OPEL'e VEDA !!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 34HCB05
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Hepsini geçtimde elektrikli koltuk bana o kadarda çok önemli bi özellik değil eğer arabayı 1'den fazla kişi kullanıyorsa ve o kişiler arasında boy,kilo farkı çoksa gerekir ama mesela biz babamla beraber kullanıyoruz arabayı ikimizinde boyu vs. aynı denebilir ilk aldığımızda koltuğu ayarladık ondan sonra hiç dokunmadık bile ayarlarına. Sonuçta her gün koltuk ayarı yapmadığımız için gereksiz geliyo bana. Ayrıca böyle araçlarda kumaş koltuklu olması çok kötü...

bende koltuk ayarı konusundan muzdaribim :D babamın ayarında rahat etmiyorum, biraz daha geriye alıp az birşey yatırıyorum, arabaya bindiğinde kızıyor :) işin garibi koltuğun bir tık ileri veya geride olmasını bile farkediyor:D bende bıraktım artık ayar nasılsa o halde kullanmaya alıştım. kendi arabamın olacağı günü iple çekiyorum :)

mekanik ayarın birde şu kötülüğü var, yıkamacılar pat küt ileri geri çekiyor, yolcu olarak binenler arabanın hızlanmakta yada yavaşlamakta olduğuna bakmadan kolu biranda çekiyor ve koltuk yine pat diye rayın sonuna vuruyor
 
CC neden bu kadar büyütülüyor ki? bayide incelediğim CC'den aklımda kalanlar; farları merceksiz, stoplar led değil ve koltuklar kumaş ve mekanikti. 120.000 TL'lik aracın koltuklarının elektriksiz olması, camların manuel olması gibi birşey benim için:D
tek beğendiğim yanı çerçevesiz camlar.

bu arada Insignia için VW elemanının 1.ağızdan söylediği şeyi aktarıyorum;
Passat'ı incelerken Insignia'yla karşılaştırdığımı söyledim, biz Passat'a rakip olarak Insignia'yı değil Vectra'yı görüyoruz, Insignia Passat CC ayarında bir araba dedi :)
hani bunu bir değerlendirme kriteri olarak almıyorum, o kişinin kendi görüşü, bana göre Passat'ın rakibi Insignia ama VW çalışanından bunu duymak güzel birşey :)

çağrıcım hangi cc ye bakdın bilmiyorum ama ben 2009 cc ye bindim sürdüm iyide detaylı inceledim bizim burda restaurant sahibi bir arkadaşımızda var 2009 2.0 tdi öyle full paket sunrooflu olanıda değil..

arabada mercek var afl far var bir kere stoplarının led olup olmaması neyin göstergesi yada neyi ifade ediyor anlayamadım ama ledli stopda var arabada.. gerçi stopların ledli olup olmaması o aracın donanımına bir etkide etmez kalitesinide düşürmez ama ledli stop var..

şimdi çağrıcım senin kumaş dediğin şey süettir araba yarı deri yarı süettir ve süet deriden çok daha kaliteli ve çok daha pahalı bir şeydir.. aynı deri süet kombinasyonu şu an bindiğim a5 de var panamerada var.. mekanik kısmına gelince bilemiycem bizim arkadaşın aracı dediğim gibi giriş paketi full de değil ama koltukları elektrikli açıkcası ilk defa sende duydum vardır belki yokdur demiyorum belki vw satabilme amaçlı cc ninde 1.4 tsi bomboş bir versiyonunu çıkartmışsa olabilir.. ama başka cc lerde gördüm onlarınkide elektrikli idi..

atladığın şeyler ise gerçek donanımlar cc de şerit takip sistemi var ve ilk vw modelleri içinde kullanılan araç c.c dir.. park asistanı,otomatik park sistemi gene sadece cc ye özel dcc sistemi var aracı üç farklı modda sürebiliyorsun comfort spor mod normal mod geri kalan donanımı yazmıyorum bile ne ararsan var..

passat cc vw nin önceki yazımdada dediğim gibi a5 ile bmw kırmasıdır.. zaten bu araçda dolu alınır dolu binilir bom boş cc yi kim ne yapsın bomboş cc alıp o kadar para vericeğime vw meraklısı olsamki değilim ama olsam gider dolu highline normal passat alırım..

vw gurubunda pek çok aracını sevmem vw nin zihniyetinide pek sevmem çünkü ama gurup içinde en iyi aracı c.c dir bence alınırda sürülürde bana hep bir cls havası veriyor o araç..
 
çağrıcım hangi cc ye bakdın bilmiyorum ama ben 2009 cc ye bindim sürdüm iyide detaylı inceledim bizim burda restaurant sahibi bir arkadaşımızda var 2009 2.0 tdi öyle full paket sunrooflu olanıda değil..

arabada mercek var afl far var bir kere stoplarının led olup olmaması neyin göstergesi yada neyi ifade ediyor anlayamadım ama ledli stopda var arabada.. gerçi stopların ledli olup olmaması o aracın donanımına bir etkide etmez kalitesinide düşürmez ama ledli stop var..

şimdi çağrıcım senin kumaş dediğin şey süettir araba yarı deri yarı süettir ve süet deriden çok daha kaliteli ve çok daha pahalı bir şeydir.. aynı deri süet kombinasyonu şu an bindiğim a5 de var panamerada var.. mekanik kısmına gelince bilemiycem bizim arkadaşın aracı dediğim gibi giriş paketi full de değil ama koltukları elektrikli açıkcası ilk defa sende duydum vardır belki yokdur demiyorum belki vw satabilme amaçlı cc ninde 1.4 tsi bomboş bir versiyonunu çıkartmışsa olabilir.. ama başka cc lerde gördüm onlarınkide elektrikli idi..

atladığın şeyler ise gerçek donanımlar cc de şerit takip sistemi var ve ilk vw modelleri içinde kullanılan araç c.c dir.. park asistanı,otomatik park sistemi gene sadece cc ye özel dcc sistemi var aracı üç farklı modda sürebiliyorsun comfort spor mod normal mod geri kalan donanımı yazmıyorum bile ne ararsan var..

passat cc vw nin önceki yazımdada dediğim gibi a5 ile bmw kırmasıdır.. zaten bu araçda dolu alınır dolu binilir bom boş cc yi kim ne yapsın bomboş cc alıp o kadar para vericeğime vw meraklısı olsamki değilim ama olsam gider dolu highline normal passat alırım..

vw gurubunda pek çok aracını sevmem vw nin zihniyetinide pek sevmem çünkü ama gurup içinde en iyi aracı c.c dir bence alınırda sürülürde bana hep bir cls havası veriyor o araç..

tüm donanımları yükleyince her araba güzel, hatta Genesis bile güzel gelebilir:D
ama dediğim gibi 120.000 tl'ye bunları olmayan bir araç gereksiz bence. en azından bayidekinin fiyatı böyle birşeydi.
koltuğa çok da dikkat etmedim, zaten koyu renk olduğu için detayları gizliyordu ama dokunduğum yerin kumaş olduğunu biliyorum, kombinenin yanlış yerini ellemişim anlaşılan:D

led stoplar benim önem verdiğim bir konu, hem 3.stop lambası (led) bir anda yanarken arka stop ampullerinin yavaş yavaş ve geç yanmasına uyuz oluyorum hemde gece görüntü olarak ledler daha hoş ve kaliteli duruyor. Jetta'da bile led varken CC de olmaması garip gelmişti bana
 
genesisi bırak biz amcama sonata aldık 2009 46bin tl ye 2.0 crdi 150 beygir sana şöyle diyim araç gırtlağına kadar dolu yok yok.. arabada bütün sistemler akıllı sistem.. havalandırması kendi kendini açıyor kapatıyor alçaltıyor soğutuyor ısıtıyor ön cam arka cam resistansını kendi devreye sokuyor çıkartıyor.. akıllı cruise var gene yolda gidiyorsun çevirme var misal cruisedan aracı çıkartıyorsun çevirmeden çık tek tuşa bir basıyorsun araba en son hafızaya aldığın hıza geri çıkıyor.. aynasında homelink özelliği var mesela sitenin kapısı kumandalı aynaya tanıyorsun araban her girdiğinde aynadan kapıyı açıyorsun.. panik modu var 160-180 otobanda gidiyorsun önüne aniden araba kırdı yada ilerde bir araba aniden kaza yapdı durdu sen frene basmasanda araba dörtlülerini yakıp kendi kendine frene basıyor.. mesela ırs idi galiba öyle bir sistem var tozlu pis bir alana girdinmi kendi kendine devreye girip havayı temizliyor sana temiz hava veriyor... valla özelliklerini say say bitmez.. :) deriymiş elektirkli koltuklarmış ısıtmalı koltuklarmış sunroofmuş bunları saymama gerek bile yok.. güvenlik desen 12 airbag var.. motor desen 2.0 crdi 150 beygirlik motor var chipledinmi 190 beygir oluyormuş :) h-matic akıllı şanzıman var sürüşüne göre şanzıman kendini ayarlıyor.. yani daha say say bitmez böyle bir arabanın fiyatı önünde yıldız olsa 100-120 bin tl den aşağı olmazdı.. vw amblemi olsa onda bile 70-80 bin tl den aşağı olmazdı..

ben kolay kolay araç beğenmem şu anda yiğenin a5 1.8 tfsi coupe sini kullanıyorum 120 bin tl lik araba.. onu bile o kadar beğenmiyorum bmw mercedes de çok sürdüğüm için gözümde büyüttüğüm bir araç değil açıkcası mercedes bmw nin yanında fazla malzeme kalitesinin iyi olduğunuda söyleyemem.. tabi bunu 120 bin tl lik bir aracın kalitesine oranla söylüyorum.. ama sonata o parasından ötürü çok tutdum ve çok beğendim bir araç parasından fazlasının hakkını veriyorsa takdirimi toplar her zaman.
vectralarıda ondan çok severim her zaman parasının hakkından fazlasını veren araçlardır..
 
astraya olan tutkum ve üzerindeki plaka beni biraz engelledi :) insigniada aradığımı bulamadım bu yuzden passat cc keşke piyango çıksa :)

aracı sattıgınız kısıyle anlasarak ısım plakanızı yenı alacagınız cc e tasıyabılırsınız , hayırlısı olsun :)
 
aracı sattıgınız kısıyle anlasarak ısım plakanızı yenı alacagınız cc e tasıyabılırsınız , hayırlısı olsun :)

Aracı izmitte bı arkadasa satış yapıp plakayı bosa çıkarcam emniyette sagolsun 1.500 tl bağış yeter diyor ziraat bankasına basa gelen çekilir artık yapacak birsey yok :)
 
Bak bu kısım olmamış işte =)

cümlemin tamamını almamışsın ama devamıda var..

"yapmayın neyi aynı sayılır insignianın en dolusunu alsanız 70 bin tl falan eder.. zaten ondan fazlasınıda hak eden bir araba değil :)"

bana göre etmez ondan fazlasını hak etmiyor.. benim fikrim yoksa 188 bin tl yede insignia var :)
 
bende koltuk ayarı konusundan muzdaribim :D babamın ayarında rahat etmiyorum, biraz daha geriye alıp az birşey yatırıyorum, arabaya bindiğinde kızıyor :) işin garibi koltuğun bir tık ileri veya geride olmasını bile farkediyor:D bende bıraktım artık ayar nasılsa o halde kullanmaya alıştım. kendi arabamın olacağı günü iple çekiyorum :)

mekanik ayarın birde şu kötülüğü var, yıkamacılar pat küt ileri geri çekiyor, yolcu olarak binenler arabanın hızlanmakta yada yavaşlamakta olduğuna bakmadan kolu biranda çekiyor ve koltuk yine pat diye rayın sonuna vuruyor

Valla bende öyle bi sorun olmuyo. :D

Bir de konuyla ilgili değil ama geçen gün Otomatik Dizel Insignia kullandım hiç beğenmedim ya şanzıman geçişlerinde ses geliyodu direksiyon,oturuş pozisyonu falan bi garip geldi bana bir de en dolusuydu spor koltuk falan vardı...
 
Valla bende öyle bi sorun olmuyo. :D

Bir de konuyla ilgili değil ama geçen gün Otomatik Dizel Insignia kullandım hiç beğenmedim ya şanzıman geçişlerinde ses geliyodu direksiyon,oturuş pozisyonu falan bi garip geldi bana bir de en dolusuydu spor koltuk falan vardı...

aynen bu forumda nazi66 idi galiba öyle ibr arkadaş vardı insigniasını satıyordu onunkide dizeldi birisi neden satıyorsun dediğinde çok samimi satmasına rağmen yerden yere vurmuşdu arabayı..
 
Geri
Üst