Tekleme sorunu

Peker tahir

Kayıtlı Kullanıcı
11-Bilecik
Katılım
6 Kas 2020
Mesajlar
113
Tepkime puanı
22
Puanları
18
Merhaba arkadaşlar. Opel corsa 2004 triptonik vites aracımı dün sanayiye bırakmıştım sol sağ komple aks değişimi şanzıman kuşağı değişimi ve 2. Konum lambda sensörü değişimi için. Bugün aracı aldım ama araçta aşırı tekleme oluşmuş birde çekişi aşırı düşmüş cihaza bağladım. P300,P302,P303,P304 tekleme hata kodlarını veriyor. Motorda aşırı titreme yok. Sorun nerden kaynaklanabilir.
 
P0170 arıza kodu da var ayrıca
 
emme manifold hava debimetre egr valfi ateşleme bobin fişleri buji vs vs birçok arıza vermiş bütün arızaları silip bir yol yapın tekrar yandığında verdiği arıza koduna odaklanalım
 
emme manifold hava debimetre egr valfi ateşleme bobin fişleri buji vs vs birçok arıza vermiş bütün arızaları silip bir yol yapın tekrar yandığında verdiği arıza koduna odaklanalım
Tamam hocam araç yağ yakıyor birde. Bujilerden süphelenmiştim ama 3 silindirde de arıza vermesi tuhaf geldi
 
Tamam hocam araç yağ yakıyor birde. Bujilerden süphelenmiştim ama 3 silindirde de arıza vermesi tuhaf geldi
mobil 10w60 motor yağı 2-3 kullanımda yağ yakma sorunu %80 kesmekte bilginiz olsun
 
yağ yakıyordan kastın beyaz dumanmı atıyor araç
 
ve aracında ateşleme bobin arızası var
 
Evet hocam beyaz duman atıyor. Bende buji yada bobinden süphekenmiştim.
 
Bobin değiştir bujide yanında sonra boğaz kelebeğini söktür içine bak manifoldu yağ varmı aracın külbütör kapağı yüzünden yağ yakabilir
 
Bobin değiştir bujide yanında sonra boğaz kelebeğini söktür içine bak manifoldu yağ varmı aracın külbütör kapağı yüzünden yağ yakabilir
Bujileri değiştirdim su anlık düzeldi gibi. 4 tane bujiden biri tek tırnak 2 si çift tırnak diğeri de 3 tırnaklı çıktı. Ne buldularsa takmışlar bujiyi. Hepsini çift tırnaklı olarak değiştirdim. Birde hocam bujileri çıkardıktan sonra yuvalarına baktık 3 ünde yağlanma birinde de ıslaklık vardı. Külbütör kapağında sıkıntı var sanırım
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaan.
Geri
Üst