1. hafta: şirket aracı ile uğradım ve mustafa bey ile tanıştım. kendisinden fikir fiyat vs aldım. amacım bagaj ve bitişik cam üstü spoiler almak.
2. hafta: gittim ve siparişimi verdim. hafta içi olur dediler ve gün verdiler ama ben unuttum. ben cuma verdim birdahaki cumartesi gelirim dedim. yani 8 gun sonra. ve telefonumu aldırlar(1)
3. hafta olmadan: normalde hafta içi siparişin hazır olması gerekiyor. yinede teyit amaçlı perşembe yada cuma uğradım(şirket aracı ile geçerken.iş sırasında genelde seyir çalışırım). bana sipariş tamam arac burdamı dediler dedim yok cumartesi demiştik. tamam gel cumartesi dediler ama ben orda cam ustu spoiler göremedim. dedim cam ustu nerede? vatandaşın biri diğeri burdaysa oda buradadır dedi. ok dedim çıktım.
3. hafta: hafta sonu gittim. adamlar bagaj ustu spoiler ı taktılar. cam ustu yok. nasıl olur dedim? mustafa bey e sordular sipariş vermeyi unutmuş. çarşamba tamam dediler. dedim bi dahaki hafta sonuna kalır. vede öle oldu.
4. hafta: cam üstü spoiler tamam ve montajladılar. eve döndüm. ertesi gun bandı çıkardım ki o ne? üstte spoiler bitişik değil. artı baya boyası seytrek yapılmış arada beyazlıklar var. az dursun dedim ama ne olsun. ertesi gun cam spoilerın kenarları söküldü. zaten dedim hem ustu ii zımparalanmamış hemde boyası kötüydü geri götürdüm.
6. hafta: 1 hafta sonra götürdüm. araya bayram haftası girmişti. arada bir hafta atlattım yani. neyse hafta içi ürünü bıraktım. mustafa tüh ya falan dedi zaten gec yaptık falan. neyse ürünü aldılar. telefonumu aldılar yine(2) haftaya kaldı yine.
7. hafta: hafta sonu giderim üründen haber yok. boyasını beğenmemiş. geri göndermiş falan. yarın gel dedi. dedim pazar işim var gelemem ama sen urunu al ben pazartesi salı gelirim. ve telefonumu aldılar yine(3). tamam dediler hiç aramana gerek yok sen gel hafta içi kesin olur. ama hafta içi de gidemedim vede merak ettim acaba ararlar mı diye. hiç aramamışlardı ki
8. hafta olmadan: hafta içi aradım yine ve ilk defa telefona baktılar. senin urun daha hazır değil tekrar telefonum alındı(4). hafta sonu hazır olur biz arayacagız dediler.
9. hafta: ne onlar aradı ne ben sordum.
10. hafta(bugün): aramadan gittim. direk karşımda yine işi tiye alan mustafa bey ve ekibi. adam spoiler ı çıkardı yapıştırdı. yine ustu açık kaldı. dedim biraz daha bantla yapışsın. abi cekecek o dedi. dedim sen saglam yap. bi trip bi trip.
bagaj ustu yapılan spoilerın boyası bi yerde 10 mm kadar atmıştı. onuda gösterdim bişi çarpmış dedi yoksa olmaz. spoilerın alt kısmı nasıl çarpma ise. kabullenmediler.
olay gelişim haftaları ve olayları karıştırma ihtimalimle beraber aşşağı yukarı böyledir. Kısaca
- Siparişler zamanında gerçekleşmedi.
- malzeme ve işçilik kötü. çok kötü diyemem begenenler var ama ben beğenmedim. işçiler çok lakayıt. fazla tersliyorlar milleti. ama şaka ile karışık tiye alarak.
- iletişim bilgilerinizi tekrar tekrar alıyorlar ama arayan yok. defterleri var her seferinde yazıyorlar.(son numarayı verirken telefonda, dedim al ama aramayacagınızı biliyorumm vatandaş gülüyor) siz aradığınızdada çıkan olursa ne ala. 2 cep 2 sabit numara biliyorum.
ben çektim yani. şu an cam ustu takılı ve bantlı. inşAllah ustteki acıklık kapanır. bant yapıştırttım ilave olarak ve uzerine ben bastırdım ama emin değilim. boyasıda nispeten daha iyi. oda olmazsa söküp atacagım. parasınıda haram ederim olur biter.
16 km yol kaç kere gittim geldim. bugun son oldu gidişim ve her birine dedim yaptıgınız işi beğenmedim diye. nasılsın diyorlar kötüyüm ne olcak 9. kez geliyorum dedim.
sahibinden sitesinden sattıkları ürünlere olumsuz yorum yapan 3 5 kişi var adamları resmen terslemişler. "ayıp ucuz buldun mutlu olman gerek" vs
iş yapılası değiller. önce adab sonra disiplin daha sonra ticaret.