Opel Özel Ve Yetkili Servisleri Değerlendirmek

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ndipi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepkime puanı
9
Puanları
38
Yaş
49
www.engelsizdostlar.com
Aslında konuyu özel bölümde açardım ama tüm üye arkadaşların da fikirlerini beyan edeceğini düşünerek genel bölümde konuyu açmayı tercih ettim.

Şimdi bir çok opel kullanıcısı olarak servis ve ustalardan çektiklerimiz ortada... bu durum göz önüne alındığında site için bir bölüm için de bu servisleri eleştirmek yaptıkları işi değerlendirmek gerek. Sadece servis değil parçacılar da sanal ortam da parça satanlar da bunların hepsini kapsamalı...

Şimdi örnek şikayetim var sitesinde olduğu gibi vatandaş şikayetlerini yaşananları yazar bizler de bu kişileri değerlendiririz... en azından opel araçlara hizmet veren kişiler aman böyle şu kadar üyesi olan bir site var. Orada adımız güzel anılsın işimizi düzgün yapalım derdinde olurlar.

Nasıl fikir sizce?
 
Ben araçta önemli bir sorun yoksa ufak tefek sorunlar ve bakım için özel servisi çok gereksiz görüyorum nedeni hem 2 katı para veriyorsunuz hemde hiçbir iletişim yok üstelik tecrübesi olmayan çocuk yaşta kişiler yapıyor
ben sadece ilk yıl yetkili serviste yaptırdım sonra özel servis hem aracımın yanında oluyorum her türlü işlemi takip ediyorum hemde daha az para veriyorum ve aklıma takılan her türlü soruyu sorabiliyorum
 
olumlu bana göre abi. Ama takip olayı insanları yorumları biraz sıkıntı çıkarabilir.
 
Burada aslında amaç işini iyi yapanlar ve yapmayanların değerlendirilmesi olacak örnek A özel servis arkadaşımız gitmiş bir sürü işlemler yapılmış ama arkadaşın sorunu çözülmemiş buna karşın bir dünya para harcamış arkadaş gelip yaşadıklarını yazacak. Sürücü de firma hakkında bilgi sahibi olmuş olacak eğer yanlış bir şey varsa gelir forum içinde açıklamasını yapar.

Burada aslında amaç bir nevi para göz adamların işi bilmez adamların ayıklanması olacak?

Haksız rekabet olmaması içinde işini iyi yapan kişilerin adının verilmemesi ola bilir. İnsanları bir noktaya yönlendirmemek adına. Fikir tabi benim kisi...
 
iyi usta bulmak o kadar zor ki birde bu konu tüketicilerin kandırılması o kadar kolay bir sektörki ne olduğunu neyin doru neyin yanlış olduğunu bilmediğimiz bir alan o yüzdende paramızı göz göre göre haketmeyen ustalara veriyoruz
 
Her gün bize mail atıyorlar, ye kendileri yada avukatları. Bunu sil, kaldır, dava etcez diye. Daha dava eden çıkmadı, yakındır bakalım. Özetle sen adamı mağdur et, üstüne şikayeti kaldırtmaya çalış.
 
Her gün bize mail atıyorlar, ye kendileri yada avukatları. Bunu sil, kaldır, dava etcez diye. Daha dava eden çıkmadı, yakındır bakalım. Özetle sen adamı mağdur et, üstüne şikayeti kaldırtmaya çalış.

Emre öncelikle istediği kadar dava edebilir. Siteyi hiç bir zaman bağlamaz bu durum. Adam gibi işini yapacak olup bitecek. Birde işin çakallığı var tabi adam baktı ki kendi hakkında olumsuz bir kaç şey yazılmış hemen sitenin iletişim bilgileri kısmından ben bilmem neyin avukatıyım işte yazıyı kaldır ya değilse dava açacağım...

Öyle bir durumda kişinin adı soy adı ile mail geliyor. Birde mahkeme kararı olmadan istediğin içeriği kaldırmaya biliyorsun. Gitsin mahkemeye versin çokta tın....

O zaman şikayetim var sitesi hakkında sanırım milyarlarca dosya açılmıştır :rakir:
 
Bu konuda dava açmak saçma olur herkes yaşadıklarını aktarıp düşüncesini belli ediyor Nadir abiminde dediği gibi şikayetvar sireleri davadan başını kaldıramazdı gerçi ben o sitelerinde hiç faydasını görmedim. İlk olarak ben başlayayım neskara giden arkadaşlar araçlarını aldıktan sonra mutlaka eksik parça yada vida var mı baksınlar onun dışında bir şikayetim olmadı


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Aslında konuyu özel bölümde açardım ama tüm üye arkadaşların da fikirlerini beyan edeceğini düşünerek genel bölümde konuyu açmayı tercih ettim.

Şimdi bir çok opel kullanıcısı olarak servis ve ustalardan çektiklerimiz ortada... bu durum göz önüne alındığında site için bir bölüm için de bu servisleri eleştirmek yaptıkları işi değerlendirmek gerek. Sadece servis değil parçacılar da sanal ortam da parça satanlar da bunların hepsini kapsamalı...

Şimdi örnek şikayetim var sitesinde olduğu gibi vatandaş şikayetlerini yaşananları yazar bizler de bu kişileri değerlendiririz... en azından opel araçlara hizmet veren kişiler aman böyle şu kadar üyesi olan bir site var. Orada adımız güzel anılsın işimizi düzgün yapalım derdinde olurlar.

Nasıl fikir sizce?


konunun üzerinden vakit geçmiş fakat bende tamamen aynı fikirdeyim. Bizler hizmet aldığımız noktaları (yetkili- özel) değerlendirebilirsek hem kendimize uygun servis seçiminde hemde karşı tarafın kendini dışardan gözlerin nasıl gördüğü konusunda oldukça yardımcı olacaktır. Şiddetle bu konu üzerine durulmalı ve belirli bir puanlama sistemi üzerinden Servis tavsiyeleri yapılabilmeli. Örneğin hizmet alınan servisin 0-10 puan arasında değerlendirileceği olumlu ve olumsuz yönlerinin yazılabileceği bir düzenek hazırlanabilir mi?

Özel/Yetkili servis ismi: xxx yetkili servis
Servis tavsiye puanı: 7 puan
Olumlu yönler: yetkin ustaları var, isten anlıyorlar, fiyatları uygun
Olumsuz yönler: bekleme salonu yok, parçaları kendileri temin etmiyorlar gibi .....
 
İZMİR RS servise gidecekler dikkat

REFLEKTÖRÜ VE ARKA ÇAMURLUĞU BEYAZA, SOL ARKA TAMPONU KIRMIZIYA BOYADILAR HELAL OLSUN!

12.08.2015 Tarihinde Toyota auris aracımı kasko şirketimin anlaşmalı mini onarım tamircisi olan RS İzmir (Gaziemir)’e bıraktım.
1.) Herkese saat 09.00’da gelin diye randevu vermişler, fakat sadece 1 tane servis danışmanı vardı. 15 dakika içeride bekledim. Dışarıya çağırdılar. Servis danışmanı hala başka araçlarla ilgilendiği için 15 dakikada dışarıda bekledim.

2.) Servis danışmanına tavandaki lekeler çıkarılacak dedim. Servis danışmanı : Burdakiler iyi yapamıyor dışarıda yaptırın dedi. Ön camdaki çatlak düzeltilecek dedim. Biz yapamayız dediler. Ön ve arka kısımdaki ufak boya hasarları için arabayı bıraktım. Ertesi gün aracı teslim almaya gittim. Arabayı incelerken;

1.) Arka stop lambası beyaza boyanmıştı. Bu ne diye sordum. Biz yapmadık dediler. Allah’tan arabayı adamlara teslim etmeden önce fotoğrafını çekmiştim de o sayede ispatladım.

2.)İşlem yaptıkları sol arka tarafa ufak bir bölgeye kırmızı boya bulaştırmışlardı. Alenen gözle görülüyordu. Eğer ben söylemesem bu şekilde arabayı bana teslim ediyolardı.

3.) Arabanın fren ve gaz pedallarına beyaz bir madde bulaştırmışlar. Silmeyle çıkmıyor. Sözde arabayı yıkayıp teslim ediyorlar. Bunun için aracı oto yıkamacıya götürdüm ve ek ücret ödedim.

4.) Oto yıkamacı arabayı yıkadıktan sonra fark ettim ki siyah renk olan sol arka çamurluğa beyaz boya sürtmüşler fark etmeyeyim diye siyah bir madde ile boyamışlar. Arabayı yıkatınca ortaya çıktı.

5.)İşlem yaptıkları her iki bölgede de 3-4 tane yuvarlak nokta oluşmuştu. Oradaki eleman zımpara vs yapalım düzeltelim dedi. Kabul etmedim.

6.) Çalışanlar genel olarak çok amatör ve saygısızdı. Arabayı teslim almaya gittiğimde hiçbir açıklama yapmadılar. Kağıdı önüme koydu imzalamamı istedi. Ben söylemesem bu sorunlarla da ilgilenmeyeceklerdi. Ben hatalarını söyledikçe iyice küstah oldular. Bu sorunlardan ötürü servis danışmanı yerine arka tarafda ki çalışanlarla muhatap olmak zorunda kaldım. Yemin ediyorum sanayiye gitseniz daha kaliteli ve saygılı hizmet alırsınız.

Yıllardır bu tip servislere gidiyorum ilk defa böyle bir şey başıma geldi. Kasten yapsalar bu kadar olmaz.
Bunca rezilliğe rağmen kendilerini savundukları için tahammül edemeyip servisten ayrıldım. Servisten çıkar çıkmaz arabayı başka bir yere götürüp bıraktım. İşlemleri baştan yaptırmak zorunda kaldım. Böyle servis olmaz olsun.

Bu servise gitmek zorunda olanlara tavsiyem; araçlarını teslim etmeden önce mutlaka detaylı olarak fotoğraf çeksinler. Ayrıca aracın Km bilgisini de not etsinler.
 
Geri
Üst