Opel'i bazen kötülüyoruz ama hepsi aynıymışş

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Gökhan_55
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
param yokki:)
 
konu karışmış biraz arkadaşlar. bende bazen bu konulardan şikayet ederim ama şikayetlerim arabamdan degil servislerden yanadır genelde ... ben sahsen sadece bıraz daha ilgi ve alaka bekliyorum. en basit sorun için yetkili servislerde en az 1 saat bekliyorsunuz ki hiç hoş değil malesef..
 
arkadaşlar konu biraz karışmış ama arabaları kıyaslamak bence boşuna nede olsa bu bir zevk meselesi şimdiki arabam benim ikinci opelim sıkıntılar yaşıyorum ama arabamla ilgili bir şikayetim yok ben servislerden yana biraz sıkıntılıyım genelleme yapmak gibi olmasın ama yetkili servislerden bahsediyorum hem bilgisizler hemde insanlar alay eder gibi muamele yapıyorlar insan ister istemez sinirleniyor.
 
her araç arıza yapar. Zamanında ufak kontroller büyük masrafları önler. Genelde arıza olmadan servise gitmiyoruz. Ucuza kapanacak proplemler dev oluyor karşımıza çıkıyor.
 
her araç arıza yapar. Zamanında ufak kontroller büyük masrafları önler. Genelde arıza olmadan servise gitmiyoruz. Ucuza kapanacak proplemler dev oluyor karşımıza çıkıyor.
Evet abi aynen görüşü paylaşıyoruz altında ne olursa olsun gidip bi ustanın çaıyını içeçeksin:) tabi o arada genel bi kontrolden geçecek araç ve ben bunu o kadar çok seviyorumki:) zaten o kontrollerde büyük hasar genelde çıkmıyo hem cepten para çıkmıyo hemde ustamın tavşan kanı çayını içiyom;) bu kontroller yapılmadı zaman ise araç acil sorunlar için arıza iletiyo ee acil oluncaya jkadar o parçaya birken iki oluyo ;)
 
Savaş abi aramızda en tecrübeli olarak sana inanarak vw ne marka oluo ağır sorunları neydi acaba:good:
65 model (waryant'ın binek tipi) pek bilinmez ama carmen chia tipi idi. yatık /boksor motor 1.6 cc idi. Tipi güzel, karasörü süper sağlam bir araç. Motoru kaplumbağlara göre daha güçlü, çift karbüratörlüydü. Karbüratörleri termik ayarlı olduğu için ayarı zor yapılıyordu. Aküsü 6 volt olduğu için gece yolculuklarında zorlanıyorduk. Motor parçası bol, far, stop, sinyal gruplarını bulmakta zorlanıyordum. Bir gece stop lambalarını çalmışlardı, Ankara'da çok pahalı olduğu için Almanya'dan 4 takım hella stop getirtmiştim. 80 yıllarda bir moda vardı. VW armalarını gençler söker kemer tokası yaparlardı, bir ara almaktan bıktım araba 1 yıla yakın armasız gezdi. Genel inanışın aksine VW'ler aslında fazla yakan araçlardır. O zamanlar amerikanlar meşhur olduğu için onlara kıyasla az yakıyordu. İyi bir ustanın güvenli elinden olursa sorun çıkarmayan zamanının seri denecek araçlarındandı. Kazada ağır hasar aldığı için satıldı. Yoksa sanırım halen kullanılırdı.
 
Son düzenleme:
Savaş abi aramızda en tecrübeli olarak sana inanarak vw ne marka oluo ağır sorunları neydi acaba:good:
http://www.araba.com./997735.html

bu lingdeki arabanın binek tipi, 64 modelin kasası şekil olarak buna yakın, stop ve sinyal grubu daha küçük ve estetikti. Tamponlarında koruma boynuzları vardı. Tampon ve diğer nikelaj aksamları fabrikadan çıktığı ilk günkü gibi tertemizdi. Kararma yapmazdı. Renoların tamponları paslanmasın diye kışın ince film halinde gresle kaplanırdı.
 
Geri
Üst