Opel’in BiTurbo teknolojisi nasıl çalışır?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Bye_Bye
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: Opel’in BiTurbo teknolojisi nasıl çalışır?

tomacco link' Alıntı:
opsiyonel sunulan bu üç donanımın özellikleri artıları nedir kısaca?
Benimde aklımda insignia var ama bu kasa değiştikten sonra artık. :)

Brembo : Performanslı otomobillere sistem sağlayan marka, daha güçlü ve güvenli duruşlar için.

Hiperstrut : Opel in önde çok noktadan bağlantılı olarak geliştirdiği yürüyen aksam; Opel in Opc modellerinde de kullanılıyor ve direksiyon tepkilerini çok daha keskin hale getirip önden kaymayı daha az hale getiriyor.

Adaptive Cruise Control : Bizdeki hız sabitleyiciden farklı olarak aracın hızını trafikteki araçlara göre düzenleyebilen sistem.
 
Ynt: Opel’in BiTurbo teknolojisi nasıl çalışır?

Tolga KARACA link' Alıntı:
[quote author=tomacco link=topic=3063.msg68609#msg68609 date=1323549595]
opsiyonel sunulan bu üç donanımın özellikleri artıları nedir kısaca?
Benimde aklımda insignia var ama bu kasa değiştikten sonra artık. :)

Brembo : Performanslı otomobillere sistem sağlayan marka, daha güçlü ve güvenli duruşlar için.

Hiperstrut : Opel in önde çok noktadan bağlantılı olarak geliştirdiği yürüyen aksam; Opel in Opc modellerinde de kullanılıyor ve direksiyon tepkilerini çok daha keskin hale getirip önden kaymayı daha az hale getiriyor.

Adaptive Cruise Control : Bizdeki hız sabitleyiciden farklı olarak aracın hızını trafikteki araçlara göre düzenleyebilen sistem.
[/quote]
thnxx
 
Ynt: Opel’in BiTurbo teknolojisi nasıl çalışır?

Bence bunların hiçbirini Opel Türkiye opsiyon olarak sunmaz..
 
Ynt: Opel’in BiTurbo teknolojisi nasıl çalışır?

şu an mobility channel da opel insignia biturbo testi var nisan gibi türkyede olacak önden çekişli olarak ve 110 bin lira gibi bir rakam düşünülüyormuş.
 
Ynt: Opel’in BiTurbo teknolojisi nasıl çalışır?

joseph33 link' Alıntı:
şu an mobility channel da opel insignia biturbo testi var nisan gibi türkyede olacak önden çekişli olarak ve 110 bin lira gibi bir rakam düşünülüyormuş.
Mobility Channel????
 
Ynt: Opel’in BiTurbo teknolojisi nasıl çalışır?

gradient link' Alıntı:
Mobility Channel????
otomobil kanalı pek kaliteli olmasada görüntüleri otomobil severler için fena değil. daha hala reklam alma seviyesine ulaşamadı ama inş kapanmaz. Fors TV ye benzemesin sonu:)

FREKANS BILGILERI: 12562 V 25000 5/6
IYI SEYIRLER DILERIM!

Yılların Tecrübeli Otomobil Dergicisi Okan Altan, Yeni İşini Bu Gün Bir E-mail ile Duyurdu. İşte O Mail…

Çok Değerli Sektör Yöneticilerim ve Sevgili Dostlarım,
21 yıllık otomobil gazeteciliği birikimimin tam 4 yılını çok büyük bir keyifle geçirdiğim, 1Medyaçatısı altındaki otomobil programlarımdan bugün itibariyle resmen ayrılmış bulunuyorum.

Özellikle, “0kilometre”, “OtoKeyf”, “EcoRace”, “CineMobil”, “EkoMaraton”, “YolVer”, “Vitesss”, “OtoLoji” ve son olarak da “Araba Takibi” programlarımla, sanıyorum gerek Siz sektör yöneticilerinin gerekse de genel izleyici kitlesinin fazlasıyla dikkatini çekmeyi, beğenileri kazanmayı başardım.

Geçmiş dergicilik yayın hayatımda olduğu gibi ve halen devam ettiğim AutoBest jüri üyesi kimliğimle amacım hep, Türkiye’deki otomobil ve hafif ticari araç tüketicilerine “en iyi”yi tüm seçenekleriyle tarif etmek olmuştu.

500'e yakın otomobil programımda sektöre sunmuş olduğum 15 bin saati geçen coverage’ın ardından, artık, endüstrimizin promosyonuna çok daha etkin ve çok daha güçlü hizmet etmek üzere yepyeni bir yola çıkıyorum.

Mobility Channel logosu altında, Frankfurt merkezli, küresel otomotiv sektörünün ilk ve tek uluslararası otomobil kanalının yayın hayatına başlamak üzere olduğunu ve bu yepyeni enternasyonal oluşumda görev yapmaya başladığımı heyecan ve mutlulukla Sizlere duyurmak istiyorum.
Avrupa Yayın Birliği (EBU) hukukuna dayanarak, otomobille ve hareket eden herşeyle ilgili her konuyu sınırsız konuşabileceğimiz, en yüksek erişim ve en büyük verimle tanıtabileceğimiz bu yepyeni televizyon kanalı ile ilgili çok daha detaylı bilgiyi en kısa sürede Sizlerle paylaşacağım…
Şimdilik, lütfen, aşağıdaki iletişim bilgilerimi not almanızı rica ediyorum.

“Ride On Time”
Saygılarımla,
Okan ALTAN
 
Ynt: Opel’in BiTurbo teknolojisi nasıl çalışır?

HaKaN link' Alıntı:
biturbo-125x90.jpg


Opel’in BiTurbo teknolojisi, farklı hacimlerde iki Turbo besleme (Turbocharger), birlikte veya ayrı ayrı çalışabiliyor. Opel, orta segmentte bu teknolojiyi dizel motorlarda sunmaktadır. Daha küçük olan Turbo besleme daha düşük hızlarda ivmelendiriyor. Bu da şu demek; gaz pedalı, hiçbir tereddüt olmaksızın isteğe cevap veren hassasiyette ve turbo gecikme etkisi de önlenmiş durumda. 2.0 litrelik dizelde 1500 d/d’den itibaren sürücü 350 Nm torka ulaşabiliyor ki bu da orta sınıftaki güçlü dizellerin ortalama tork değerine karşılık geliyor. Ortalama motor hızında iken iki Turbo besleme birlikte çalışıyor. Hava, küçük Turboda tamamen sıkıştırılmadan önce büyük Turboda bir miktar sıkıştırılıyor. Egzoz gazlarının bir kısmının büyük Turboya aktarılması sırasında by-pass vanası üzerinde sürekli kontrol bulunuyor. Böylece sürücü, güçlü ivmelenmeden yararlanmaya kesintisiz olarak devam ediyor. Daha yüksek hızlarda ise (yaklaşık 3000 d/d’den itibaren) tüm gazlar doğrudan büyük Turboya akıyor ve yüksek hızlarda güç verimi korunuyor.

2.0 CDTI BiTurbo motorun geliştirilmesindeki esas amaç, orta devirde gaz pedalının tepki yeteneğini arttırırken düşük devirde turbo hava basıncının hızla yükselmesini sağlamak. Burada temel öneme sahip bileşenlerden birisi, düşük devir bölgesinde yalnızca küçük turbo ile birlikte çalışan küçük ara soğutucunun eklenmesidir. Küçük ara soğutucu, yenilikçi bir “ikiz soğutucu sistemi”nin parçası olup Opel’i, istenmeyen “turbo gecikme” etkisini azaltmaya yarayan bir konsepti kullanan ilk otomobil markası yapar. Küçük ara soğutucu, küçük turbodan geçtikten sonra suyu kullanarak motor havasını soğutur. 200 santigrat derece civarından 70 santigrat derece altına soğutulan havanın hacmi de azalır. Böylece motorun yanma haznesine daha çabuk geçer. Orta devir bölgesinde daha büyük ve daha güçlü olan turbo gittikçe daha fazla devreye girer. Buna ait olan daha büyük hava akımı, daha büyük olan konvansiyonel ara soğutucu tarafından soğutulur.


Kaynak: Opel, Aralık 2011.

FİYATI da 110.000 TL
 
Ynt: Opel’in BiTurbo teknolojisi nasıl çalışır?

tomacco link' Alıntı:
İnsignia 2.0 CDTI ile başlıyor :)
İnsignia 2.0 CDTI BiTurbo 195 HP güce ve 400 NM tork a sahip..Dizel bir araç için değerler mükemmel.

http://media.opel.com/content/media/intl/en/opel/news.detail.html/content/Pages/news/intl/en/2011/OPEL/12_05_opel_insignia_double_turbo_technology

Bu araç Türkiyede yok sanırsam doğrumudur?
Allah nasip ederse ikinci arabamın yenilenmiş insignia dizel olmasını çok isterim.ilerde inşallah.



Nisan da Türkiye de, fiyat 114.500 lira. Türkiye donanımı söylentiye göre sadece A.S Cosmo.
 
Ynt: Opel’in BiTurbo teknolojisi nasıl çalışır?

eketen link' Alıntı:
Nisan da Türkiye de, fiyat 114.500 lira. Türkiye donanımı söylentiye göre sadece A.S Cosmo.

ben Sinan Ulusoy(Opel Türkiye dış ilişkiler müdürü)'un yalancısıyım o 110 bin dediği için yazdım bir de ilk başta sadese A.S Cosmo geleceğini ama sonradan diğer donanımlarında sipariş üzerine getirilebileceğini anlattı Mobility Channel da.
 
Ynt: Opel’in BiTurbo teknolojisi nasıl çalışır?

joseph33 link' Alıntı:
ben Sinan Ulusoy(Opel Türkiye dış ilişkiler müdürü)'un yalancısıyım o 110 bin dediği için yazdım bir de ilk başta sadese A.S Cosmo geleceğini ama sonradan diğer donanımlarında sipariş üzerine getirilebileceğini anlattı Mobility Channel da.

hocam sana zahmet şu astranın lpglisinide getirtirmisin :)
 
Geri
Üst