Selamlar herkese,
2011 1.4 Turbo Astra J sahibiyim, aracımı 2013 yılında 2.el olarak aile dostumuzdan aldık, 23000 km'de. Ilk sahibi çok titiz bir insan oldugundan aracı alırken 2yıl + garanti yaptırmış. Herneyse özet geçiyorum, 2 hafta önce aracın ekranında "soğutma suyu ekleyin" uyarısı çıktı, antifrizin eksılmıs oldugunu gordum ekledım akşam yine aynı arıza ertesi sabah götürdüm servise ve bana "Öst soğutma suyu hortum adaptörünün değiştirilmesi " kararı çıktı, hakikaten kaputu açıp bakınca 15 cm'lik plastik bir parça dirsek boru şeklinde şu kaçırdığını gördüm. herneyse bu parça artı garantiye girmediğinde 170 TL bayılıp değiştirttim. 2 hafta sonra 45000 bakımı geldi, bakımını yaptırdım yag,yag fıltresı , hava fıltresı, polen fıltresı degıstı, sağlam bir para bayıldık çıktık. aradan daha 1 hafta gecmedi, otomatik şanzumanlı aracım D'den N'ye N'den R'ye tüm vites geçişlerinde geçmemeye, sanki bir engele takılıyor gibi zorla geçmeye başladı. Hemen soluğu serviste aldım, çok iyi bir usta var gerçekten çok düzgün bir adam ilgileniyor insanla, ustacım dedi böyle böyle, kaputu açtık 3-4 hafta önce değişen üst sogutma suyu adaptorunun tam altında kalan bir parça var bildiğin 20 cm uzunlugunda metal çubuk, vitesi değiştirirken ileri geri gidiyor bu parça, bu cubugun ucunda da somun var sabıtleme somunu. O somun nasıl olduysa yerinde çıkıp düşmüş. Somun tek olarak yok ellerinde, o vites değiştirme çubuguyla satılıyor 115 TL parça fiyatı. Bugun servisten aradılar garanti bunu da kapsamıyormuş? arkadaşlar siz olsanız ne yaparsınız? bu artı garanti ne halta yarıyor çok merak ediyorum. Ayrıca bu somun araç seyir halindeyken düştü diyelim veya serviste biryerlerini gevşetip sıkarken bunu da gevşetip unuttular bu da olabilir ki benim aklıma bu geliyor, bunu ben nasıl yapıcam ki yani kullanıcı olarak. Bunu nasıl müşteriye ödetiyorlar onu anlamıyorum? siz olsanız ne yaparsınız? bu arada yaşım 30, 12 yıldır aktif olarak istanbul içinde araç kullanıyorum.