su hortumu şişmesi
Arkadaşlar 99 2.0 GLS vectram var.Motor belli bir sıcaklığa geldikten sonra Radyatörden termostata giden boruyu sıktığımda sertleştiğini farkettim.Üst kapak contasından şüphelenerek sanayiye gittim.Tanıdığım opel ustası ve arabayla teste çıktı.Yolda gelirken herşey normal dedi.Üst kapağı yakmış olsa cayır cayır su kaynatırdı dedi.İndikten sonra bahsini ettiğim boruyu elledi üst kapağı sıfır taksam bu boru yine şişer dedi.Su genleşme kabını açıp baktı su kaynaması falan yoktu.termostatın kaçırıyor dedi bende değiştirdim.Şu anda 85 derece civarı sabit duruyor.Su eksiltme falan da yok su genleşme kabının kapağını da bugün değiştim ancak hortum şişmeye devam etti.Ondan da değilmiş.
Opeller yüksek basınçlı arabalar bu normaldir diyor herkes.Doğru mudur?
Arabamda hiçbir anormallik yok sadece borunun şiştiğini farketmem sonucu böyle bir kanıya varıp sanayiye gittim.
Arkadaşlar radyatörden termostata giden boru sizin arabalarda da şişiyor mu?
Arkadaşlar 99 2.0 GLS vectram var.Motor belli bir sıcaklığa geldikten sonra Radyatörden termostata giden boruyu sıktığımda sertleştiğini farkettim.Üst kapak contasından şüphelenerek sanayiye gittim.Tanıdığım opel ustası ve arabayla teste çıktı.Yolda gelirken herşey normal dedi.Üst kapağı yakmış olsa cayır cayır su kaynatırdı dedi.İndikten sonra bahsini ettiğim boruyu elledi üst kapağı sıfır taksam bu boru yine şişer dedi.Su genleşme kabını açıp baktı su kaynaması falan yoktu.termostatın kaçırıyor dedi bende değiştirdim.Şu anda 85 derece civarı sabit duruyor.Su eksiltme falan da yok su genleşme kabının kapağını da bugün değiştim ancak hortum şişmeye devam etti.Ondan da değilmiş.
Opeller yüksek basınçlı arabalar bu normaldir diyor herkes.Doğru mudur?
Arabamda hiçbir anormallik yok sadece borunun şiştiğini farketmem sonucu böyle bir kanıya varıp sanayiye gittim.
Arkadaşlar radyatörden termostata giden boru sizin arabalarda da şişiyor mu?