- Katılım
- 22 Ocak 2020
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Herkese selamlar saygılar.
arkadaşlar yeni üyeyim aranıza yeni katıldım, şimdi bir tercih üzerindeyim ve sizlerin değerli fikirlerini almak istiyorum, aracım 2000 model vectra b cd otomatik vites renk gümüş gri, arkadaşlar yaklaşık 2 yıl önce sıfır sandık motor alıp taktırdım şuan yeni motorun km si 25 bin de, aracın toplamdaki km si ise 255 bin dir ve 3 ay önce ise şanzımanı 1 yıl garantili olarak komple yaptırdım, aracı aldığım 2 yıl boyunca diğer masraflar ile birlikte ortalama 20 bin lira masrafım oldu , şuanda bile yine masraf gerektirecek gereklilikler var , mesela araç güneş yanıklarından dolayı komple boya istiyor egr valfi ve tesisatı degişecek , ses yapıyor diye direksiyon kutusu degişecek , komple motor elektirik tesisatı yenilenecek, klima soğutmuyor muhtemelen kompresörü degişecek ,çelik jantlar farklı model istiyorum,lastikler 2 yıl oldu yıpranma var degisecek ,iç kapı döşemelerini degişmek istiyorum , kapı kolu tutamakları vs yıpranma var degisecek, tavan döşemesi degisecek, ön farlar panjur logo vs pek iyi durumda sayılmaz degisecek , tüm bu masraflar ortalama bir hesap ile 15 bin lira tutuyor , tabi birde başka sürpriz masraf çıkarma olasılıkları muhtemeldir, aracı aldığım 2 yıl boyunca bu kadar masrafa girmişim en önemlileri olan üzerindeki takılan motor yeni sayılır henüz 25 binde ve şanzımanda komple sıfırlanmış, şimdi sizce bu gerekli olan tüm bu masrafları yapılmış olan motor ve şanzımanın hatırına devamını getirip yapmakmı daha mantıklı olur yoksa pes edipte masrafa vereceğim 15 bin lira ile aynı arabanın daha temizini mesela zor ama 100 bin km den aşağıda olanını bulupta almakmı daha mantıklı hareket olur siz ne dersiniz dostlar.
arkadaşlar yeni üyeyim aranıza yeni katıldım, şimdi bir tercih üzerindeyim ve sizlerin değerli fikirlerini almak istiyorum, aracım 2000 model vectra b cd otomatik vites renk gümüş gri, arkadaşlar yaklaşık 2 yıl önce sıfır sandık motor alıp taktırdım şuan yeni motorun km si 25 bin de, aracın toplamdaki km si ise 255 bin dir ve 3 ay önce ise şanzımanı 1 yıl garantili olarak komple yaptırdım, aracı aldığım 2 yıl boyunca diğer masraflar ile birlikte ortalama 20 bin lira masrafım oldu , şuanda bile yine masraf gerektirecek gereklilikler var , mesela araç güneş yanıklarından dolayı komple boya istiyor egr valfi ve tesisatı degişecek , ses yapıyor diye direksiyon kutusu degişecek , komple motor elektirik tesisatı yenilenecek, klima soğutmuyor muhtemelen kompresörü degişecek ,çelik jantlar farklı model istiyorum,lastikler 2 yıl oldu yıpranma var degisecek ,iç kapı döşemelerini degişmek istiyorum , kapı kolu tutamakları vs yıpranma var degisecek, tavan döşemesi degisecek, ön farlar panjur logo vs pek iyi durumda sayılmaz degisecek , tüm bu masraflar ortalama bir hesap ile 15 bin lira tutuyor , tabi birde başka sürpriz masraf çıkarma olasılıkları muhtemeldir, aracı aldığım 2 yıl boyunca bu kadar masrafa girmişim en önemlileri olan üzerindeki takılan motor yeni sayılır henüz 25 binde ve şanzımanda komple sıfırlanmış, şimdi sizce bu gerekli olan tüm bu masrafları yapılmış olan motor ve şanzımanın hatırına devamını getirip yapmakmı daha mantıklı olur yoksa pes edipte masrafa vereceğim 15 bin lira ile aynı arabanın daha temizini mesela zor ama 100 bin km den aşağıda olanını bulupta almakmı daha mantıklı hareket olur siz ne dersiniz dostlar.