Silindir kapak contası

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ENGİN42
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Silindir kapak contası 2.5 ile aynı değilmiş arkadaşlar benim pistonlar 4mm daha büyük yanipiston yerleri olmuyor diğer bütün delikler tutuyor bilginize
 
Abicim adını unuttum parçanın ama genelde opellerde bu sorun hortumdan kaynaklanabiliyor.eger aracı sıkıştırdığınızda daha çok eksiltiyorsa motorun sol kısmında akrep ya da örümcek mi ne adı,o su dağıtan plastik gibi çoklu boruda kırık çatlak yada hortumun girdiği yer bozuk olabiliyor.Ve hiç kaçırdığını göremezsiniz özellikle termostat açtığı zaman su kaybetmeye başlıyor.Bence contadan önce bi bakın baktırın..oda değilse kapak falan çatlak olup egzoza veriyor olabilir.Egzoz dumanı buharlıysa egzozdan atıyordur..
 
aynen dediğin gibi arabayı sıkıştırınca daha çok eksiltiyor kışın egzoz fırıncı bacası gibi buhar çıkarıyor.silindir kapak contası seyir halindeyken kırılırsa masrafım ne olur?
 
yok ya ben uğraşmam bununla satıcam artık zaten vergisiyle sigortası geliyor .yattığı yerde sürekli masraf
 
aynen dediğin gibi arabayı sıkıştırınca daha çok eksiltiyor kışın egzoz fırıncı bacası gibi buhar çıkarıyor.silindir kapak contası seyir halindeyken kırılırsa masrafım ne olur?

Abi seyir halindeyken kırılmaz cam değilki bu :)..Ama eğer contan yanıksa ya da kapakta çatlak varsa büyürse yolda hava yapar hararet yapar aracın..Kaloriferin üflemesinde bariz şekilde soğukluk varmı?yani eskisi gibi sıcak uflemediği oluyormu?oluyorsa bu bir işarettir..Ama sana söylediğim gibi o bahsettiğim akrep mi örümcek mi ne adı, o boruya baktır en fazla 3-5 civata sökücekler boruları çıkartıp kırık çatlak varmı diye o çoklu dağıtan parçaya bakacaklar.sorun ondaysa 20-30tl ye iş biter :D bende öyle olmuştu çıldırtmıştı tam kapak söktürecektim kiii sorun orda çıktı..
 
benimkinin üfleme devresi bozuldu opellerde kronikmiş onu yeni değiştirdim.klima rezistantı mı kalorifer resistanstı öyle birşey .baya bir uzun sürdü değişimi

klima kapalıyken de hafiften bir soğuk üflemesi var.acaba seyir halindeyken mi giriyor dedim.kenara çektim rüzgarsız bir yerde baktım soğuk üflüyor ya klima gizli gizli çalışıyor yada dediğiniz gibi üst kapak contam çatlak.ama bu resistant değişmeden öncede benimkinin egzozsu fırıncı bacası gibiydi.

usta yakıtı çok iyi yaktığını motorun mükemmel durumda olduğunu söyledi .buharın kondens suyundan olduğunu söyledi.aklıma takılan ben 0 arabalarda böyle birşey görmüyoum herkesin arabası bozuk benimki sağlam ? gittiğimde opelin özel servisi iyi bir yer hani.

motor üst kapak contası yada üst kapakta sorun olsaymış suya yağ karıştırırmış.zaten hararet yapar 1 km bile gidemezmişim.

sizin dediğiniz ahtapot hortum mu.örümcek diye birşey duymadım.ahtapot hortumsa birde onu değiştireyim.
 
benimkinin üfleme devresi bozuldu opellerde kronikmiş onu yeni değiştirdim.klima rezistantı mı kalorifer resistanstı öyle birşey .baya bir uzun sürdü değişimi

klima kapalıyken de hafiften bir soğuk üflemesi var.acaba seyir halindeyken mi giriyor dedim.kenara çektim rüzgarsız bir yerde baktım soğuk üflüyor ya klima gizli gizli çalışıyor yada dediğiniz gibi üst kapak contam çatlak.ama bu resistant değişmeden öncede benimkinin egzozsu fırıncı bacası gibiydi.

usta yakıtı çok iyi yaktığını motorun mükemmel durumda olduğunu söyledi .buharın kondens suyundan olduğunu söyledi.aklıma takılan ben 0 arabalarda böyle birşey görmüyoum herkesin arabası bozuk benimki sağlam ? gittiğimde opelin özel servisi iyi bir yer hani.

motor üst kapak contası yada üst kapakta sorun olsaymış suya yağ karıştırırmış.zaten hararet yapar 1 km bile gidemezmişim.

sizin dediğiniz ahtapot hortum mu.örümcek diye birşey duymadım.ahtapot hortumsa birde onu değiştireyim.

Ben aslında Omega sı olan arkadaş için yazdım yorumları ama sorununuz aynıysa ahtapot dağıtıcıya baktır..
 
Arkadaşlar silindir kapak contası takım olarak değişti kapak taşlandı devirdaim değişti bujiler buji kabloları değişti bir sürü su hortımu değişti krank sensörü değişti motor yağı filtresi şanzıman yağı filtresi değişti sol üst kapak (PLASTİK) değişti genleşme kabı değişti soğutma radyatörü değişti genleşme kabı değişti iki adet ısı sensörü değişti şu an için sorunum yok su eksiltme yok yağ eksiltme yok benim asıl sorunum silindir kapak contasının çüremesi imiş zamanında antifirizli su koymamışlar oda contayı cürütmüş conta silindir kapağı cürütmeye başlamış oradan da su esiyormuş şu an için bir sorunum kalmadı.yardımlarınız için teşekkür ederim.
 
Geri
Üst