Eğer kendiniz yapacaksanız youtube bu konuda çok faydalı olacak,online(yazarak) olmaz bu iş,genel olarak triger sökmeden önce kam ve eksantrik senteye getirilir sonra kayış ve rulmanlar sökülerek yenileri takılır,civata sıkma torkları 25Nm olacak gergi ayarı new yazan yere ayarlanacak,sonunda kamı 2 tur çevireceksin elle,senteyi kontrol edeceksin sente tutmazsa hata yapılmıştır,bu arada 1.slindir üstündeki bujiyi sök ve uzun metal bir çubuk veya tornavida ile kontrol edebilirsin piston en ust noktada olacak genel olarak yöntem bu şekilde,servisler eksantrik dişlileri arasına mastar takıyor senteyi bozmamak için fakat mastarsızda olur,işlem zor değil fakat riskli sente yanlış olursa kulfiyeti çok ağır olur,kam kasnağını söküp takmak ayrı bir dert,tavsiyem illaki kendiniz yapacaksanız youtube içinde bu konuda çok fazla video var onlar daha çok yardımcı olacaktır.Daha önce tecrübe edilmemiş ise mutlaka servise yaptırın derim.