pas olan yeri temizleyip siyah veya gri renk pütür atılsa daha dayanıklı olabilir mi boyaya göre?
Arkadaşın dediğine göre akü asidi akıp paslanmaya neden olmuş, pütür de aside dayanıklı bir malzeme değil, yine aynı olur!
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
pas olan yeri temizleyip siyah veya gri renk pütür atılsa daha dayanıklı olabilir mi boyaya göre?
Özellikle klasikcilerin işine yarayacak bir ürüne benziyor.
Biz geç kalmışız aşağıya kadar komple pas. Bu arada firmadan dönüş oldu. Şu an tekil kullanıcıya satışlarının olmadığını ancak yakın zamanda satışa başlayacaklarını bildirdiler. Bu malzemenin pas problemimizi çözeceğini söyledi. Ne diyelim? inşallah.Bana yaramaz
Dediğim akü altı çerçeve resimdeki gibi köşebentten yaptırabilirsiniz, alt tarafı saçla kapatarak kaportaya asit akmasını engellersiniz.
Vectra B lerde akü altında böyle bir şey var. Çerçevenin içi komple saç kaplı, saçın kenarında biriken sıvının akması için de bir delik var (tahliye deliği akan sıvının aracın kaportasına gelmeyecek şekilde açılmış) bu delik sayesinde aküden taşan-sızan sıvı kaportaya veya hiçbir malzemeye değmeden direk yere damlıyor.Bana yaramaz
Dediğim akü altı çerçeve resimdeki gibi köşebentten yaptırabilirsiniz, alt tarafı saçla kapatarak kaportaya asit akmasını engellersiniz.
Vectra B lerde akü altında böyle bir şey var. Çerçevenin içi komple saç kaplı, saçın kenarında biriken sıvının akması için de bir delik var (tahliye deliği akan sıvının aracın kaportasına gelmeyecek şekilde açılmış) bu delik sayesinde aküden taşan-sızan sıvı kaportaya veya hiçbir malzemeye değmeden direk yere damlıyor.
Araçların bir kısmında akü altlığı var ama akü sıvısını tahliye edecek delikler uygun yerde veya seviyede değil o nedenle bu sıvılar kaportaya zarar veriyor . Firmalar akü altlığını bu şekilde yapacaklarına tahliye deliğinin ucuna ufak metal bir boru parçası kaynatsalar, bu borunun ucuna ekleyecekleri bir hortum vasıtasıyla (eski araçların radyatör kapağının yanında olan sıvı tahliye sistemi gibi) sıvının boşluğa akmasını sağlasalar süper olur.aslında bütün araçlarda olması gereken bence :bir:
Vectra B lerde akü altında böyle bir şey var. Çerçevenin içi komple saç kaplı, saçın kenarında biriken sıvının akması için de bir delik var (tahliye deliği akan sıvının aracın kaportasına gelmeyecek şekilde açılmış) bu delik sayesinde aküden taşan-sızan sıvı kaportaya veya hiçbir malzemeye değmeden direk yere damlıyor.