OPEL VECTRA 2.2 DTİ OTOMATİK ŞANZUMAN bilgi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan yekta46
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ayda 100, senede 3000km 10 senede 30.000km yapacak aracınıza fıstık adını takın ve verin kırbaçı. Kafaya taktığınız şeye bakın.

Bagisla, hesap yanlis.
Ayda 100 km, yilda 1.200 km, 10 yilda 12.000 km.

Merak ettim, bir insan neden arac satin alir ki bu tur bir kullanim icin.
Acaba emergency bir durum icin mi? Yoksa konu komsuya ayip olmasin diye mi?
 
ilk alındığında sorun varmış genel 60 000 de revizyon görmüş dahada görmemiş
ne motorda bir sorun nede şanzımanda Kullanıma bağlı patinaj çektirerek kullanırsan Uzun Sürmez Alırsın Tabiki eline

ve yakıtda az yakıyor servis bakımlı ise korkmayın derim motor 10 numara bende alırken çok terettüt ettim Memnunum 1 yıldır bende

Not : şanzımancıya götürdüm arada vuruntu var diye hemen haraket şu açacağız ozamanbelli olur 2500 3500 arası ne çıkarsa Adam bakıyor sorun varmı diyorum belli olmaz yolda kalırsın diyo illa açıp kaçıracak bi tarafımıza Netice şanzıman Kulağı Yırtık ani kalkışda vuruntu yapıyor adam şanzımanı indirecek kulak değişti düzeldi işin erbabı Buldum dediği şu korkma bu şanzımanlar Kolay Kolay Sorun Çıkarmaz Ömürlük tabirle Tabi Kullanıma Bağlı
Bilgi Olsun Diye Verdim
 
benim abim şu an profosyonel anlamda motosiklet işi yapıyor...fakat işe ilk başladığı zamanlar otomatik şanzımancıydı..kendisinin söylediği 0 alırsan düzgün kullanırsan binilir fakat cinayet adamların eline düşer de bilinçsiz kullanılır açılır kapanırsa aman aman diyor...birde nerede hangi dağın başında duracağı belli değil :)
 
Aslında işi bilen ustalar cihaza bağlıyor ve ona göre arıza tespiti yapılmakta. Bazıları anında hadi sökelim bakalım diyor ama o kişilerin aması bence sadece para kazanmak çözüm bulmak değil.
 
Bagisla, hesap yanlis.
Ayda 100 km, yilda 1.200 km, 10 yilda 12.000 km.

Merak ettim, bir insan neden arac satin alir ki bu tur bir kullanim icin.
Acaba emergency bir durum icin mi? Yoksa konu komsuya ayip olmasin diye mi?

şöyle açıklayayım aracın sahibi nakliye şirketi sahibi ve haftanın 6 günü istanbul içinde kamyon kullanıyor araç ise pazarları gezmek ve acil durumlarda kapıda bulunsun diye ; malûm bu devirde hele ki istanbulda araç lüx değil ihtiyaç...
 
ilk alındığında sorun varmış genel 60 000 de revizyon görmüş dahada görmemiş
ne motorda bir sorun nede şanzımanda Kullanıma bağlı patinaj çektirerek kullanırsan Uzun Sürmez Alırsın Tabiki eline

ve yakıtda az yakıyor servis bakımlı ise korkmayın derim motor 10 numara bende alırken çok terettüt ettim Memnunum 1 yıldır bende

Not : şanzımancıya götürdüm arada vuruntu var diye hemen haraket şu açacağız ozamanbelli olur 2500 3500 arası ne çıkarsa Adam bakıyor sorun varmı diyorum belli olmaz yolda kalırsın diyo illa açıp kaçıracak bi tarafımıza Netice şanzıman Kulağı Yırtık ani kalkışda vuruntu yapıyor adam şanzımanı indirecek kulak değişti düzeldi işin erbabı Buldum dediği şu korkma bu şanzımanlar Kolay Kolay Sorun Çıkarmaz Ömürlük tabirle Tabi Kullanıma Bağlı
Bilgi Olsun Diye Verdim

bende alırken aynen bu şekilde düşündüm yeterki aracı adam gii kullan ... otomatikte aniden köklemenin anlamı yok... frenden ayağı çekince zaten araç düzde 5-6 km hıza çıkıyor ondan sonra yavaş yavaş yüklen gaza...
 
Zaten otomatik araçta anı kalkışlar aracın canına olur olması gereken kibar bir şekilde kalkış ama sonrasında bas gaza nasıl olsa araç otomatikman vites geçişlerini ayarlar yağına dikkat etmekte fayda var. ;)
 
Geri
Üst