Sıfır araç boyalı çıktı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cglrkml
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bugün konuyla ilgili Opel Türkiye bana geri dönüş yaptı. Konuyla ilgili gerekli ekiplerine ve fabrikalarına konuyu aktarmışlar ve kayıtlar incelenecekmiş bana sonucu öyle bildireceklermiş. Bu süreç ne kadar sürer diyorum bilmiyorlar. Belki 2 ay belki 4 ay belli değil. Ben kendilerine paramı kuruşuna kadar ödediğimi ama ayıplı mal satıldığını benim bunda hiçbir kabahatim olmamasına rağmen mağdur olan tarafın sadece benim olduğumu söylüyorum ancak bana haklısınız fakat prosedür böyle yapılacak birşey yok diyorlar. Opel Beyaz bayisi ise bana kendilerinin yapabileceği birşey olmadığını konuyu Opel Türkiye 'nin halledeceğini söylüyorlar. Bende kendilerine madem Opel Beyaz böyle bir konuda sorumluluk alamıyor o zaman araç satmasın dedim, yine cevap yok. Bakalım bekliyorum ve takip ediyorum olumlu dönüş yapmazlarsa gerek sosyal medyada gerekse yazılı basında konuyu yayarak insanları bilinçlendirmeye ve hukuki hakkımı aramaya devam edeceğim. Bu hususta dorum üyelerimizde benim durumumu tanıdıkları herkese anlatırlarsa bu tip bir olayın başkalarının başına gelmesini bir nebze belki önlemiş oluruz. Herkese değerli yorumları için teşekkür ederim.
 
Bugün konuyla ilgili Opel Türkiye bana geri dönüş yaptı. Konuyla ilgili gerekli ekiplerine ve fabrikalarına konuyu aktarmışlar ve kayıtlar incelenecekmiş bana sonucu öyle bildireceklermiş. Bu süreç ne kadar sürer diyorum bilmiyorlar. Belki 2 ay belki 4 ay belli değil. Ben kendilerine paramı kuruşuna kadar ödediğimi ama ayıplı mal satıldığını benim bunda hiçbir kabahatim olmamasına rağmen mağdur olan tarafın sadece benim olduğumu söylüyorum ancak bana haklısınız fakat prosedür böyle yapılacak birşey yok diyorlar. Opel Beyaz bayisi ise bana kendilerinin yapabileceği birşey olmadığını konuyu Opel Türkiye 'nin halledeceğini söylüyorlar. Bende kendilerine madem Opel Beyaz böyle bir konuda sorumluluk alamıyor o zaman araç satmasın dedim, yine cevap yok. Bakalım bekliyorum ve takip ediyorum olumlu dönüş yapmazlarsa gerek sosyal medyada gerekse yazılı basında konuyu yayarak insanları bilinçlendirmeye ve hukuki hakkımı aramaya devam edeceğim. Bu hususta dorum üyelerimizde benim durumumu tanıdıkları herkese anlatırlarsa bu tip bir olayın başkalarının başına gelmesini bir nebze belki önlemiş oluruz. Herkese değerli yorumları için teşekkür ederim.

Geçmiş olsun gerçekten insanın asabını bozacak bir durum. Ülkemizde maalesef adalet ve diğer sistemler düzgün çalışmadığı için böyle durumlarla karşılasiyoruz. Yiyor ise bunu Avrupa da yapsınlar. Ayıplı mali nasıl s satabilirler. Ne vicdan ne ticari ahlak var bunlarda. Siz durumu Ekşi sözlüğe taşıyın orda etkisi fazlası ile olur. Hakkınızı sonuna kadar savunun allah yardımcınız olsun.
 
Dert etme sonuçta paranı faizi ile alıp o süreç boyuncada aracı gere gere kullanmanın keyfini süreceksin.

Opel Beyaz'ın yerinde olsam arabayı hemen alıp para iadesi yapardım sonuçta mahkeme 2 yıl sürsede kaybedecekler ve 2 yıllık faiz + ana para + mahkeme masrafları ile onlara kapak olacak
 
Öncelikle geçmiş olsun, yaşananlara çok üzüldüm. Ben de 2 ay kadar evvel yeni bir araç aldım, okuduklarımdan sonra kafamda "acaba" soruları dolaşmadı desem yalan olur. Her açıdan, aracımda dikkati çeken en ufak bir kusura denk gelmedim.

Ben prensip olarak ne zaman bir araç alsam mutlaka en kısa sürede aracı kendim yıkarım. Bunun amacı, araçta bir hata/kusur varsa bizzat görmek içindir. Ama bu sefer aracımı bayiden almadan evvel bir takım koruma işlemleri yaptırdığım için aracımı ancak bir ay kadar sonra yıkayabildim. Boyasında veya başka bir yerinde gözle görebileceğim herhangi bir kusur göremedim.

Bayinin durumu beni çok şaşırttı. Benim aracı aldığım bayi birkaç kez memnuniyet durumu için telefonla aradı, Opel Türkiye posta yolu ile anket formu gönderdi. Geçenlerde bayi "bizden ve araçtan memnun musunuz?" diye gene aradı.
 
Bence bu gibi nakliye hataları kazaları sonucu oluşan kaporta tamiratları gizlice yapılıyor servis çalışanlarının tamamının bildiğini düşünmüyorum.servis müdürü bile bilmiyor olabilir.

Sony Z5 ile gönderildi
 
Bu iş bana göre mahkeme de son bulur. Ve misli ile de bedelini öderler. Ama işte işlerin bu noktalara gelmesi olsun sonra forum sitelerinde bu konuların dile gelmesi olsun zaten gıcık kapıyorum bu Alman araçlarına yeminle iyice soğudum. Dünyaca sermayeleri olan bu firmalar bir araçlarına sahip çıkmaktan acizler. Almayacaksın Alman araçlarını olup bitecek. Zaten ne geldi ise bu adamlardan geldi başımıza. Şimdi bir kaç arkadaş çıkıp diyecek başka firmalar da yok mu? vardır elbet. Ama arkadaş bu kadar da malına sahip çıkmayan bir firmada sanırım opel olsa gerek. Ayıp ya.
 
Bence bu gibi nakliye hataları kazaları sonucu oluşan kaporta tamiratları gizlice yapılıyor servis çalışanlarının tamamının bildiğini düşünmüyorum.servis müdürü bile bilmiyor olabilir.

Sony Z5 ile gönderildi


Bunları gizli değil de açık bir şekilde yapsalar da satarken 3-5 eksik satıp dürüstçe işlerini yapsalar daha iyi değil mi? Buna o zaman en baştan Opel Türkiye destek oluyor diyebilir miyiz? Yani baynin haberi yok, Opel Türkiye' nin haberi yok. Peki kimin haberi var? Böyle bir saçmalığın emrini kim veriyor olabilir acaba? Ben sanmıyorum ki altta çalışan ustalar buna karar versin ya da orta sınıf çalışan "hadi boyuyup satalım" desin... Bu yine üst düzey yöneticilerin işleri. Yazık...
 
geçmiş olsun. Doğrunun yardımcısı Allah'tır. eninde sonunda hakkınızı alacaksınız. ama o süreç sizi yıpratmasın. dünya malıdır sonuçta. hakkınızı ararken ümidinizi kaybetmeyin.
 
Merhabalar, herkese tüm değerli yorumları için teşekkür ederim. Aile avukatımızın yönlendirmesiyle kapının hasarlı ve işlemli olduğunun anlaşıldığı günün ertesinde noterden ihtarname gönderdik. Bugün Opel Türkiye müşteri hizmetlerinden aradılar artık konunun hukuk işleri departmanınca incelendiğini Opel Türkiye müşteri hizmetleri departmanının konu hakkında artık yardımcı olamayacaklarını, konu hakkında tarafımızla resmi yazışmalar yapılacağını ve artık muhatabımızın Opel Beyaz olduğunu ilettiler. Opel Beyaz 'dan da arayarak haftaya pazartesi günü bölge müdürlerinin konuyu incelemek üzere bayiye geleceğini ve benide davet ettiklerini aracı bizzat bölge müdürünün inceleyerek raporlayacağını ilettiler. Benim anlamadığım aracın kapısının işlemli olduğu kabul ediliyor ama halen raporlama, araştırma vs bir takım prosedür ve bürokrasi ile müşterisini uğraştırıp mağdur etmeye devam ediyorlar. Umarım para iadesi yaparlarda Opel 'den kurtulurum bir daha da kapısının önünden bile geçmem. Defalarca Opel Beyaz 'a ve Opel Türkiye 'ye benim mağduriyetimin giderilmesini ve sonrasında Opelin bu durumu kendi içinde çözümleyerek sorumluları hakkında gerekli işlemi yapmasını ilettim ancak bana "haklısınız fakat prosedür böyle işlemiyor ne yazık ki" diye cevap veriyorlar. Aracı ben kapalı garaja çektim bekletiyorum bu süreçte ufak bile olsa bir kaza yaşasak araç elimizde kalmış olacak. Sanırım bu olay mahkemede sonuçlanacak gibi gözüküyor. Ben ayrıca dün Opelin uluslararası genel müdürlüğünde ki tüm üst yönetime ve müşteri ilişkilerine mail ile bilgilendirme yaptım, dikkate alacaklar mı çok merak ediyorum. Değerli forum üyelerimizi yine süreçten bilgilendireceğim. Tekrar teşekkürlerimi sunarım. Selam ve saygılarımla.
 
Umarım para iadesi yaparlarda Opel 'den kurtulurum bir daha da kapısının önünden bile geçmem.

İşte zurnanın zırt dediği nokta da burada başlıyor. Kocaman bir firma yanan olay ortada bu aracı alıp kendi bünyelerinde ikinci el pazarında rahat bir şekilde satarlardı. Ve sonrasında size ya paranızı yada işte aynı aracın yenisi verile bilir idi. O zaman burada sizde yaşananları burada paylaşır bizde helal olsun opel e der tebrik eder idik. Ama çamura yatmak daha kolay geldi tabi. Bende aynı fikirdeyim opel aracından nefret ettim. Burada buna benzer konuları gördükçe daha da nefret ediyorum. Sonra da işte kocaman yılların firması el değiştiriyor sorumlusu mallarının arkasında durmamalarından başka bir şey değil.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst