- Konuyu Başlatan
- #11
Bugün konuyla ilgili Opel Türkiye bana geri dönüş yaptı. Konuyla ilgili gerekli ekiplerine ve fabrikalarına konuyu aktarmışlar ve kayıtlar incelenecekmiş bana sonucu öyle bildireceklermiş. Bu süreç ne kadar sürer diyorum bilmiyorlar. Belki 2 ay belki 4 ay belli değil. Ben kendilerine paramı kuruşuna kadar ödediğimi ama ayıplı mal satıldığını benim bunda hiçbir kabahatim olmamasına rağmen mağdur olan tarafın sadece benim olduğumu söylüyorum ancak bana haklısınız fakat prosedür böyle yapılacak birşey yok diyorlar. Opel Beyaz bayisi ise bana kendilerinin yapabileceği birşey olmadığını konuyu Opel Türkiye 'nin halledeceğini söylüyorlar. Bende kendilerine madem Opel Beyaz böyle bir konuda sorumluluk alamıyor o zaman araç satmasın dedim, yine cevap yok. Bakalım bekliyorum ve takip ediyorum olumlu dönüş yapmazlarsa gerek sosyal medyada gerekse yazılı basında konuyu yayarak insanları bilinçlendirmeye ve hukuki hakkımı aramaya devam edeceğim. Bu hususta dorum üyelerimizde benim durumumu tanıdıkları herkese anlatırlarsa bu tip bir olayın başkalarının başına gelmesini bir nebze belki önlemiş oluruz. Herkese değerli yorumları için teşekkür ederim.