hoşbulduk..
1 = aracı aldıgım ilk günden beri ilk hareket te yani herhangibir vitese taktıgımda ( p-1-2-3 r) 2-3 sn sonra tak diye vurarak yüke giriyordu önemsemedim cunkü daha önce hiç otomatik arac kullanmamıştım
2=bundan 3 ay önce başlayan problem ise araç soğuk iken mesela sabahları ilk 1-2 km içerisinde 80-90 km hıza cıkıp aniden durunca motorda bi silkelenme sanki yüksek viteste kalırmış gibi bi durum yada düz vitesli araçta debriyaja basmassınızda sadece frene basınca bi silkelenme stop edicekmiş gibi bidurum olurya onun gibi , tamamen aracı durdursamda stop etmiyor ama silkelenme devam ediyordu sonra hareket etmek için gaza bastıgımda stop ediyor..( bu arızayı edirnede birçok ustaya gösterdim sadece bir tanesi fikir yürütüp selenoid valflerinden şüphelenip bakabilecegini söyledi valfleri kontrol etmek için aracı kaldırıp şanzımanın yan kapagını açtıgımızda çıkan şanzıman yağı çamur gibiydi benden önceki sahibi sanki hiç değiştirmemiş ve çok kötü bi koku vardı bu kokununda balata yanıgı oldugunda ortaya cıktıgını sonradan öğrendim , valflerin ölçümünü yapan usta problem göremediğini yağın cok eski ve kötü oldugunu söyleyip yaniden kapağı kapatıp yeni şanzıman yağı koydu.. ama maalesef sorun çözülmedi hala devam ediyor. ) bu problem sadece araç soğuk ken yaptıgı için yine önemsemedim nasıl olsa araç ısınınca yapmıyor diyerek kullanmaya devam ettim ta kii..
3= gecen sabah aracımı calıştırıp park yerinden cıkmak için geri vitese takana kadar vitesi herzamanki gibi R konumuna getirdim fakat araç hareket etmedi 3 gündür araç evin önunde yatıyor 3 gün içerisinde 10 -15 kez denedim 2 yada 3 kez geri vites devreye girdi ama genelde R yok..
biraz uzun anlattım kusura bakmayın internet üzerin den 4-5 tane otomatik şanzıman ustası bulup telefon ile görüştüm maslak oto sanayinde 2 okmeydanında 1 leventte 1 ustayla görüştüm hepside şanzımanın revizyon olması gerektigini söylüyor..
bu arada ilginiz için tesekkurler..
1 = aracı aldıgım ilk günden beri ilk hareket te yani herhangibir vitese taktıgımda ( p-1-2-3 r) 2-3 sn sonra tak diye vurarak yüke giriyordu önemsemedim cunkü daha önce hiç otomatik arac kullanmamıştım
2=bundan 3 ay önce başlayan problem ise araç soğuk iken mesela sabahları ilk 1-2 km içerisinde 80-90 km hıza cıkıp aniden durunca motorda bi silkelenme sanki yüksek viteste kalırmış gibi bi durum yada düz vitesli araçta debriyaja basmassınızda sadece frene basınca bi silkelenme stop edicekmiş gibi bidurum olurya onun gibi , tamamen aracı durdursamda stop etmiyor ama silkelenme devam ediyordu sonra hareket etmek için gaza bastıgımda stop ediyor..( bu arızayı edirnede birçok ustaya gösterdim sadece bir tanesi fikir yürütüp selenoid valflerinden şüphelenip bakabilecegini söyledi valfleri kontrol etmek için aracı kaldırıp şanzımanın yan kapagını açtıgımızda çıkan şanzıman yağı çamur gibiydi benden önceki sahibi sanki hiç değiştirmemiş ve çok kötü bi koku vardı bu kokununda balata yanıgı oldugunda ortaya cıktıgını sonradan öğrendim , valflerin ölçümünü yapan usta problem göremediğini yağın cok eski ve kötü oldugunu söyleyip yaniden kapağı kapatıp yeni şanzıman yağı koydu.. ama maalesef sorun çözülmedi hala devam ediyor. ) bu problem sadece araç soğuk ken yaptıgı için yine önemsemedim nasıl olsa araç ısınınca yapmıyor diyerek kullanmaya devam ettim ta kii..
3= gecen sabah aracımı calıştırıp park yerinden cıkmak için geri vitese takana kadar vitesi herzamanki gibi R konumuna getirdim fakat araç hareket etmedi 3 gündür araç evin önunde yatıyor 3 gün içerisinde 10 -15 kez denedim 2 yada 3 kez geri vites devreye girdi ama genelde R yok..
biraz uzun anlattım kusura bakmayın internet üzerin den 4-5 tane otomatik şanzıman ustası bulup telefon ile görüştüm maslak oto sanayinde 2 okmeydanında 1 leventte 1 ustayla görüştüm hepside şanzımanın revizyon olması gerektigini söylüyor..
bu arada ilginiz için tesekkurler..
Son düzenleme: