P0171 - '' system too lean.'' hatası sorunu A14NET Deli etti.

Kannn Arkadaşın önerileri doğrultusunda Tüm sensörleri temizledim.
Torque Pro hatayı silebildi. Carscanner yazılımı silmiyormuş onu anladım. Şimdilik yapılanlar neticesinde araçtaki problemler düzeldi gibi.
Hocam tekrardan bı arıza görüldü mü emme manifoldunu temizledikten sonra
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut07
stft sürekli değişir durur üstadım diğer markalarda dahil -10 +10 idaeldir ama biz opelde cihaz bağlandığında ort. -5 civarlarında gider gelir stft sürekli değişir ltft 1 dakika da bir gibi eğer ki araç aküsü hiç çıkarılmadıysa benzin haritası olusturulduysa ort. 50 100 kmde kendini ayarlar ltft sağlam kulbutor kapağında siz yağ kapağını açınca araç saçmalar neredeyse stop edecek gibi olur ededebilir arızalı kulbutor kapağı o sürekli ıslık çalar ve yakıt düzeltmeler araç herhangi bir yerden hava alıyorsa fakirde kalır ve siz hissetmeyebilirsiniz taki piston segman yakana kadar genelde araç bildiriyor çalışması çekişi olsun ltft -10 larda biraz binin araça bakın stft +5 geçmiyor sa sorun yok demektir
Ustam bu ıslık sesinden benimki de yapıyor ve fakir arızası var yorumları okudum sonuç olarak kulbararotor kapağını mı degistireyim Opel ustası 800 900tl değiştiririm dedi yoksa emme monifoldunu mu temizlettireyim.maliyeti yüksek yardımcı olursanız sevinirim
 
fakir karışım arızası alıyorsan 3 sebepten sonra manifold temizlenirse görülmez üstad
Yarın depo hava alisindan başlayacağım ise umarım ciddi bı sorun çıkmaz ıslık sesi midemi bulandırıyor ustam o ses kesildimi devammi
 
Ustam bu ıslık sesinden benimki de yapıyor ve fakir arızası var yorumları okudum sonuç olarak kulbararotor kapağını mı degistireyim Opel ustası 800 900tl değiştiririm dedi yoksa emme monifoldunu mu temizlettireyim.maliyeti yüksek yardımcı olursanız sevinirim
1.4 mü araç araç çalışır ken yağ kapağını ve ya yağ çubuğunu çek ve araç çalışması bozuluyor mu bak bozulması lazım stop edicek gibi olur ama hiç tepki vermiyorsa kapak arızalıdır ve araç çalışırken külbütör kapağının sağında oval kısım var orada çıkıntı var ötme oradan yapıyorsa ve çıkıntıya elini yaklastirinca emiş yada itiş varsa arızalıdır normalde ne emiş ne itiş yapar
 
Yarın depo hava alisindan başlayacağım ise umarım ciddi bı sorun çıkmaz ıslık sesi midemi bulandırıyor ustam o ses kesildimi devammi
o ses kesilirse sorun çıkarmaz tabi uzun süre üzerine gidilmediyse diğer parçalar bozulmaz depo havalandırma da araç çalışırken benzin kapağını ac emiş yapmıyor sa sağlamdır ama emiş yapıyorsa ıslık çıkarıyorsa depo kapagi havalandırma da arızalıdır
 
kapak online yedek parçada 650 tl civarıydı orj. orj dışında kullanmayın
 
kapak online yedek parçada 650 tl civarıydı orj. orj dışında kullanmayın
Sağol ustam iscililkle birlikte 800 900 bulur demişti usta muhtemelen o değişecek fakir arızası tespiti için ne benzinre.kullan demişti 3 gün sonunda yine arıza yaktı LPG 2. İş olarak kaldı 1.4 turbo 2012
 
1.4 mü araç araç çalışır ken yağ kapağını ve ya yağ çubuğunu çek ve araç çalışması bozuluyor mu bak bozulması lazım stop edicek gibi olur ama hiç tepki vermiyorsa kapak arızalıdır ve araç çalışırken külbütör kapağının sağında oval kısım var orada çıkıntı var ötme oradan yapıyorsa ve çıkıntıya elini yaklastirinca emiş yada itiş varsa arızalıdır normalde ne emiş ne itiş yapar
Yağ kaçakları vardı yağ eksiltmisti araç kulburator kapağını söküp 2 oringi ve contayi değiştirdik spreyle yağlı yerleri temizleyip yıkadık problemi yukardan aşağıya bakicaz dedi usta bakalım bayram sonu gidicem
 
Yağ kaçakları vardı yağ eksiltmisti araç kulburator kapağını söküp 2 oringi ve contayi değiştirdik spreyle yağlı yerleri temizleyip yıkadık problemi yukardan aşağıya bakicaz dedi usta bakalım bayram sonu gidicem
kulbutor kapağı contası 3 4 bakımda değişmeli kaçırıyor yoksa yağı zamanla
 
Geri
Üst