Sıfır araç boyalı çıktı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cglrkml
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Merhabalar, herkese tüm değerli yorumları için teşekkür ederim. Aile avukatımızın yönlendirmesiyle kapının hasarlı ve işlemli olduğunun anlaşıldığı günün ertesinde noterden ihtarname gönderdik. Bugün Opel Türkiye müşteri hizmetlerinden aradılar artık konunun hukuk işleri departmanınca incelendiğini Opel Türkiye müşteri hizmetleri departmanının konu hakkında artık yardımcı olamayacaklarını, konu hakkında tarafımızla resmi yazışmalar yapılacağını ve artık muhatabımızın Opel Beyaz olduğunu ilettiler. Opel Beyaz 'dan da arayarak haftaya pazartesi günü bölge müdürlerinin konuyu incelemek üzere bayiye geleceğini ve benide davet ettiklerini aracı bizzat bölge müdürünün inceleyerek raporlayacağını ilettiler. Benim anlamadığım aracın kapısının işlemli olduğu kabul ediliyor ama halen raporlama, araştırma vs bir takım prosedür ve bürokrasi ile müşterisini uğraştırıp mağdur etmeye devam ediyorlar. Umarım para iadesi yaparlarda Opel 'den kurtulurum bir daha da kapısının önünden bile geçmem. Defalarca Opel Beyaz 'a ve Opel Türkiye 'ye benim mağduriyetimin giderilmesini ve sonrasında Opelin bu durumu kendi içinde çözümleyerek sorumluları hakkında gerekli işlemi yapmasını ilettim ancak bana "haklısınız fakat prosedür böyle işlemiyor ne yazık ki" diye cevap veriyorlar. Aracı ben kapalı garaja çektim bekletiyorum bu süreçte ufak bile olsa bir kaza yaşasak araç elimizde kalmış olacak. Sanırım bu olay mahkemede sonuçlanacak gibi gözüküyor. Ben ayrıca dün Opelin uluslararası genel müdürlüğünde ki tüm üst yönetime ve müşteri ilişkilerine mail ile bilgilendirme yaptım, dikkate alacaklar mı çok merak ediyorum. Değerli forum üyelerimizi yine süreçten bilgilendireceğim. Tekrar teşekkürlerimi sunarım. Selam ve saygılarımla.

Ben tüm bu prosedürlerin, tırnak içinde büroksainin falan iyi niyetli olduğunu düşünmüyorum. Kaldı ki kocaman bir özel kurumdan bahsediyoruz. Devlet kurumu olsa anlarım. Eğer gerçekten müşteri tarafından düşünseler ki empati yapıyorum, ben Opelin en üst düzey yöneticisi olsam veya inisiyatif alabilen bir yöneticisi olsam bugün sizi arar birebir özür diler sorununuz en kısa sürede çözerim. Böyle laflar bir müşteri için tam bir hayal kırıklığı bence. Burada okuduklarımız beni bir Opel araç sahibi olarak çok üzüyor gerçekten.
 
Merhabalar,
Pazartesi Bölge Müdürü ile yapacağımız görüşmede öncelikle para iadesi talep edeceğim ve "Beni Opelden Opeli de benden kurtarın lütfen" diye ricada bulunacağım. Bölge müdürünü biraz araştırdım hakkaniyetli ve dürüst biridir kimsenin hakkını gasp ettirmez ve karar mekanizmasıdır değiştirin aracı derse değiştirilir dediler ki bende böyle umuyorum. Çok beğenerek aldığımız araç ne yazık ki geceleri uykumuzu kaçırır oldu. İkinci elde zarar edeceğim 3-5 bin lira artık çektiğim eziyet yanında sorun değil ama hiçbir suçumuz yokken düştüğümüz durum, yaşadığımız sıkıntı ve bizi kandırmaları en çok ağırıma giden ve bizi üzen. Halen daha savunduğum olay, bu durumun ortaya çıkmasıyla Opel Beyaz müşterisinin talebini karşılamalı (değişim ya da para iadesi) sonrasında kendi iç olayını çözmeliydi ancak yüzlerce binlerce araç satan bir marka böyle bir olayda müşterisini mağdur ederek bir kere daha adına leke sürmüş oldu ve opel benim için bir marka olarak son buldu.
 
Merhabalar, bugün Opel Türkiye Bölge Müdürü ile yüz yüze bir görüşme sağladık ve aracı şahsı da inceledi. Süreç ile ilgili olarak bu haftasonuna kadar aracın misli ile değişimi hususunda olumlu ya da olumsuz geri dönüş yapacaklarını ilettiler. Olumsuz olursa mahkeme yoluyla çözüm yoluna gideceğimizi kendilerine ilettim. Bölge müdürünün yaklaşımı gayet olumlu gözüküyordu ancak aracın dosyasını inceleyerek bir karar verileceğini ve dosyasının fabrikadan henüz ulaşmadığını bildirdiler. Verecekleri yanıtı değerli forum üyelerimizle tekrar paylaşacağım. İyi günler dilerim.
 
Merhabalar, bugün Opel Türkiye Bölge Müdürü ile yüz yüze bir görüşme sağladık ve aracı şahsı da inceledi. Süreç ile ilgili olarak bu haftasonuna kadar aracın misli ile değişimi hususunda olumlu ya da olumsuz geri dönüş yapacaklarını ilettiler. Olumsuz olursa mahkeme yoluyla çözüm yoluna gideceğimizi kendilerine ilettim. Bölge müdürünün yaklaşımı gayet olumlu gözüküyordu ancak aracın dosyasını inceleyerek bir karar verileceğini ve dosyasının fabrikadan henüz ulaşmadığını bildirdiler. Verecekleri yanıtı değerli forum üyelerimizle tekrar paylaşacağım. İyi günler dilerim.

At ile deva verecekler sanki müşteri parası ile araç almış araçlarının da orası burası ile oynanmış. Müşteriyi mağdur etmenin ne alemi var. Kocaman bir firma versinler sıfır aracı. Ben bu adamlara suç bulmuyorum. Ben suçun büyüğünü yasa koyucular da buluyorum. Açık net bir madde her şeyi çözer. Eğer ürün kusurlu ise değişimi yada para iadesi bu kadar basit. Dünya da 10 yılık garanti verilen şanzuman ülkemizde iyi niyet altında değişimi yapılıyor ise bunun yapanların değil bunlara yol açanlara kızmak gerek.
 
Bu Forumda 5 den fazla bu tür konu açıldı.
Ne ilksin ne de son olacaksın.
Müdür vs. boşuna oyalanıyorsun. Bir sonuç çıkmaz müdürden.
Mahkeme yoluna gitmelisin. Forumda mahkeme ile kazanan çok arkadaş oldu. Bu süre içinde kullandığı araç yanına kar kaldı.
Hiç takılma, kullan aracını ve ver mahkemeye. 2-3 bilirkişi den sonra kazanacaksın. Müdür ile vakit kaybetme boşuna, kendisini bilmem ama şu zamana kadar hiçbir müdür kimseye yardımcı olmadı, olamadı.
 
At ile deva verecekler sanki müşteri parası ile araç almış araçlarının da orası burası ile oynanmış. Müşteriyi mağdur etmenin ne alemi var. Kocaman bir firma versinler sıfır aracı. Ben bu adamlara suç bulmuyorum. Ben suçun büyüğünü yasa koyucular da buluyorum. Açık net bir madde her şeyi çözer. Eğer ürün kusurlu ise değişimi yada para iadesi bu kadar basit. Dünya da 10 yılık garanti verilen şanzuman ülkemizde iyi niyet altında değişimi yapılıyor ise bunun yapanların değil bunlara yol açanlara kızmak gerek.

Nadir Bey size katılıyorum açık ve net maddeler ve ciddi yaptırımlar uygulanırsa bu tarz konularda mahkemeden daha hızlı bir sonuç mercii de aktif hale getirilirse bu tür olaylar yaşanmaz ya da müşteri uzun soluklu mağdur edilmez.
 
Bu Forumda 5 den fazla bu tür konu açıldı.
Ne ilksin ne de son olacaksın.
Müdür vs. boşuna oyalanıyorsun. Bir sonuç çıkmaz müdürden.
Mahkeme yoluna gitmelisin. Forumda mahkeme ile kazanan çok arkadaş oldu. Bu süre içinde kullandığı araç yanına kar kaldı.
Hiç takılma, kullan aracını ve ver mahkemeye. 2-3 bilirkişi den sonra kazanacaksın. Müdür ile vakit kaybetme boşuna, kendisini bilmem ama şu zamana kadar hiçbir müdür kimseye yardımcı olmadı, olamadı.

Emre Bey açıkcası benimde çok umudum yok ama paramızla rezil olacağımız kadar olduk devamında bir umut belki olumlu bir sonuç çıkar diye bekliyoruz bakalım. Buarada avukatımız mahkemelik olunursa aracı kullanmayın vs dedi ama mahkeme yoluna gidilirse aracı kullanıp kullanmama konusunda ciddi bir kararsızlık yaşıyorum.
 
hocam çok iyi yapmışsınız. bence para iadesi olmasa da araç değişmini yapabilirler. buna benzer bir olay arkadaşımın başına gelmiş, araç değişimini bizzat opel Türkiye huzurunda yapmışlardı. lakin oradaki sıkıntı şuydu: araba geçen 1 ay için 2.5 milyar zamlanmıştı ve bayii bunu kullanıcıdan talep etmişti. daha sonra bayii ile yarı yarıya anlaştılar.
 
hocam çok iyi yapmışsınız. bence para iadesi olmasa da araç değişmini yapabilirler. buna benzer bir olay arkadaşımın başına gelmiş, araç değişimini bizzat opel Türkiye huzurunda yapmışlardı. lakin oradaki sıkıntı şuydu: araba geçen 1 ay için 2.5 milyar zamlanmıştı ve bayii bunu kullanıcıdan talep etmişti. daha sonra bayii ile yarı yarıya anlaştılar.
Merhabalar, son olarak Gümrük ve Ticaret Bakanlığı ile Başbakanlığı 'da (Bimer) bildirim yapmıştım. Opel Türkiye dün bizim araçla ilgili toplantı yapacaklardı hatta akşam saatlerinde arayıp toplantı daha bitmedi o yüzden sizi yarın bilgilendireceğiz dediler. Bugün halen daha bekliyoruz heyecanla bakalım sonuç ne olacak diye. Olumlu sonuç gelmezse soluğu avukatımızda alacağız zaten. Tarafımıza verilen cevap hakkında yine değerli forum üyelerimizi bilgilendireceğim. İyi günler dilerim.
 
Opel ile ilgili böyle yüzlerce şikayet var (bkz. sikayetvar.com) benzer birşey benimde başıma geldi İzmir Opel surtaş diye bir firma ile, beni oyaladılar Almanya Opel e mail attım, Opel Türkiye aradı( sandımki özür dileyip sorunu çözücüler)

etab5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst