri Cekıyosun yok 05-11-2009 da cekelermıste yok bıseymısde boyle sallama haber olmaz ya millet daha elıne ulasmadan gerı satayım dıyo ınanmayın arkadasım bole asparagas haberlere "Ben opelın Ceo suyla gorustum bıras Once Opelın Yaptıgı En baba arabalardan bırı muthıs satıldı nıye cekelım bız guvenıyoruz dedı " Bunada ınanabılırsınız yani
 
Dikkat çekiyor diye hangi araç tarfikten çekilebilir. Tabii sanırım arkadaşınız şakayla karışık Insignia nın güzelliğini vurgulamış.

tutmadı dediğin araç çıktığı ilk yalrda AVP de her markayı geride bırakıp en çok satılan ünvanını kazandı. TR'de ÖTV indiriminin de katkısıyla en çok sipariş alan modellerden biri oldu ve siz hala tutmadı diyorsunuz.

Bazı Insignia larda yaşanan sorunlar evt doğru ancak bunların çoğu da fabrikanın planlanandan fazla üetim yapmasından kaynaklanan montaj sorunları. Insignia nın üretildiği fabrikada üretim tahmininin 2-3 katı üzeri sipariş alındı. Bunların büyük bölümü TR'den geldi, nedeni de ÖTV indirimi idi. Tam anlamıyla çıkan bazı araçlar aceleye geldi ve montaj sorunları yaşandı. İndirim öncesi galerilere teslim edilmiş Insignia larda hiç sorun yaşanmıyor. Ancak ÖTV indirimi sırasında siparişle üretilip gelen araçların bazılarında sorunlar çıkıyor. Bir arızanın kronik olması %80'inde aynı sorun olmalı.

Bence aracınızı reslim alın ve kullanın, ondan sonra satmak istemeyeceksiniz. Opel'in böyle bir aracı toplatacağı, hem de hepsini size ne kadar mantıklı geliyor?
 
Valla Hayret Ediyorum İnsanlara İsignia Göz Alıyomusta Kaza oluyomus Viper ,Gallardo, f430 falan gordugunuzde katliammı yapacaz ozaman
 
toplayıp hurdalığa koyarlarr artık :D
 
haha tanıdıklara bakın:kop:

valla aile dostunun da ne yapacağı belli olmaz, yaşadıktan sonra bende anladım.
herkesin aile dostu, akrabası iyi olmuyor.. herşey ortak bir işe bakar :)

OPC alan bir arkadaşın VW bayisi tanıdığının yaptıkları aklıma geldi :rolleyes: :D


neyse, 5 kasım bir gelsin bakalım, belki bir sorunu halletmek için servise çağırırlar, belli olmaz.
birçok Insignia'nın arka disklerinde sorun var, bunu henüz çözemediler, belki onu hallederler.
 
"Magna'ya satılan Opel, yeni patronuyla Audi'ye kafa tutacak
Opel'in General Motors tarafından Magna liderliğindeki konsorsiyuma satışı için Avrupa kurullarından beklenen onay henüz çıkmadı. Ancak Alman şirketinde bütün hazırlıklar yeni 'patron'a göre yapılmaya başlandı bile.

Frankfurt'ta görüştüğümüz Opel Başkan Yardımcısı Mark Adams, konsorsiyumla görüşmelerin devam ettiğini ve kısa süre içinde sonuca ulaşılacağını söyledi. Magna yöneticileriyle bizzat görüştüğünü belirten Adams, "Görüşme çok olumlu geçti. Özellikle araç geliştirme ve tasarım aşamasında mevcut durumun devam edeceğini, buna ek olarak her türlü desteği vereceklerini söylediler. Bu da Opel'in geleceği açısından çok önemli. Magna'nın desteğini alıp çok daha iyi noktalara geliriz." dedi.

Magna'nın desteğiyle Opel markasının daha da parlak hale geleceğini söyleyen Adams, bugün üretim kalitesi konusunda Volkswagen çıtasına ulaşıldığını ve bir sonraki hedefin Audi olduğunu dile getirdi. D sınıfında yeni bir araç üzerinde çalıştıklarını hatırlatan Adams, "Belli bir aşamaya geldik. Ama biz bu sınıfta bir araç yaparsak özellikle Fransız rakiplerimiz gibi yapmak istemiyoruz. Daha premium bir araç geliştirip markanın gücünü artırmak istiyoruz. Tam destek alırsak, Audi ayarında bir model yaparız. Bunun da sinyallerini veriyoruz. Yani Opel'in bundan sonraki hedefi premium lige çıkmak." diye konuştu.

Adams, Opel'in Magna konsorsiyumuna geçmesiyle birlikte aralarında Türkiye'nin de bulunduğu, bizzat GM'nin yönettiği 8 ülkede şirketleri yeniden yapılandırmaya tabi tutacaklarını sözlerine ekledi. Bilindiği gibi Türkiye'de Opel, Chevrolet ve Saab markaları General Motors Türkiye çatısı altında yer alıyordu. GM Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, Opel'de patronun Magna olması halinde kendisinin Opel'de kalacağını ve GM'de kalan Chevrolet'nin başına genel müdür olarak Murat Aydın'ın (şimdiki satış ve pazarlama müdürü) atanacağını söyledi. Keklik, Saab'ı alan İsveçli Koenigsegg şirketinin de Türkiye için farklı bir planı olabileceğini dile getirdi.

Türkiye'de üç markanın tek çatı altında olduğu son yılda Chevrolet'yi yüzde 1,2'lik pazar payı artışıyla yeniden en çok satılan 10 marka ligine dahil ettiklerini belirten Keklik, Opel'de ise yarım puan pazar kaybettiklerini dile getirdi. ÖTV indirimi döneminde diğer Alman markaları gibi ürün yetiştirme sıkıntısı çektiklerini hatırlatan Keklik, "Almanya'da da teşvik olması bizi zora soktu. Özellikle İnsignia'da ürün alabilsek iki katı satardık. Talep vardı. Bir de tabii 1.6 litrelik motorumuzda otomatik şanzıman yok. Bunlar dezavantaj oldu." dedi. Keklik, Opel olarak yılı 23-25 binlik bir satışla kapatacaklarını vurguladı. ZAMAN"



nooluyoruz yaww, Insignia'lar harbi harbi geri mi çekilecek nedir? :kop:
 
adamlar en baştan kabul etmiş vw nin arkasında olduklarını :(
 
üretim kalitesinden bahsediyor...
 
Geri
Üst