Şasedeki Paslanma.

Arkadasım paslı bölgeyi önce tel fırça ile temizle, ardından bir zımpara geç. Daha sonra hummer boya ile güzelce 2-3 kat boya. Haydi geçmiş olsun
 
Özellikle klasikcilerin işine yarayacak bir ürüne benziyor.
 
Özellikle klasikcilerin işine yarayacak bir ürüne benziyor.

Bana yaramaz :)


Dediğim akü altı çerçeve resimdeki gibi köşebentten yaptırabilirsiniz, alt tarafı saçla kapatarak kaportaya asit akmasını engellersiniz.

scaled.php
 
Bana yaramaz :)


Dediğim akü altı çerçeve resimdeki gibi köşebentten yaptırabilirsiniz, alt tarafı saçla kapatarak kaportaya asit akmasını engellersiniz.

scaled.php
Biz geç kalmışız aşağıya kadar komple pas. Bu arada firmadan dönüş oldu. Şu an tekil kullanıcıya satışlarının olmadığını ancak yakın zamanda satışa başlayacaklarını bildirdiler. Bu malzemenin pas problemimizi çözeceğini söyledi. Ne diyelim? inşallah. :cool:
 
Bana yaramaz :)


Dediğim akü altı çerçeve resimdeki gibi köşebentten yaptırabilirsiniz, alt tarafı saçla kapatarak kaportaya asit akmasını engellersiniz.

scaled.php
Vectra B lerde akü altında böyle bir şey var. Çerçevenin içi komple saç kaplı, saçın kenarında biriken sıvının akması için de bir delik var (tahliye deliği akan sıvının aracın kaportasına gelmeyecek şekilde açılmış) bu delik sayesinde aküden taşan-sızan sıvı kaportaya veya hiçbir malzemeye değmeden direk yere damlıyor.
 
Vectra B lerde akü altında böyle bir şey var. Çerçevenin içi komple saç kaplı, saçın kenarında biriken sıvının akması için de bir delik var (tahliye deliği akan sıvının aracın kaportasına gelmeyecek şekilde açılmış) bu delik sayesinde aküden taşan-sızan sıvı kaportaya veya hiçbir malzemeye değmeden direk yere damlıyor.

aslında bütün araçlarda olması gereken bence :bir:
 
aslında bütün araçlarda olması gereken bence :bir:
Araçların bir kısmında akü altlığı var ama akü sıvısını tahliye edecek delikler uygun yerde veya seviyede değil o nedenle bu sıvılar kaportaya zarar veriyor :(. Firmalar akü altlığını bu şekilde yapacaklarına tahliye deliğinin ucuna ufak metal bir boru parçası kaynatsalar, bu borunun ucuna ekleyecekleri bir hortum vasıtasıyla (eski araçların radyatör kapağının yanında olan sıvı tahliye sistemi gibi) sıvının boşluğa akmasını sağlasalar süper olur.
 
Vectra B lerde akü altında böyle bir şey var. Çerçevenin içi komple saç kaplı, saçın kenarında biriken sıvının akması için de bir delik var (tahliye deliği akan sıvının aracın kaportasına gelmeyecek şekilde açılmış) bu delik sayesinde aküden taşan-sızan sıvı kaportaya veya hiçbir malzemeye değmeden direk yere damlıyor.


Bende çürüme olmadığı için saçla kapatmadım, ne akarsa aksın direk yola :)
 
Geri
Üst