Renault FLUENCE????

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Nzmgkcng
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: Renault FLUENCE????

MuratS link' Alıntı:
Ben 140 beygiri ve aktarmayı yeterli buluyorum.. Yeterli bulmadığım tek kısmı Gaz tepkimesi... Euro5 diye diye araç zevkimizi elimizden aldılar :D

Gazi telle baglattir ustat ?
 
Ynt: Renault FLUENCE????

Nzmgkcng link' Alıntı:
Merhaba arkadaslar dün otobana çıkarken arkamdaki fluence sellektör Atinca dellendim. Tam viraj cikisi triptonige alip vites düşürdüm ve Allah ne verdiyse bastim. Tabi adamda arkamdan basti. 4.viteste 120 ye kadar cevirdim. Ve 150 ye kadar adamla arabayı acamadan önlü arkalı gittik ֖ylece.. Canım acayip acayip sıkıldı. Orda burda dalga gectigim tipsiz fluence benim gözüm gibi baktigim 140 hp lik 1.4t astrama kafa tuttu.. Yani 140 hp nin Hakkı bu olmamali, yada arkasında turbo yazan arabanın Hakkı bu olmamalı die düşündüm. Sanirim bizim arabalardaki en buyuk handikap agirlik. 1500 kilo bu araba icin cok fazla, bu acıdan mühendislik Zayıf malesef. Daha onceden boyle deneyimi olan veya bu konudan şikayetçi arkadaslar görüşlerini yazarlarsa cok sevirim..

Aslında iki aracın teknik özelliklerine baktığımda (0-100 km)  fluence 0-100 11 sn iken astra hb otomatik 10.2 sn görülüyor. bu değerlere göre bizim arabalar daha önde olması lazım ?
 
Ynt: Renault FLUENCE????

ergün_28 link' Alıntı:
Aslında iki aracın teknik özelliklerine baktığımda (0-100 km)  fluence 0-100 11 sn iken astra hb otomatik 10.2 sn görülüyor. bu değerlere göre bizim arabalar daha önde olması lazım ?

bence o anki devir/ hız ilişkisi ile alakalı..
sen normal seyrederken arkandaki araba hızla gelim geçmek için caba sarf eder.
işte sende tam orada gazı kökleme yada ani ivmelenme arasında bir sıkıntı olabilir:)

yoksa helede 140 lık turbayı geçmersi zor:)
hatta ve hatta 115 bg düz motor bile ona plk ezberletir:)
kanımca:)
 
Ynt: Renault FLUENCE????

devir sorunu olduğu aklıma geldi benimde arkadaş zaten vites küçültmüş diğer araç sanıyorum seyir halinde kaptırmış geliyordu vites küçültüp yüksek devir aralığına çıkmak bile saniyeler kaybettirir. ama uzunda hertürlü fluence arkadan bakar.
 
Ynt: Renault FLUENCE????

ya fluence 130 luksa :)
fluence 105 lıkse bıle hızlanmaları cok ıyı.. hafıf olmasının avantajıda var tabi...
virajlarda da çok kötü bir araç değil.. ama yer rüzgarlı ve satıh bozulursa sıkıntı yaşanıyor..
ama astra devrini alınca hallder fluenceyi..
 
Ynt: Renault FLUENCE????

Ömür link' Alıntı:
devir sorunu olduğu aklıma geldi benimde arkadaş zaten vites küçültmüş diğer araç sanıyorum seyir halinde kaptırmış geliyordu vites küçültüp yüksek devir aralığına çıkmak bile saniyeler kaybettirir. ama uzunda hertürlü fluence arkadan bakar.

kesinlikle katılıyorum..
 
Ynt: Renault FLUENCE????

1.5 Fluence ile 140 lık manuel Astra arasında hız 150 ye çıktığında 5-6 boy fark olması lazım, bu kadar fark yoksa Fluence 1.5 değil 1.6 dizel de olabilir.
 
Ynt: Renault FLUENCE????

Tolga KARACA link' Alıntı:
1.5 Fluence ile 140 lık manuel Astra arasında hız 150 ye çıktığında 5-6 boy fark olması lazım, bu kadar fark yoksa Fluence 1.5 değil 1.6 dizel de olabilir.



1.6 dizel bile olsa yine nefesi kesilir.
 
Ynt: Renault FLUENCE????

Şahsi fikrim 130 bg lik dizel motor olduğu tork değeri çok yüksek bu yüzden arkanızdan kopmamış olabilir. Astra j çok ağır bir araba ton başına düşen bg değerine bakarsanız bu anlaşılabilir. 140 lık tsi lar 8 küsür saniyede 0-100 hızlanmasını tamamlıyor.
 
Ynt: Renault FLUENCE????

Ömür link' Alıntı:
1.6 dizel bile olsa yine nefesi kesilir.

Valla bilmiyorum Ömür, Renault un yeni 1.6 dizelini kullanan arkadaşlar "motor aynı benzinli gibi anında üst devirleri görüyor" vb diyorlar hep, bir de Fluence ın Astra dan daha hafif olduğunu da düşün.
 
Geri
Üst