opelde kalite mi yoksa hata mı tesadüf?

Evet tüm forum sitelerinde de yeni model opellerden özellikle çok şikayet var servistende şikayet eden oldukça fazla. Opel artık bir alman otomobilinden çok amerikan arabasına döndüğünden kalitede düşüşler mevcut. Motorları ve diğer tüm parçaları GM tarafından yapıldı için ve genel olarak en kaliteli amerikan arabası bir alman arabasından geride olduğundan böyle hatalar ve arızalar mevcut olabiliyo.

Bence Opel'in üretebildiği son arabalar Vectra B, Astra B ve Corsa B. Bu modellerden sonra dikkat ettiyseniz hatalar ve genel olarak şikayetler artıyor.
 
2001 yılında yoğun tavsiye üzerine o km. astra g elegance aldım. Kasım 2008'de sattım. kullandığım bu uzun süre zarfında servis bakımları haric bir defa ateşleme bobini yanması neticesinde masrafım oldu. bunun haricinde hiçbir sorun yaşamadım. Kasım 2008 ayında 2009 model yeni astra sedan aldım. şimdilik o da bir sorun çıkarmadı, inşallah bundan sonrada çıkarmaz. ancak sattığım araç ile kıyasladığımda, eskisi işçilik ve parça olarak daha kaliteli geliyor.
 
Bendede 2001 model astra g var şu ana kadar öle yüksek maliyetli sorunlar yaşamadım kalite ve sağlamlık hissini yaşatan bir araç fakat adı geçen sitedeki şikayetleri okudukça gelecek yıl değiştirmeyi düşündüğüm araba değiştirme fikrimi opelden yana kullanma konusunda tereddüt etmiyor değilim.Bu konuda sanırım GMden kaynaklanan sorunlar var diye düşünüyorum
 
bide şöyle düşünmek lazım opel ve tüm araçlar sonuçta kul yapısı ve bu firmalarda ticari kaygı taşıyor yani devamlılığını sürdürmesi lazım bir kaç handicap elbette olacak ki bu insanlar para kazansın benimde aklıma ilk gelen egr daha sonra katalizör bunlar egzost emisyon oranlarını düşürmek adı altında kurulmuş saatli bir bomba
 
bende vectra b2 vardı 2000 model 29 kasımda pert oldu ogüne kadar hiçbir sorun çıkarmadı sadece 1 tane onuda servis 10 dk da yaptı
 
bende astra sedan h kasa var.dieksiyon düğmelerinde sorun çıktı servise gittim cim modülünün güncel yazılımını yükledi ve sorun gitti.birde rüzgar sesi geldi kapıdan fitilini değiştirdiler sorun çözüldü.daha önce vw groups araçlarını kullandım asta 3. aracım genelde hep böyle sorunlar yazılım güncelleme veya pc bağlamayla hallediliyor.yorum yapan arkadaşlaara sesleniyorum 2000 li yıllarda otomobil üreten fabrikaların teknolojileri birbirine çok yakın hata ve kusur ihtimalleri aynı sadece malzeme kalitesi farklı ama onuda anlamak yıllar alıyor.sorun bence servislerde fakat araba sahipleri araçlarını çok iyi tanıyıp araştırma yapıp sevise giderse teşhisi koyup servisi yönlendirmesi lazım opel bu konuda geride servisi kendi haline bırakırsanız çözemiyorlar bazen.
 
arkadaşlar sorun araclarda değil.elbette kul yapısı her markada sorun cıkıyo ama önemli olan onu cözmek.oda opel servislerine kalıyo..opelde satış sonrası cok kötü ve yetişen elemanı elinde tutamıyo bi şekilde kacıyor.sen elemanın hakkını vermezsen oda kacar dimi yani.neden zebil gibi opel servisi var piyasada servislerin tutmadığı ustalar.bi yakınım reno da calışıyo ve satış sonrası cok müthiş ciddi calışılıyo.onlardda hata cok ama şikayet derhal gideriliyor..bilmem anlata bildimmi
 
bundan doğal ne varki

arkadaşlar bu satış stratejisi ile orantılı bir şey

ben opel gerçekde arkadaşla konuşdum en son bana dediği şu anda tofaş renault hyundai gibi yerli markalardan satışından çok çok yüksek satışımız var dedi..
opel artık tofaş renault yerli arabadan bile çok satıyor dedi onlara rakamlar gidiyor çünkü..

bu kadar çok satışda da bu kadar hata olucak

pegout satar 1000 tane opel satarsa 10 bin tane 1000 tane de 100 kişi de sıkıntı olursa 10 bin kişide bin kişide olur buda çok doğal.. orantı aynıdır ama satış rakamları orantısında aynıdır.

yani bunda şaşıcak bir şey yok bence..
 
bence sorun yetkili ve özel servislerden kaynaklanıyor...
 
Geri
Üst