Q5 Vs BMW X3= K.O

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ugurdogan__
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: Q5 Vs BMW X3= K.O

Bana da bu kadar bariz bir başarısızlık bir Audi'de olmaz gibi geliyor. Sonuçta Quattro Audi'nin en iddialı olduğu konu.
 
Ynt: Q5 Vs BMW X3= K.O

astraowner link' Alıntı:
bu yanlız bmw reklamı yapmak amaçlı bmw test sürüşü zaten bmw yazıyor her tarafta audinin tc kapalı mı değildi kilitli diferensiyelle ilgili bir durummuydu neydi bir hile vardı ama hatırlamıyorum şimdi ama bir hilesi vardı eski bir video


GNSpower link' Alıntı:
Bana da bu kadar bariz bir başarısızlık bir Audi'de olmaz gibi geliyor. Sonuçta Quattro Audi'nin en iddialı olduğu konu.

Sözkonusu Bmw olduğu için ister istemez "vay koçum bee" moduna girsem de Audi dört çeker konusunda uzman bir marka ve bu kadar kolay pes etmesi bana da inandırıcı gelmedi açıkcası.
 
Ynt: Q5 Vs BMW X3= K.O

BMW'nin kalitesi tartışılmaz ama Audi de çöp değil sonuçta. Bana da bir ali cengiz oyunu var gibi geldi. Audi değil de bir CR-V, Sportage falan olsa acaba diyeceğim; ama Q5 olunca inandırıcı gelmedi gerçekten. Zaten test düzeneği BMW'nin o belli de, testin bağımsız yapıldığı iddia edilse bile kolay kolay inanmazdım.
 
Ynt: Q5 Vs BMW X3= K.O

Arkadaşlar,
Bu olayın esprisi sadece şu, ön ve arka aksı gerektiğinde eşit hızda dönmesi için kilitleyebiliyor musunuz?Bunu yapmayı sağlayan vites kutuları piyasada mevcut.

Dikkat ederseniz önce ön aks çukura düşüyor, bu durumda arka aks yerden itme kuvveti alıyor, sonra arka aks çukura düşünce ön akstan itme kuvveti alıyor.Bence bu kaliteden ziyade, aracın bu konfigurasyonda üretilip üretilmediğine bakar.Uygun vites kutusu ile her araç bunu yapabilir.
 
Ynt: Q5 Vs BMW X3= K.O

vehicle_dynamics link' Alıntı:
Arkadaşlar,
Bu olayın esprisi sadece şu, ön ve arka aksı gerektiğinde eşit hızda dönmesi için kilitleyebiliyor musunuz?Bunu yapmayı sağlayan vites kutuları piyasada mevcut.

Dikkat ederseniz önce ön aks çukura düşüyor, bu durumda arka aks yerden itme kuvveti alıyor, sonra arka aks çukura düşünce ön akstan itme kuvveti alıyor.Bence bu kaliteden ziyade, aracın bu konfigurasyonda üretilip üretilmediğine bakar.Uygun vites kutusu ile her araç bunu yapabilir.

Bu, modelden modele değişen bir özellik mi peki? Tüm Q5'ler Quattro olarak satılıyor benim bildiğim kadarıyla. O zaman test etmeden önce Audi'de bu özelliği kapattılar mı acaba? Her halukarda bu reklam BMW'ye yakışmamış bence. Tüketiciyi yanıltmaya yönelik herşeye karşıyım. Hem sen koskoca BMW'sin, ihtiyacın var mı böyle oyunlara? :D
 
Ynt: Q5 Vs BMW X3= K.O

xylent link' Alıntı:
[quote author=vehicle_dynamics link=topic=3510.msg80691#msg80691 date=1325191624]
Arkadaşlar,
Bu olayın esprisi sadece şu, ön ve arka aksı gerektiğinde eşit hızda dönmesi için kilitleyebiliyor musunuz?Bunu yapmayı sağlayan vites kutuları piyasada mevcut.

Dikkat ederseniz önce ön aks çukura düşüyor, bu durumda arka aks yerden itme kuvveti alıyor, sonra arka aks çukura düşünce ön akstan itme kuvveti alıyor.Bence bu kaliteden ziyade, aracın bu konfigurasyonda üretilip üretilmediğine bakar.Uygun vites kutusu ile her araç bunu yapabilir.

Bu, modelden modele değişen bir özellik mi peki? Tüm Q5'ler Quattro olarak satılıyor benim bildiğim kadarıyla. O zaman test etmeden önce Audi'de bu özelliği kapattılar mı acaba? Her halukarda bu reklam BMW'ye yakışmamış bence. Tüketiciyi yanıltmaya yönelik herşeye karşıyım. Hem sen koskoca BMW'sin, ihtiyacın var mı böyle oyunlara? :D
[/quote]

Videoda X3 ün n ekadar hızlı tepki vererek patinaja mahal bile vermemesini övebiliriz ama gerçekten bir müddet sonra "bir Audi o pozisyondan nasıl kurtulamadı?" diyor insan.. Yani Audi yle bir yamaç çıkarken o duruma düşsen araba iflas mı edecek? :)
 
Ynt: Q5 Vs BMW X3= K.O

Ben kaplumbağa gibi ters çevirecekler diye bekledim, o kadarını yapmadılar. ((:
 
Ynt: Q5 Vs BMW X3= K.O

GNSpower link' Alıntı:
Ben kaplumbağa gibi ters çevirecekler diye bekledim, o kadarını yapmadılar. ((:

Olur mu olur; bu Avrupalı lar bazen kendilerinin inanmayacakları şeylere bile gülebiliyorlar.
 
Geri
Üst