Sem Tuning Hakkında...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan turank
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
audı a3 e bır tampon ıstedık 5 haftda gelmedı sonra bende almaya gıtmedım noldu bılmıyorum corsaya yay alırken tlefonda bınbır dumen elımızde var falan sonradan dedı h&R de 3.5 cm yok dedı (yalana bak) dedım 2 gun once telefonda fıyat verdınız falan numaradan bırını aramıs gıbı yaptı dedı pardon yenı cıkmıs bu yaylar fıyatı soyle bunların yerı kartalda dedı dukkan maslakta cıktı yalan ustune yalan :)
 
Bende ön-yan-arka marşpiyel almıştım,parayı havale ettikten sonra ara hemen kargoya verelim dediler.parayı havale ettim aradım şuan parçalar elimizde yok dediler 3 gün sonraya kaldı dediler.3 gün sonra aradım kargoya verdik dediler 1 hafta sonra hala kargo gelmedi arıyorum onlar verdik diyor kargoyu arıyorum yok böyle bi kargo diyorlar.tam 2 hafta sonra bağır çağır getirttim kargocu kimle çalışıyorsan seni iyi kandırmışlar hiç bi kargoda mal bu kadar beklemez dedi. Bencede kargo haklı Sem Tuning beni bekletti.
 
Ben sem tuning
mustafa
bu yaptiklariniz cok ayip
hepiniz iş bittikten sonra yuzumuze tesekkur edip gülüyorsunuz,
burdan memnun ayriliyorsunuz telefonda tesekkur ediyorsunuz......
MEMNUN KALMADIGINIZ URUNUN NEDEN PARASINI ODUYORSUNUZ? ÖDEMEYİN BEN MENUN KALMADİM DİYİN.
NEDEN DAHA SONRA TEKRAR TEKRAR ALİŞVERİŞE GELİYORSUNUZ
ARKADASLARINIZA TAVSIYE EDIYORSUNUZ????
Piyasadan yuzde 30-40 daha ucuza urun aliyorsunuz....hemde kalıtelı malzemeler
(bazı istisnalar elbette olabilir.)
Tamam bizdede aksamalar oluyor ozellikle urun teslim tarihlerinde.
Ama hic birinizin cesareti yok benim yuzume bu şekilde konusmuyorsunuz,
hakli olan arar beni konusur hakkini arar boyle terbiyesizce
arkadan vurmaz
özellikle sen recep kardeşim .(aldigin urune bana kac tl verdin ???)
SANA KAÇ TANE YENİ ÜRÜN YAPTIRDIĞIMI GAYET IYI BİLİYORSUN
sonra ben butun turkiyeye urun satiyorum
hergun sadece anadoluya 20-30 parca kargo cikartiyorum
istanbulda ve yurt dişina yaptiklarimiz hariç
herkesi memnun etme sansşimiz yok
,cunku bazi arkadaslarimiz gercekten ne yaparsaniz yapin memnuniyetsizler
% 1 MEMNUNİYETSİZ MÜŞTERİ ELBETTE OLUCAK ARTIK ........
gercekten magdur olan ürününü SÖKsün ÜRÜNÜ bana getirsin parasini alsin
baska ne diyebilrim
TÜM opelim.net üyelerine
saygilar

mustafa sürmeli
sem tuning
CEP NO 0 507 233 11 01
 
Son düzenleme:
Ben sem tuning
mustafa
bu yaptiklariniz cok ayip
hepiniz iş bittikten sonra yuzumuze tesekkur edip gülüyorsunuz,
burdan memnun ayriliyorsunuz telefonda tesekkur ediyorsunuz......
Piyasadan yuzde 30-40 daha ucuza urun aliyorsunuz....
Tamam bizdede aksamalar oluyor ozellikle urun teslim tarihlerinde.
Ama hic birinizin cesareti yok benimle yuzume konusmuyorsunuz
hakli olan arar beni konusur hakkini arar boyle terbiyesizce
arkadan vurmaz
özellikle sen recep kardeşim .(aldigin urune bana kac tl verdin ???)
sonra ben butun turkiyeye urun satiyorum
hergun sadece anadoluya 20-30 parca kargo cikartiyorum
istanbulda ve yurt dişina yaptiklarimiz hariç
herkesi memnun etme sansşimiz yok
,cunku bazi arkadaslarimiz gercekten ne yaparsaniz yapin memnuniyetsizler
gercekten magdur olan ürününü SÖKsün bana getirsin parasini alsin
baska ne diyebilrim
CEP NO 0 507 233 11 01

Eğer yazılanlar doğru ise buna terbiyesizlik denmez,yalan yanlış şeyler yazıldı ise bu da zaten kul hakkına girer.İnsanlar telefonda herşeyi rahatlıkla konuşamaz,insan her düşündüğünü söylese ya yanlış anlaşılır,ya da karşı taraf gıcık olup ayak sürür diye çekinir.Kendi adıma konuşayım;
Kargo bedava dediniz,kargo ücreti ödedik(kargo ücreti ne kadar az olursa olsun hiç farketmez)
Ürünü geri gönderdim, ücret iadesini yaptık abi yapacaz abi diye diye diye bir hafta on gün beklettiniz.Ha dersin ki çok yoğunum ücret iadesini boş bir vaktimde yapacağım,o zaman anlarım.Ama ben sizi ücret iadesi için 8-10 kere aramışsam bu beni rahatsız eder.Ürün alırken ben size ücretini on gün sonra yatırayım diyemiyorsam,aynı hassasiyeti sizden de beklerim
Sizlerden yüzde yüz güler yüz beklemiyoruz,yoğunsunuz,ama alışverişten önce tatlı tatllı konuşup alışverişten sonra sırtınızı dönmeyin.
Ama yorumlardan anlaşıldığı üzere oldukça başarılısınız,başarılarınızın devamını dilerim.
 
Konuyu açan olarak son sem tuning maceramda özellikle ne teşekkür ettim nede yanınıza uğradım. sadece artık hazırmı demek için ilk dükkana geldiğimde yanınıza uğramıştım. nasılsınız sorunuza bile iyi değilim demiştim. Arkadan vurmak yok. Hatta yaptığınız işi beğenmediğimi bile söyledim. size değilse bile diğer arap denen arkadaşa söyledim. Kusuruma bakmayın. sadece başımdan geçenleri yazdım.
 
konuyu açan olarak son sem tuning maceramda özellikle ne teşekkür ettim nede yanınıza uğradım. Sadece artık hazırmı demek için ilk dükkana geldiğimde yanınıza uğramıştım. Nasılsınız sorunuza bile iyi değilim demiştim. Arkadan vurmak yok. Hatta yaptığınız işi beğenmediğimi bile söyledim. Size değilse bile diğer arap denen arkadaşa söyledim. Kusuruma bakmayın. Sadece başımdan geçenleri yazdım.

sonuç itibari ile yüzüme konuşuçak cesaretiniz yok yani.
Sebep
bizim hatamiz olup olmadiği belli olmayan bir urunu ben garantiye soktum
o ürünü benden baska hic bir firma garantiyede sokmazdi,
bunun icinde yanima ugramadiniz
 
eğer yazılanlar doğru ise buna terbiyesizlik denmez,yalan yanlış şeyler yazıldı ise bu da zaten kul hakkına girer.insanlar telefonda herşeyi rahatlıkla konuşamaz,insan her düşündüğünü söylese ya yanlış anlaşılır,ya da karşı taraf gıcık olup ayak sürür diye çekinir.kendi adıma konuşayım;
kargo bedava dediniz,kargo ücreti ödedik(kargo ücreti ne kadar az olursa olsun hiç farketmez)
ürünü geri gönderdim, ücret iadesini yaptık abi yapacaz abi diye diye diye bir hafta on gün beklettiniz.ha dersin ki çok yoğunum ücret iadesini boş bir vaktimde yapacağım,o zaman anlarım.ama ben sizi ücret iadesi için 8-10 kere aramışsam bu beni rahatsız eder.ürün alırken ben size ücretini on gün sonra yatırayım diyemiyorsam,aynı hassasiyeti sizden de beklerim
sizlerden yüzde yüz güler yüz beklemiyoruz,yoğunsunuz,ama alışverişten önce tatlı tatllı konuşup alışverişten sonra sırtınızı dönmeyin.
Ama yorumlardan anlaşıldığı üzere oldukça başarılısınız,başarılarınızın devamını dilerim.
sizinle aramizda gecen konuyu hatirlamiyorum
ama
kusura bakmayin
sizden özür diliyorum
 
sizinle aramizda gecen konuyu hatirlamiyorum
ama
kusura bakmayin
sizden özür diliyorum

ben sem tuning den angel ve xenon aldım montaj hariç konuşmamıza rağmen ücretsiz montaj da yaptılar gayet memnun kalmıştım. fiber işinden anlamam ama sonuçta fabrikasyon abs plastik gibi olmayacağı kanısındayım. ama yinede sem tuningin malının arkasında duracağına inanıyorum bunca senelik esnaf orda
 
sonuç itibari ile yüzüme konuşuçak cesaretiniz yok yani.
Sebep
bizim hatamiz olup olmadiği belli olmayan bir urunu ben garantiye soktum
o ürünü benden baska hic bir firma garantiyede sokmazdi,
bunun icinde yanima ugramadiniz

İş cesaret işi değil abi. kaldıki ben sizede dedim çok salladınız diye. tekrar ediyorum: nasılsın sorunuzada iyi değilim demiştim.

Sizin samimiyetiniz sıcak kanlılığınız ortada, karşınıza geçip kavga etmem edemem ama sonuç olarakta bi işin olması öyle veya böyle 2 ayı geçti. geliyorum olur, gidiyorum olmuyor.

Arkadaşa özür diliyor olmanız ayrı bir incelik, işi burda ciddiye aldığınızı sallamak gibi bir gayeyle iş tutmadığınızı görüyoruz ama gelgelelim birşeyler ters.

Özellikle telefonlara çıkılmıyor olması, tamam yoğunluk diyelim. ama tekrar tekrar telefon numarası bir müşteriden istenmez. bu şu demek oluyor ki aldıgınız numara biz çıktıktan sonra sallanıyor. ararız dedikten sonra aranmak yok. buda güvensizlik ve ciddiyetsizlik getirir. spoiler geliyo ve dukkanın köşesinde bekliyor. gelmezsem sizde aramıyorsunuz ki aramadınız. takip mekanızması yok yani. hatta takip mekanızmanız olmadığından bir ürün ha bugün oldu ha yarın geldi ile günlerce sallanabiliyor.

Nitekim sizden memnun olanların sayısıda gayet çok.hakkınızı yememek lazım. sem i yerden yere vuruyor değiliz. sahibinden de 200 ün üzerinnde teşekkür var. opelim uyelerinden baya memnun arkadaşlar da var. açıkcası banada burdan bir arkadaş önermişti.

bizimkisi sadece talihsizlikti diyelim. %1 memnuniyetsiz müşteri sınıfı.
 
Son düzenleme:
Aboooovvv o zaman. adamlara 4 kerede telefon vedik :) kesin arar bulur. Sayar söver :D
mustafa abı öyle bır ınsan degıl medenı şekılde acıklama yapmış bugun telefonda konuştuk kardesım rahat ol ;)
arkadaşlar urununden memnun olmayan kım varsa sökup ıade edebılır cunkı ıcıne sınmemışse almasına gerek yok cekınmenıze hıc gerek yok bence urunlerı ıade edıp parasını alın
guzel acıklama yapmışın sagol mustafa abı bu konuya acıklık getırdıgın ıcın ılgıne teşekkurler

benı yanlış anlamassın turan sorun cozulmuşdur umarım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst