sert kullanıyorum ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan red-star
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ya herzaman da gazlanmazki.

He şöle olur yanınıza size denk biri duru o günde TEK BAŞINASINDIR biraz gazlarsın ama hergün hergün 5000 6000 devir hem arabanın sağlığı hem sizin sağlığınız için iyi değil bence.

Eğer yanlış bişey söylediysem özür dilerimde bunu doğanla şahinle 150 160 yapmış biri olarak söylüyorum uçan tabut misali....

Not:2. VİTES 6000devir sonra at 5 e 2200 devir o kadar :D
 
kardeşler bende GSI var allaha şükür ... ben bile o kadar sıkıştırmıyorum arabamı ... tabikide tarz ve zevk olayı tamamen . hayırlısı :)
 
ben hondada 8200 d/d çeviriyordum arac dyno sonucu 8200 d/d 116.7 hp vermişti kayıpsız.8200 den sonra aşşağı düşüş vardı :D ben hondadan sonra opele binnce biraz farklı oldu tabi.bendeki 1.5 ex kasaydı komple kısa emme manifoldu,yayları kısaltılmıs honda cbr racing motorlarda kullanılan çift dual carburator .10mm jackson racing buji kabloları,ngk iridyum buji organik baskı balata seti,komle 60mm tek susturuculu egzoz ,4-2-1 headers ,skunk2 shortshifter,açık filtre kiti,ile 86 hpden 116.7hpye çıkartmıstım,yarıslara gitmeden öncede yarım depo shel 100 oktan benzine octanbuster (+10) atıyordum 500d/d çalısan rolanti 1200de çalısırdı ama ,öle bi zevk yoktu. opele yabancıyım.emme manifoldu arıyorum biyerden başlamak lazım ama bakalım .tamamen tarz meselesi ben seri araba severm 300 basan araba istemem ara hızlanması ii olsun 0-100 7sn altında olsun yeter. :D
 
Ya herzaman da gazlanmazki.

He şöle olur yanınıza size denk biri duru o günde TEK BAŞINASINDIR biraz gazlarsın ama hergün hergün 5000 6000 devir hem arabanın sağlığı hem sizin sağlığınız için iyi değil bence.

Eğer yanlış bişey söylediysem özür dilerimde bunu doğanla şahinle 150 160 yapmış biri olarak söylüyorum uçan tabut misali....

Not:2. VİTES 6000devir sonra at 5 e 2200 devir o kadar :D

Haklısınız Arada Bir Yuksek Devirde Kullanacaz ki o zaman tadı cıksın bende zaten genellıkle bi adam benı gıcık ederse gazlarım
 
ben hondada 8200 d/d çeviriyordum arac dyno sonucu 8200 d/d 116.7 hp vermişti kayıpsız.8200 den sonra aşşağı düşüş vardı :D ben hondadan sonra opele binnce biraz farklı oldu tabi.bendeki 1.5 ex kasaydı komple kısa emme manifoldu,yayları kısaltılmıs honda cbr racing motorlarda kullanılan çift dual carburator .10mm jackson racing buji kabloları,ngk iridyum buji organik baskı balata seti,komle 60mm tek susturuculu egzoz ,4-2-1 headers ,skunk2 shortshifter,açık filtre kiti,ile 86 hpden 116.7hpye çıkartmıstım,yarıslara gitmeden öncede yarım depo shel 100 oktan benzine octanbuster (+10) atıyordum 500d/d çalısan rolanti 1200de çalısırdı ama ,öle bi zevk yoktu. opele yabancıyım.emme manifoldu arıyorum biyerden başlamak lazım ama bakalım .tamamen tarz meselesi ben seri araba severm 300 basan araba istemem ara hızlanması ii olsun 0-100 7sn altında olsun yeter. :D

0-100 7sn iyi imiş seni anca c20let yada z20let li corsa c keser Savaş abi :D
 
deme öle yaa. :( aracımı seviyorum ama 2-3 sene içinde almayı planladığım bazı araçlar var.bunlar.öncelikle Honda accord 2.2 ctdi ,volvo c30, yada audi a3 dizel.bu 3 dizelden birine geçecez bakalım.ama önemli olan benim için ataklığı ve konforu.honda ağır basıyor,350 nm tork sunuyor.bakalım yaa kısmet.

belki corsayı satmayız durur.cunku bunun kadar temizini bbidaha bulamam.
 
birde sormak istediğim bişey var. tüp takıldıktan sonra, motor arız lambası yanmaya başladı.özel servise gittiğimde, tüp takıdığı için arıza veriyor diyor..başka bir arkadaşımda var, ondada aynısını yapıyormuş....bende kötü bişey düşünmek istemiyom ama, yetkili servise de gidip sormak istiyom.....inş.ustaların dediği gibidir, bir sorun yoktur.

aynı şey bendede oldu servis aracın beynıne baktığında bir sorun yok dedi ve eğer bir daha uzun yolda felan yanarsa arabayı durdur yağına felan bak bir sorun yoksa devanm et dedi. yakıt değisince arabanın değerleride diğişiyo beyın de bunu arıza olarak algılıyo ve arıza lambası yanıyo
 
Geri
Üst