Opel Insignia'ya yeni BiTurbo motor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan BÜLENT.
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: Opel Insignia'ya yeni BiTurbo motor

Yeni BMW 3.20d anahtar teslim fiyatı 118k TL. Donanım olarak dağlar kadar fark olacaktır belki ama BMW'nin de Opel'in baş edemeyeceği kadar başarılı bir otomatik şanzımanı var. Ayrıca Opel ne yazık ki marka değerini bu paraları gözü kapalı olarak Opel marka bir araca verecek seviyelere çekemedi benim gözümde.
 
Ynt: Opel Insignia'ya yeni BiTurbo motor

orasıda oyle ama zevk ve para işi yoksa kımse gıdıp mercedes + audi falan almaz degılmı orasıda bi gercek
ornek
arkadasımın babası 2.2 dızel jaguar aldı 160 mılyar para verdı benım o kadar param olsa bıle almazdım..
 
Ynt: Opel Insignia'ya yeni BiTurbo motor

100bin e 200hp 400Nm zevkini oldukça dolu bir donanım ve sportif tasarımla sunabilen başka marka pek yok. 1.6T den gerçek yol şartlarında daha performanslı olacağını da düşünüyorum. Premiumlar alırken de satarken de aynı para ama bir de aracın başına birşey gelmesi olasılığı var. 200bin verip alacaksın ve gelecek adamın biri bodoslamadan geçirecek ölürmüsün öldürürmüsün. Ama 100bin lik araçta o kadar koymaz insana. Hem 320d den çok daha konforlu bir araç bence insignia. 5 ve E serisi ise biraz dolu olsun dediğinizde uçuyor resmen.
 
Ynt: Opel Insignia'ya yeni BiTurbo motor

Sizin söyledikleriniz de doğru tabii, tercih meselesi...
 
Ynt: Opel Insignia'ya yeni BiTurbo motor

eketen link' Alıntı:
100bin e 200hp 400Nm zevkini oldukça dolu bir donanım ve sportif tasarımla sunabilen başka marka pek yok. 1.6T den gerçek yol şartlarında daha performanslı olacağını da düşünüyorum. Premiumlar alırken de satarken de aynı para ama bir de aracın başına birşey gelmesi olasılığı var. 200bin verip alacaksın ve gelecek adamın biri bodoslamadan geçirecek ölürmüsün öldürürmüsün. Ama 100bin lik araçta o kadar koymaz insana. Hem 320d den çok daha konforlu bir araç bence insignia. 5 ve E serisi ise biraz dolu olsun dediğinizde uçuyor resmen.
0-100 de 8.7  1.6t de 8.9 zaten turbo lag daha düşük olmasından dolay biraz daha iyi bir performansı olabilir ama sonuçta dizel bütün güç 1000- 1500 devir arasında, benzinli aracın verdiği zevkin 10 da 1 i anca alınır. birinin çarpma olasılığını hesaba katarsak zaten araba almayalım. performans olarak dizelde bmw yi tek geçerim biturbo var ama hala bmw nin 184 hp lik motoru kadar performanslı değil konfor konusunda çok yakınlar birbirine 3 serisi  kalite olarak çok daha üstün sert plastik diye birşey yok araçta insignia ne kadar kaliteli de olsa nasıl passatın 90 lığını kimse almıyor herkes comfortline 1.4 tsi alıyorsa aynı şey bunun içinde geçerli satışları çok sınırlı olacaktır ve opelinde  hedefi binlerce satmak değildir zaten.
 
Ynt: Opel Insignia'ya yeni BiTurbo motor

o parayı verdikten sonra opel marka aracı şahsen almam BMW 320 D alırım en kötü ihtimalle opelin en fazla vereceğim aracını zaten şuan aldım başka segmentini almam insina desen ona vereceğime alırım 1800 motor C 180 alırım general__p
 
Ynt: Opel Insignia'ya yeni BiTurbo motor

astraowner link' Alıntı:
0-100 de 8.7  1.6t de 8.9 zaten turbo lag daha düşük olmasından dolay biraz daha iyi bir performansı olabilir ama sonuçta dizel bütün güç 1000- 1500 devir arasında, benzinli aracın verdiği zevkin 10 da 1 i anca alınır. birinin çarpma olasılığını hesaba katarsak zaten araba almayalım. performans olarak dizelde bmw yi tek geçerim biturbo var ama hala bmw nin 184 hp lik motoru kadar performanslı değil konfor konusunda çok yakınlar birbirine 3 serisi  kalite olarak çok daha üstün sert plastik diye birşey yok araçta insignia ne kadar kaliteli de olsa nasıl passatın 90 lığını kimse almıyor herkes comfortline 1.4 tsi alıyorsa aynı şey bunun içinde geçerli satışları çok sınırlı olacaktır ve opelinde  hedefi binlerce satmak değildir zaten.

Benim performans olarak gerçek şartlardan kastım; bagajınızı doldurmuşsunuz içeride 3 4 kişi yokuşlar dahil çekiş gücü, sollama kapasitesi. Bu ölçütlerde tahminimce 1.6t dizelin ayağına gidemez. Birinin çarpma olasılığını hesaba katmayalım tabi ama böyle de bir gerçek var. İnsignia yı rahatça park ederim aklım fazla kalmaz ama Bmw yada M.B yi o kadar kolay park edip gidemezsiniz. O yüzden premium araçlarda bunu yaşadığınızda işin yönü daha başka oluyor. 3 serisi daha kaliteli diyebiliriz ama siz dahil bilen herkesin bahsettiği o rüzgar sesi kalite konusunda kıyas kabul etmez konumundan çıkarıyor benim için. Kaldıki 100bin e nasıl bir Bmw alırız orası da hepimizce malum. Ben şahsen ikinci el 3 serisindense sıfır dizel insignia yı tercih ederim. Bu, araç olarak yoksa ikinci el olarak değil. Servis konusunda Bmw nin servislerinin de opel i aratmadığını çok kişiden duydum. Yani bir 328 benim açımdan oldukça cezbedici hele 528 yada 525d mükemmel ama Bmw ye binip bir ton para verip üstüne araç çok uçmasın diye boş olunca, xenon bile olmayınca ne bileyim olmuyor sanki.
 
Ynt: Opel Insignia'ya yeni BiTurbo motor

Aracın başına bir şey gelince bunun bize ne kadar "koyacağı" aslında aracın fiyatından ve premium olup olmamasından bağımsız bir faktör. Sonuçta paranızı son kuruşuna kadar harcayıp, hatta borca girip bir araba aldıysanız, bu araba Astra da olsa, BMW de olsa bütçeyi aynı derecede zorladıysa aynı derecede can yakar diye düşünüyorum. Ama bankada 1.000.000 TL nakit varken 200.000 TL'ye alınan 520d'nin başına kötü bir şey gelse de, borç altına girerek alınan Astra sahibi kadar canını yakmayacaktır. Sonuçta bu markanın premium olup olmaması ile değil, kişinin gelir düzeyi, yaşam standardı ile aracın fiyatının oranına bağlı bence.
 
Ynt: Opel Insignia'ya yeni BiTurbo motor

xylent link' Alıntı:
Aracın başına bir şey gelince bunun bize ne kadar "koyacağı" aslında aracın fiyatından ve premium olup olmamasından bağımsız bir faktör. Sonuçta paranızı son kuruşuna kadar harcayıp, hatta borca girip bir araba aldıysanız, bu araba Astra da olsa, BMW de olsa bütçeyi aynı derecede zorladıysa aynı derecede can yakar diye düşünüyorum. Ama bankada 1.000.000 TL nakit varken 200.000 TL'ye alınan 520d'nin başına kötü bir şey gelse de, borç altına girerek alınan Astra sahibi kadar canını yakmayacaktır. Sonuçta bu markanın premium olup olmaması ile değil, kişinin gelir düzeyi, yaşam standardı ile aracın fiyatının oranına bağlı bence.

ևok doğru bir tespit.  Ancak bankada olan 1milyon ile 200bin lik araç almak bence olabilecek en saçma iş. 200bin lik araç sürekliliği olan iyi bir gelir varsa alınmalı bence. Ama bizde son kuruşuna kadar parasını araca bağlıyor insanlar. Ben şahsen arkası gelmeyen sadece öyle yada böyle birikmiş miras kalmış olan paramın beşte biri ile gidip 200bin lik araç almam. Benim premiumun can yakmasından kastım; birilerine gösteriş için son kuruşuna kadar harcayıp üstüne bir ton borca girerek almak. Yani borçsuz, yakıtını, bozulduğunda yapılacak harcamaları düşünmeden alınan bir orta üst sınıftansa kendini olabildiğince zorlayıp sırf adı için premium bir aracı almak. Zaten üst sınıf geliri olan insan da insignia yı düşünmez. Ama seçenekleri arasında insignia olan insan öyle uçuk paralar kazanan insan değildir. 
 
Ynt: Opel Insignia'ya yeni BiTurbo motor

ben herşeyi göz önüne alıp söylemiştim yani 100 bin küsüre bir araç alacaksam önce onu rahatlıkla koyabileceğim kapalı otoparklı evim olmalı buna rağmen hiç mi bir yere gitmeyeceksin derseniz bu risk hayatımızda aldığımız risklerin yanında neki
 
Geri
Üst