Sonunda Astrama kavuştum:)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan noyan141
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
1 ay içinde cam filmi spoiler ve hls modül almayı düşünüyorum:) başka önerisi olan varmı? (çok fazla pahalıya kaçmayacak parçalar:D)



noyan hayırlı olsun diyeyim ama aracada zarar vermişler geçmiş olsun.

ben hls kullanıyorum temini için yardımcı olabilirim.
 
noyan hayırlı olsun diyeyim ama aracada zarar vermişler geçmiş olsun.

ben hls kullanıyorum temini için yardımcı olabilirim.

özelden mesaj attım size:) spoileri fiberden yaptırmayı düşünüyorum plastik çok pahalı olucak(etek alıcak olsam plastik tercih ederdimde spoiler da gerek yok diye düşünüyorum) istanbulda alabileceğim yada yaptırabileceğim yer biliyomusunuz şöyle öğrenci işi olan:D
 
ve sonunda bende aldım aranıza katılıyorum

2011 astra 1.3 cdti ess. easy. KP ile bende aranıza katılıyorum. Herkese selamlar saygılar.

geçen ay ilk sahibi olduğum 99 civic 1.6 aracımı sattım. bu aracı severek kullanıyordum. lakin benzin fiyatı, tüketim, vergi ve sıkışık şehir içi trafiği için dizel, otomatik ve küçük hacimli bir araç almam gerekti. linea 1.3 emotion OV ve astra 1.3 cdti kararsızlığı içinde 2 haftalık bekleme süresi sonucunda dün astramı teslim aldım.

bilgi ve gürüşlerinize sığınarak 2 sorum var. yardımcı olursanız çok sevnirim.

1. 12 yıllı benzinli civic'in kullanma alışkanlığını bu aracıma taşıyamayacağımı biliyorum. eski aracımda düşük tüketim için yüksek vites düşük devir kuralını uyguluyordum (BOR TASSARRUF KİTİ İLE BEREBAR). astramı da bu şekilde kullansam tassarruf sağlar mıyım? faydası ve zararı olur mu?

2. aracım ın çekişi çok ama çok kötü bu durumu düzeltmek için forumda chip uygulayıp başarı alan arkadaşlar var. bu uygulamayı ankara da yapacak bildiğiniz bir servis ya da usta var mı. lakin aracım sıfır olduğu için cesaret edemiyorum. detaylı bilgi almak istiayorum

sağolun
 
2011 astra 1.3 cdti ess. easy. KP ile bende aranıza katılıyorum. Herkese selamlar saygılar.

geçen ay ilk sahibi olduğum 99 civic 1.6 aracımı sattım. bu aracı severek kullanıyordum. lakin benzin fiyatı, tüketim, vergi ve sıkışık şehir içi trafiği için dizel, otomatik ve küçük hacimli bir araç almam gerekti. linea 1.3 emotion OV ve astra 1.3 cdti kararsızlığı içinde 2 haftalık bekleme süresi sonucunda dün astramı teslim aldım.

bilgi ve gürüşlerinize sığınarak 2 sorum var. yardımcı olursanız çok sevnirim.

1. 12 yıllı benzinli civic'in kullanma alışkanlığını bu aracıma taşıyamayacağımı biliyorum. eski aracımda düşük tüketim için yüksek vites düşük devir kuralını uyguluyordum (BOR TASSARRUF KİTİ İLE BEREBAR). astramı da bu şekilde kullansam tassarruf sağlar mıyım? faydası ve zararı olur mu?

2. aracım ın çekişi çok ama çok kötü bu durumu düzeltmek için forumda chip uygulayıp başarı alan arkadaşlar var. bu uygulamayı ankara da yapacak bildiğiniz bir servis ya da usta var mı. lakin aracım sıfır olduğu için cesaret edemiyorum. detaylı bilgi almak istiayorum

sağolun

size tavsiyem(en azından ben böyle yapıyorum) düzlük yada çok hafif eğimde aracı 1500 devrin altına düşürmeyin rampada ise 2000 devrin altına düşürmemeye çalışın max vitesi kullanarak(o anki hızınıza bağlı olarak). böylece yakıt tüketimi minimuma iner..

performans konusunda civic ten sonra çok hantal kalır haklısınız benim aracım manuel ve ben vectra c 1.6 dan geçiş yaptığım için performans farkı göremedim hatta ilk 2 viteste benim vectrayı üzücek bi performansı var.. easytronic astra dizel hiç kullanmadım o yüzden performansını bilemicem..

size önerim chip tuning yaptırmak yerine box almanız çünkü araç garantili. çipli olduğu anlaşılırsa garanti dışı kalabilir. size şu box ı önerebilirim kullananlardan bir şikayet duymadım çevremde kullananlar var. bakım zamanı çıkarıp servise giriyolar:D

http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Opel-GM-Astra-H-1-3-CDTI-3149-r.html
 
Son düzenleme:
2011 astra 1.3 cdti ess. easy. KP ile bende aranıza katılıyorum. Herkese selamlar saygılar.

geçen ay ilk sahibi olduğum 99 civic 1.6 aracımı sattım. bu aracı severek kullanıyordum. lakin benzin fiyatı, tüketim, vergi ve sıkışık şehir içi trafiği için dizel, otomatik ve küçük hacimli bir araç almam gerekti. linea 1.3 emotion OV ve astra 1.3 cdti kararsızlığı içinde 2 haftalık bekleme süresi sonucunda dün astramı teslim aldım.

bilgi ve gürüşlerinize sığınarak 2 sorum var. yardımcı olursanız çok sevnirim.

1. 12 yıllı benzinli civic'in kullanma alışkanlığını bu aracıma taşıyamayacağımı biliyorum. eski aracımda düşük tüketim için yüksek vites düşük devir kuralını uyguluyordum (BOR TASSARRUF KİTİ İLE BEREBAR). astramı da bu şekilde kullansam tassarruf sağlar mıyım? faydası ve zararı olur mu?

2. aracım ın çekişi çok ama çok kötü bu durumu düzeltmek için forumda chip uygulayıp başarı alan arkadaşlar var. bu uygulamayı ankara da yapacak bildiğiniz bir servis ya da usta var mı. lakin aracım sıfır olduğu için cesaret edemiyorum. detaylı bilgi almak istiayorum

sağolun

astra zaten tasarruflu bir araç..onun için bence özel bir şey yapmanıza gerek yok..1750-2500 veya 3000 devir aralığında kullanmanız normal sürüş için yeterli..çekiş benzinli araçtan dizele geçince kendini olumsuz yönde hissettiriyor..6 vites olması uzun yol için iyi ama kısa mesafelerde sık vites değişimi istiyor..bu olumsuz yönü..şehiriçi trafiği can sıkabilir..ben 20000 km yaptım daha yeni alışıyorum desem yeridir..güç arttırımı konusunda tercih sizin..yazılım ya da box..box sanki düşük devirler için biçilmiş kaftan..ama yazılım foruma bakarsanız veya bu konudaki yorumları okursanız daha iyi gibi..tabi uzun vadede..iyi araştırmanızı öneririm..garanti konusuna takılmayın..her ikisini de anlayabilecek bir teşkilat servislerde mevcut değil...box'ı sökersiniz..yazılım zaten anlaşılmaz..
 
bu gece İstanbula geldim Edirneden. araç 1600 km ye geldi şu anda. ufaktan motoru açma çalışmalarına girdim pek zorlamadım ilk 1300 km de. otobanda çok hafif rampa aşağı( 3-4 derece eğim vardı maximum) 200 ü gördü arabada 3 kişiydik+bagajlar vardı. açıkçası beni şaşırttı max 185-190 yapar gibime geliyordu ama 200 ü gördü kerata:) tek olsam 205 civarını görürdüm rahat
 
motor açma konusunda max hıza ulaşmak pek önemli değil bence..hızı aynı viteste yükseltip alçaltmak gerekiyor diye biliyorum.tabi sonra aynı şeyi diğer viteslerde de uygulamak gerekiyor....bir arkadaş bu konuyu açıklamıştı..max hızı daha da aşanlar var burada...deneme taraftarı değilim..
 
motor açma konusunda max hıza ulaşmak pek önemli değil bence..hızı aynı viteste yükseltip alçaltmak gerekiyor diye biliyorum.tabi sonra aynı şeyi diğer viteslerde de uygulamak gerekiyor....bir arkadaş bu konuyu açıklamıştı..max hızı daha da aşanlar var burada...deneme taraftarı değilim..

motor açmadan kastım sadece son hız değildi aracı yüksek devirlerde de kullanıyorum ufaktan:) 220 gördüklerini idda edenler var büyük bi eğimde görebilir büyük ihtimalle. zaten bunları denerken boş otoban yolunda denedim öyle dolu yollarda deneyip de diğer araçları riske atmam hiç
 
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim... =)
 
Geri
Üst