Şasedeki Paslanma.

yahu biliyorsan neden soruyorsun ki hep ayni terane senle anlasamiyoruz bak artisligi caktin yine, esseklik bende cevap yaziyorum sana :mad:Ne yapildigini biliyorsan git yap bunun 3-5 farkli yolu yok tek yolu var onuda biliyorsun zaten, pasivating i sus serisi metale yaparsin oto kapoartasina yap eline al umit bey, dahada yazmiyorum senin bu konuna gecmis olaun insallah duzelir aracin. Buda gogus kaplama olayina donucek :mad:

Yahu dur kızma. zaten yazdıktan sonra kızacağını düşündüğüm için düzelttim ama geç kalmışım. :(
 
Ben günün birinde ikinizin çok samimi birer arkadaş olacağınıza adım gibi eminim :).
 
Arkadaşlar boya konusu hakkında cahil biri olarak naçizane tavsiyem bölge fotoğraflandıktan sonra , autoking gibi profesyonel boya yaması yapabilen iyi bir yerde paslı bölgenin lokal olarak pası alındıktan sonra , zor belli olacak veya hiç belli olmayacak şekilde boyatılmasıdır.
 
Arkadaşın uslubünü bende sevmiyorum baktım benim dediklerimin aynısını yazıyor bende cevap yazmadım :D neyse ilerde anlaşırsınız inşallah.

Pas dönüştürücüye gelirsek genelde restorasyon işlerinde kullanılıyor, ülkemizde pek çeşit yok, standox marka olanı oldukça kaliteli fakat şuanda piyasada yok üretimi bitmiş herhalde, würth marka var sitesinden ulaşabilirsiniz.

http://shop.wurth.com.tr/pas-donusturucu-1-lt

wrth.jpg


Yeniden böyle bir olay gerçekleşme ihtimali olduğunu düşünüyorsanız 1mm saçtan akü altı için sökülebilir, takılabilir çerçeve hazne yaptırın yeniden akma olsa bile araca daha az zarar verir.
 
Forumda üye olan arkadaşların araçlarını ne kadar sevdiğine hep şahit olur söylerim.Bu nedenle araçta 4-5 parça boya dahi olsa bunu sorun edecek olan almasın şeklinde düşünürler.Ben de derim ki siz tedbirinizi alın, boyanmayacak yere damla boya bile sürmeyin.Çünkü zamanın ne şartlara gebe olduğu belli olmaz.Bu nedenle araçlarınızda boya v.s. uygulamalar yaparken mutlaka öncesinde bir resim çekip belgeleyin sebebini, veyahut amacı faturayı yüksek tutmak olan aslında çokta büyük bir onarım gerektirmediği halde komple parça boyanmamasına dikkat edin.Her zaman lehinizedir.Bir anda aracınızı satmak zorunda kaldığınızda yeri gelir aracınıza piyasadan 4-5 binlira bile düşük veren birine vermek zorunda kalırsınız böyle bir sebepten.Kimse bana birşey olmaz demesin, ben galericiyim bir kapı boyası yüzünden aracını 10-15 binlira düşük fiyata verenleri gördüm.Bu sadece bir tavsiye, isteyen katılır isteyen katılmaz bu konuda soru cevap diyaloğuna girmeyeceğim.Saygılar.
 
pas olan yeri temizleyip siyah veya gri renk pütür atılsa daha dayanıklı olabilir mi boyaya göre?
 
Geri
Üst