Opel (söz verdiğim cevap)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Vladimir
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sen ne anlamaz adamsın ya ne söliceni şaşırdın tabi her salladığına cevap gelince normal tabi anlamak lazım söylediklerin birbirini tutmuyor bile ne söylediğinin kendin farkında değilsin köşeye sıkıştın salla gitsin en sonda demişsin makyajlı model yok daha çevrende olup bitenden haberdar değilsin güzellikle yaklaşalım dedik ondan da bi habersin ne diyelim yolun açık olsun bu kafayla zor ama
verdiğin cevaplara dikkat et seviyeni bozma benimde kafamı bozma.sallama mallama ne sanıyosun sen jendini?saldıracak yermi lazım sana istediğim fikri yazarım sanane zoruna gidiyosa cevap yazmazın ilgilenmezsin.sen kendi etrafına bak akıllı ol.ben kendi etrafımda ne olup bitiyo haberdarım merak etme.
Köşeye sıkışmışım zuhahahaha laflara bak.senin yaş kaçtı canım ya.çocukmuydun sen?
 
Hayır Salim, saydığım modellerin hiç birinde kasa değişmedi, tamamı makyajdır. Bunlara ek onlarca araç da sayabilirim (Kia Picanto, Nissan Note, Mercedes A..)

8V VW motoru çerez gibi satmaktan değil, VW'nin türkiye tüketicisini yolunacak kaz olarak görmesinden kaynaklanıyor, moron VW yıllarca 8V'de ısrar etti, baktı olacak gibi değil, FSi motoru çıkarttı, o da tutmadı, en sonunda efsane diye nitelendirilen TSi motoru çıkarttı, ki daha önceden üyesi olduğum VW forumunda biraz apar topar piyasaya sürülen TSi'in bir çok arızasından bahsediliyor.

Motordan bahsedeceksek ve Opel'i eleştireceksek karşısına koyacağımız marka kesinlikle VW değildir.
a- PSA grubu
b- Honda

Diyorsun ki, VW'nin bir çok motor seçeneği var, Opel'in, daha doğrusu GM'in yok.. Sence böyle birşey olabilir mi?

İngiltere'de satılan Opel Astraların (sadece Astra) motor versiyonları:

- 1.4 16V 90 BG
- 1.6 16V 115 BG
- 1.8 16V VVT 140 BG
- 1.3 90 BG CDTi
- 1.7 100 BG CDTi
- 1.9 120 BG CDTi
- 1.9 150 BG CDTi (!!!)
- 1.6 16V turbo 180 BG (!!!)
- 2.0 16V turbo 240 BG

Eee.. Şimdi Opel, sadece Astra için bunca motor versiyonu çıkartabilmişken, motor kıtlığıyla suçlamak doğru mu?

Haa.. Opel'in (Vauxhall'ın) sitesine bakarken dur dedim bir de VW'nin İngiltere sitesine bakayım.. Ne ilginçtir, çerez(!) gibi satan 8V 102 BG motorun esamesi okunmuyor İngilterede. ;)
 
arkadaşlar bence konu detaya inince biraz dağıldı. biraz toparlayayım. 10 yaşındaki bir hondayı alın. şöyle adam gibi sorunsuz binmek için bir yetkili servise götürün bakalım. değeri kadar masraf çıkıyor. sakın yok demeyin. bindim biliyorum. kaskosu mercedesten sonra en yüksek araçlardan biridir. 4 yıl önce sadece iki aks 2000 ytl idi. biraz empati yapın insanlarla. bir sürü kriter vardır araçlarla ilgili. belki hantaldır bg düşüktür ama ikinci el değer yitimi yakıtı bakımı kaskoyu lütfen unutmayın
 
Hayır Salim, saydığım modellerin hiç birinde kasa değişmedi, tamamı makyajdır. Bunlara ek onlarca araç da sayabilirim (Kia Picanto, Nissan Note, Mercedes A..)

8V VW motoru çerez gibi satmaktan değil, VW'nin türkiye tüketicisini yolunacak kaz olarak görmesinden kaynaklanıyor, moron VW yıllarca 8V'de ısrar etti, baktı olacak gibi değil, FSi motoru çıkarttı, o da tutmadı, en sonunda efsane diye nitelendirilen TSi motoru çıkarttı, ki daha önceden üyesi olduğum VW forumunda biraz apar topar piyasaya sürülen TSi'in bir çok arızasından bahsediliyor.

Motordan bahsedeceksek ve Opel'i eleştireceksek karşısına koyacağımız marka kesinlikle VW değildir.
a- PSA grubu
b- Honda

Diyorsun ki, VW'nin bir çok motor seçeneği var, Opel'in, daha doğrusu GM'in yok.. Sence böyle birşey olabilir mi?

İngiltere'de satılan Opel Astraların (sadece Astra) motor versiyonları:

- 1.4 16V 90 BG
- 1.6 16V 115 BG
- 1.8 16V VVT 140 BG
- 1.3 90 BG CDTi
- 1.7 100 BG CDTi
- 1.9 120 BG CDTi
- 1.9 150 BG CDTi (!!!)
- 1.6 16V turbo 180 BG (!!!)
- 2.0 16V turbo 240 BG

Eee.. Şimdi Opel, sadece Astra için bunca motor versiyonu çıkartabilmişken, motor kıtlığıyla suçlamak doğru mu?

Haa.. Opel'in (Vauxhall'ın) sitesine bakarken dur dedim bir de VW'nin İngiltere sitesine bakayım.. Ne ilginçtir, çerez(!) gibi satan 8V 102 BG motorun esamesi okunmuyor İngilterede. ;)
bu saydığın benzinli motorlar çpğu zaten var ülkemizdeki opellerde.üst sınıfları konuşmuyoruz zaten. ingiltereye bakmana gerek yokki.neredeyse 1.5 tonluk vectradada var 1.6 115 beygir:)sadece astrada değil.opelin karşısına bir narka koymaya çalışmıyorum ayrıca.ülkemizdeki şartlarda kıyaslanacak segment araçları belli.sana 2 soru sorucam.
1-elinde 15 bin ytl para olsa sence piyasada alabileceğin en iyi 2. el araç nedir?ve nedeni o markayı seçnemin?
2-kendini yolunmuş kaz gibi hissediyomusun?
 
Apar topar piyasaya motor sürmek nedemek ya volkwagen den bahsediyoruz pazarda domatesden değil!!!!!
 
Donanım konusunda Mert'in yazdıklarına tamamen katılıyorum, çünkü aynı araç bende de var bu konuda haksızlık yapılıyor. Yüksel'in açtığı konları zevkle okuyorum arkadaş bu konuda baya bi kendini geliştirmiş. Ayrıca motor konusunda opelin geri kaldığını ve yelpazesinin de dar olduğuna inanmıyorum.
 
neden sadece opeli motor olarak kıyaslıyosunuzki tasarım olarak ele alalım golf a3 116 316 civic leon megan vs tasarımları açısında bakarsak bence astra ilk sırada gelmez diğer bir konu kullanılan teknoloji golfte lazer kaynak teknolojisi kullanılıyo vw gruptada tabiki bmw zaten söylemeye gerek yok iç mekan malzeme kalitesine bakalım astrada essentia ve enjojlardaki kolduk döşemesi berbat palio gibi bi golf midline donanımındaki döşeme bile süper bakın nasıl bir fark war görün ha diyiceksiniz astranın artısı yokmu war tabki ids plus şaşi rakiplerine göre artı sport tuşu da öyle zewkli bir donanım rakiplerindede yok cam tawan opsiyonu ki bence sıfır bir arabada olmazsa olmaz benim için son olarakta fiyat olarak türkiyedeki markaların şatış politikalarına bakarsak vw uçuyor güzel ama çok pahalı civic üst segment fiyatlarında kıyaslayamıyorum bile 48 bin ytl ler konuşuyo opel işte bu noktada biraz farklı gibi fiyat olarak biraz daha makul bence zewk meselesi oluyor birazda bütün kriterleri iyice inceleyip ona göre karar wemeli kişi kimi güç isterken kimi güvenlik kimi konfor kimide karizmatik bir araç ister hepsini biraz arada isteyenin çok parası olması lazım türkiye şartlarında :D
 
neden sadece opeli motor olarak kıyaslıyosunuzki tasarım olarak ele alalım golf a3 116 316 civic leon megan vs tasarımları açısında bakarsak bence astra ilk sırada gelmez diğer bir konu kullanılan teknoloji golfte lazer kaynak teknolojisi kullanılıyo vw gruptada tabiki bmw zaten söylemeye gerek yok iç mekan malzeme kalitesine bakalım astrada essentia ve enjojlardaki kolduk döşemesi berbat palio gibi bi golf midline donanımındaki döşeme bile süper bakın nasıl bir fark war görün ha diyiceksiniz astranın artısı yokmu war tabki ids plus şaşi rakiplerine göre artı sport tuşu da öyle zewkli bir donanım rakiplerindede yok cam tawan opsiyonu ki bence sıfır bir arabada olmazsa olmaz benim için son olarakta fiyat olarak türkiyedeki markaların şatış politikalarına bakarsak vw uçuyor güzel ama çok pahalı civic üst segment fiyatlarında kıyaslayamıyorum bile 48 bin ytl ler konuşuyo opel işte bu noktada biraz farklı gibi fiyat olarak biraz daha makul bence zewk meselesi oluyor birazda bütün kriterleri iyice inceleyip ona göre karar wemeli kişi kimi güç isterken kimi güvenlik kimi konfor kimide karizmatik bir araç ister hepsini biraz arada isteyenin çok parası olması lazım türkiye şartlarında :D
bukadar paraya bu kadar köfte diyosu yani:D
 
Salim, elmalarla armutları karıştırmaya devam ediyorsun..

15000 YTL'm olsa ve 2. el bir araç alacak olsam bir çok parametre tercihimi belirlerdi. Ancak bu paraya az kullanılmış, 2. el ekonomik bir küçük araba alacak olduğumu düşünürsek, Corsa 1.2 sanırım o listenin en başlarında yer alırdı.

Üst sınıf konuşmuyoruz demişsin, sınıfları o araçların motorları belirlemez, kasaları belirler. Yukarda saydığım motorların tamamı Astra'nın, yani Opel'in C segmentindeki aracının sahip olduğu motor yelpazesi. Az mı?

Bu motorları üst sınıf olarak nitelendirmen zaten hepten yanlış. Daha bir çok motor var, ben sadece C segmenti Astra'da kullanılan motorları koydum. Anlatmak istediğim, senin "Opel'in doğru düzgün motoru yok" tezine karşılık, gayet güzel bir sürü motoru olduğu, sadece İngiltere'de ve sadece Astra'da dahi şu yukarda saydığım motorların yer aldığıydı. Şimdi tekrar soruyorum, Opel'in, daha doğrusu GM'in motor geliştirmediğini söylemek tek kelimeyle bilgisizlik oluyor bu durumda.

Bir de detay bilgi vereyim, GM son zamanlarda yüksek performanslı motorlar yerine düşük gaz emisyonlu, ekonomik ve çevreye saygılı motorlar geliştirdi. Bunlardan ödülleri de var:

http://www.gm.com/europe/corporate/heritage/awards/

İç mekan kalitesi benim için aracı almadan önceki en önemli konuydu. Bu konuda en çok hassasiyet gösteren kişilerden birisi olarak, Astra'ların iç mekan kalitesinin sınıfının en iyilerinden birisi olduğunu söyleyebilirim, Golf'ten kesinlikle aşağı kalır yanı yoktur.

TSi motor apar topar piyasaya sürülmüştür, acaba kimse bana FSi motorun neden bu kadar kısa ömürlü olduğunu söyleyebilir mi? VW-Turk forumlarında TSi motorla ilgili yaşanan problemleri okuyabilirsiniz. Yanlış anlaşılmasın, TSi motor gerçekten de teknolojik olarak çok üstün bir motordur, ancak bebeklik problemleri doğal olarak yaşanmaktadır.

Tüm bunları eski aracı VW Polo, ailesinin şu anki 2. aracı 2007 model full bir Jetta olan birisi olarak söylüyorum.
 
yazmayayım diyordum ama iyice abardı konu, dayanamadım

ah be abicim.. vw in bisürü motor alternatifi var diyosun opelin yok diyosun, opelden başka makyaj yapan yok diyosun, sonra haa bi iki tane olabilir diosun...

millet takır takır cevap verio, bi dolu motor sayıyo, üstüne üstlük bu motor ailesine 2009 da en az 3 yeni motor eklenecek... daha da var.. biliyormusunuz ki corvette 6.0 FSI motor.. opel ürünü...

makyaj olayında da arkadaşım bi dolu örnek vermiş, öyle fazla örnekle tavkiye ederim ki adını bile bilmediğiniz modelleri görünce onlara da bu arabalar piyasada yok gibi saçma sapan bahaneler bulur yine bişeyler yazarsınız buraya... yine de alın size en babalardan makyajlar..

mercedes E serisi
bmw 5 serisi
bmw 7 serisi
porsche cayenne
toyota avensis
toyota land cruiser...

ha bunlar opelin sınıfında değil derseniz...
en başta TR pazarından =

megane, hem I hem II kasada.
focus, hem I hem II kasada
palio, neredeyse her sene her kasada :)
jazz,
clio, clio I,II ve yakında III kasada...
clio sedan-symbol, II de..

bu boyle gidiyoooorr.. neredeyse tüm firmalar tüm modellerinde makyaj operasyonu yaparlar...

neyse arkadaşım, öğrenme amaçlı yaklaşman gerekirken her verilen cevaba-ki bu cevaplarda hep bilgiler edinilmiş-kafadan atma şeyler değil- bi şekilde tepki vermek adına bi dolu mesaj yazıyorsun..

buranın forum olduğunu ve amaçlarının birinin de öğrenme olduğunu unutmayalım...
fikir paylaşalım ama bazı düpedüz ortada olan konularda da bilmeden öğrenmeden hemen savunmaya geçmeyelim..
opel motorundan memnun değilseniz, donanım ve konfordan da memnun değilseniz, geriye bişey kalıyor mu sizi memnun eden? artısı ve eksisi yazarsınız kağıda kendinize göre, baktınız olmadı, satarsınız olur biter, ama bu derece de karalamaya gerek yok, üstelik de haksız yere...

ben de demiyorum en iyi motor ve en iyi konfor / donanım a sahip diye C segmentte...
opel in de boyle bi iddiası yok ortaya atmış olduğu...
ama şu var ki meslektaş arkadaşlarım her geçen gün bir başka yenilik bulmak için, mevcut motoru daha da geliştirebilmek için uğraşıyorlar, ve bu meslektaşlarım opel arge de 400 kişiden oluşuyor..sadece tasarımcı... mühendis meşlektaşlarım ise 2000 den fazla,
1.6 115 bg de var yelpazede 1.6 192 hp de var, ve yakında 1.6 225 hp motor ile piyasa göreceğiz opeli...

saygılarımla
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst