eğer yazılanlar doğru ise buna terbiyesizlik denmez,yalan yanlış şeyler yazıldı ise bu da zaten kul hakkına girer.insanlar telefonda herşeyi rahatlıkla konuşamaz,insan her düşündüğünü söylese ya yanlış anlaşılır,ya da karşı taraf gıcık olup ayak sürür diye çekinir.kendi adıma konuşayım;
kargo bedava dediniz,kargo ücreti ödedik(kargo ücreti ne kadar az olursa olsun hiç farketmez)
ürünü geri gönderdim, ücret iadesini yaptık abi yapacaz abi diye diye diye bir hafta on gün beklettiniz.ha dersin ki çok yoğunum ücret iadesini boş bir vaktimde yapacağım,o zaman anlarım.ama ben sizi ücret iadesi için 8-10 kere aramışsam bu beni rahatsız eder.ürün alırken ben size ücretini on gün sonra yatırayım diyemiyorsam,aynı hassasiyeti sizden de beklerim
sizlerden yüzde yüz güler yüz beklemiyoruz,yoğunsunuz,ama alışverişten önce tatlı tatllı konuşup alışverişten sonra sırtınızı dönmeyin.
Ama yorumlardan anlaşıldığı üzere oldukça başarılısınız,başarılarınızın devamını dilerim.