P0171 - '' system too lean.'' hatası sorunu A14NET Deli etti.

belirli oranda hava çekmesi lazım ya üstadım iptal yapma işlemlerinde tepki vermeyebilir valfi komple alma 300 civarı corsa valfi diye al sadece valf kısmını alırsın valfi aradan cikarir araya küçük bir boru atıp kullanabilirsin corsa diye alırsan 100 civarı
Depo kapağını açınca hava alıyor 3sn kadar denedim şimdi ama pompa ucunun ittirdigi ilerdeki metal demiri açınca hava çekmiyor ilk başta yapıyor bunu
 
1.4 mü araç araç çalışır ken yağ kapağını ve ya yağ çubuğunu çek ve araç çalışması bozuluyor mu bak bozulması lazım stop edicek gibi olur ama hiç tepki vermiyorsa kapak arızalıdır ve araç çalışırken külbütör kapağının sağında oval kısım var orada çıkıntı var ötme oradan yapıyorsa ve çıkıntıya elini yaklastirinca emiş yada itiş varsa arızalıdır normalde ne emiş ne itiş yapar
Yağ kapağını ve çubuğu kaldırınca devirsiz çalışıyor evet oval kısmı bulamadım dediğiniz yeri resmini çektim yuvarlak benzin kapağı gibi olan delikli metalde denedim hava alış verişi yok

IMG_20200526_142838eeed73e2f54146ed.jpg
 
kulbutor kapağı contası 3 4 bakımda değişmeli kaçırıyor yoksa yağı zamanla


IMG_20200526_1436279af3eb7802da8ad5.jpg
kendi imkanlarımla bu kısmı temizledim hava filtresi motorla birleştiği nokta kulbator kapağının üstündeki tırtıklı hortumun birleşme yeri aynı zamanda.muhtemelen onunda temizlenmesi gerek
 
Yağ kapağını ve çubuğu kaldırınca devirsiz çalışıyor evet oval kısmı bulamadım dediğiniz yeri resmini çektim yuvarlak benzin kapağı gibi olan delikli metalde denedim hava alış verişi yok

IMG_20200526_142838eeed73e2f54146ed.jpg
bakın yağ kapağının hemen üzerinde oval çıkıntı var orası üzerindeki çıkıntı ıslık çalıyor mu bakın
 
IMG_20200526_1436279af3eb7802da8ad5.jpg
kendi imkanlarımla bu kısmı temizledim hava filtresi motorla birleştiği nokta kulbator kapağının üstündeki tırtıklı hortumun birleşme yeri aynı zamanda.muhtemelen onunda temizlenmesi gerek
işte o tırtıklı boru emme manifolduna giriyor o emme manifoldundan çıkarın boruyu ve emme manifolduna bakın içerisine gerekirse az sprey sıkın tutumun oring olucak varmı göz atın varsa emme manifolduda temizdir arızalı değildir
 
Yağ kapağını ve çubuğu kaldırınca devirsiz çalışıyor evet oval kısmı bulamadım dediğiniz yeri resmini çektim yuvarlak benzin kapağı gibi olan delikli metalde denedim hava alış verişi yok

IMG_20200526_142838eeed73e2f54146ed.jpg
yani yağ kapağı yada çubuğu çekince araç tepki vermiyor normal çalışıyor anladığım kadarıyla o zaman kulbutor veyahut manifold ariza si demektir
 
açınca aracın çalışması değişir ve yağ kapağını açınca içe doğru hava emişi yapar vuuuuu diye sağlam ise
 
açınca aracın çalışması değişir ve yağ kapağını açınca içe doğru hava emişi yapar vuuuuu diye sağlam ise
Dışa doğru hava üflüyor ustam istersen video atıyım.emme monifoldundaki soketi de cikaricam dediğiniz gibi oring varmı yokmu kontrol edeyim
 
Kanister valfini daha once anlattim valf arizali ise arac zenginlesir fakirlesmez. Valf benzin buharini tutar. Aracin ihtiyaci oldugunda acilir benzin verir. Arizali ise surekli verir arac zenginlesmeye baslar.
 
Ltft zenginlesme kanisterden olur
 
Geri
Üst