Toyota Avensis 2.0 - Nasıl Bilirsiniz?

Açıkcası bence çok incelemiştim aracı. Vectra B den sonra üst modele geçmek için 2.0 sınıfında mantıklı tercih duruyordu. 2.el de ise toyota fanları var bildiğim adamlar bir toyotadır gidiyorlar. Sadık müşterileri var. Tabii onlar bu kasayı veya üstlerini kullanıyorlar artık. Fiyatına göre muhteşemler bence.
 
Valla benim bacanakta 1.6 si var avensis 2005 model araba cok konforlu cokda güzel yalnız 70 000 tartarini tüp taktırdı ve araba 100 000 de araba 120 nin üzerine cıkmıyodu arabayı bişey tutuyodu ustalar sübap eğmiş demiş valla masrafı 4000 tl yi buldu lpg yi cok da sevmeyen motoru var diye düşünüyorum
 
d4 dedıgın motor dızel motor olması lazım toyotada bızım arkdasta 1.6 sı vardı lpg lı hıc ama hıc sorun cıkarmadı 120000 km kullandılar sadece bakıma gıttı arac...

d4d değil.1.6 motorlarında sorun yok zaten. 2.0 motorlarda. d4 elektrik kontrollü direk benzin püskürtmeli motor var. izmirde bir adam takıyor. hatta şöyle söyliyeyim piyasada lpg'li 2.0 d4 motorlara lpg takan 2 kişiden biri. kocaelindede bir adamın taktığını birisinden duymuştum.
arabaya takılan lpg sıralı sistem değil.mikserli sistem. çok dikkat etmek lazım alırken arabayı. lpg taktırıp sorun yaşayıp itelemeye çalışanlar eminim vardır.
en güzeli 1.6 valvetic motorlusunu alıp binmek illa avensis deniliyorsa.
d4 motorlar 2001 - 2007 arası kullanıldı diye biliyorum yanlış olmasın.
ve 2000 motor arabaya binecek olsam kesinlikle uydurmasyon kaydırmasyon bir sistemli lpg ile kullanmam... sıralıda bile 5 kişi binince performans kaybını hissediyorsam mikserli düz sistemde kaybın kralını hissedersiniz ve arabaya yazık edersiniz.
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=32734.0
yukarıdaki konuyu incelemenizi tavsiye ederim. takılan kitten memnunlar ama açıkcası o kadar para verdiğim araba üstünde kumar oynamam...
 
Son düzenleme:
Herkese teşekkürler...

Araç mutlak suretle LPG'li kullanılacağından 2.0 motor sorunlu gibi duruyor. 1.6 üzerinde yoğunlaşacağız. Anladığım kadarıyla bunun dışında olumsuz bir şey yok gibi. Tahmin ettiğim gibi çıktı. Bu kadar iyi bir arabanın kötü bir yönü olmalıydı ki fiyatlar bu kadar dipte gezinsin. Teşekkürler tekrar...
 
bende bi kaç gündür bakıyorum 2.0 lara LPg takılmadığı söylerniyor ama konular baya eski benim anladığım aracın VW nin FSİ motorlarına benziyor çokça LPG li kullanan var ayrıca İzmirde bi adam baya iddialıymış takıyormuş Hüseyin Usta yanlıs hatırlamıyorsam
Bence tek sıkıntısı silindir kapağı ve civarı artık nerelerse yüksek ısıya diğer araçlar kadar dayanıklı değilmis yani benim mantık LPG ile çok uzun vadesi olmayabilir ama donanım tip ve fiyat olarak bence 10 numara araç
 
Cenaze namazı kılınıyor sandım nasıl bilirdiniz diyince :D Hatta konu başında , merhuma hakkınızı helal edermisiniz diye birşey yazıyordur diye tahmin ettim

O nasıl konu başlığı yahu öyle :D
 
Herkese teşekkürler...

Araç mutlak suretle LPG'li kullanılacağından 2.0 motor sorunlu gibi duruyor. 1.6 üzerinde yoğunlaşacağız. Anladığım kadarıyla bunun dışında olumsuz bir şey yok gibi. Tahmin ettiğim gibi çıktı. Bu kadar iyi bir arabanın kötü bir yönü olmalıydı ki fiyatlar bu kadar dipte gezinsin. Teşekkürler tekrar...

ayrıca bugün abi toyota forumunda d4 motorlu bir adam bakıma gitmiş. boğaz kelebeği temziliği falan yaptırmış 35 krş civarı lpg tüketimi olmuş km'de. yani tasarruf olayıda ortada...
1.6 vvt-i 132 yada 124 hp olması lazım. çok seri olması beklenmez ama normal bir kullanıcının beklentisini mutlak karşılar... bunun haricinde sınıfında yol tutuşu malzeme ve donanım seviyesine göre karar verin derim. donanımı düşük bir araç bence diğer sınıfındakilere...
 
Passat 1.8T , VW FSI , insignia turbo, o bu o markanın busu şu markanın osuna LPG takılmaz, motorları pamuk şekerinden yapılıyor çünkü, adamlar Bertone 2.0T , Volvo S40-T4(0.9 bar) S70 T5(0.9-1.1 bar) motoruna lpg takıyorlar siz atmosferik motora lpg takılmadığını söylüyorsunuz, marka ve modele uygun kit araştırıp taktırmak gerek bu husus atlanıyor... Bir arkadaşımız da subap eğmesinin 4000 liraya patladığını söylüyor, üst kapak zarar görmüş olsa bile subap seti triger seti üst kapak işlem görmesi + işçilik 1500 lirayı geçmez.
Bizim fakültede 3 hocada ( bordo lacivert ve zeytin yeşili) 3 ayrı renk var ve alayı LPGli bugün eğilip baktım bagajların altına :D Çok berbat görüntüsü yok, benim içim güzel diye izah etmeye çalışan bir görüntüsü var diyebilirim. ve 147hp/196nm bilgisi yeterli, Vectra C 2.2 uçuyor diyenleri hatırlar gibiyim, manuel vitesli olanı bulunursa mükemmel bir seçimdir, Eğer süspansiyonlar fazlasıyla esnekse spor yay takılarak, eğer içine çok gürültü alıyorsa ses yalıtımı yapılarak göze batan sorunlar halledilebilir. Ses yalıtımı en prof yerlerde 1200 TL küsür oluyor ve çamurluklardan araç tabanına kadar kapsıyor, böyle araçlar ömürlük gözüyle bakıldığı için her türlü ilgi alakayı hak ediyorlar, eli yatkın birinin elinde 150 200 lira maliyetle komple ses yalıtımı yapmak da mümkündür, bunu da ekleyeyim listeye hoş araç :)
 
Passat 1.8T , VW FSI , insignia turbo, o bu o markanın busu şu markanın osuna LPG takılmaz, motorları pamuk şekerinden yapılıyor çünkü, adamlar Bertone 2.0T , Volvo S40-T4(0.9 bar) S70 T5(0.9-1.1 bar) motoruna lpg takıyorlar siz atmosferik motora lpg takılmadığını söylüyorsunuz, marka ve modele uygun kit araştırıp taktırmak gerek bu husus atlanıyor... Bir arkadaşımız da subap eğmesinin 4000 liraya patladığını söylüyor, üst kapak zarar görmüş olsa bile subap seti triger seti üst kapak işlem görmesi + işçilik 1500 lirayı geçmez.
Bizim fakültede 3 hocada ( bordo lacivert ve zeytin yeşili) 3 ayrı renk var ve alayı LPGli bugün eğilip baktım bagajların altına :D Çok berbat görüntüsü yok, benim içim güzel diye izah etmeye çalışan bir görüntüsü var diyebilirim. ve 147hp/196nm bilgisi yeterli, Vectra C 2.2 uçuyor diyenleri hatırlar gibiyim, manuel vitesli olanı bulunursa mükemmel bir seçimdir, Eğer süspansiyonlar fazlasıyla esnekse spor yay takılarak, eğer içine çok gürültü alıyorsa ses yalıtımı yapılarak göze batan sorunlar halledilebilir. Ses yalıtımı en prof yerlerde 1200 TL küsür oluyor ve çamurluklardan araç tabanına kadar kapsıyor, böyle araçlar ömürlük gözüyle bakıldığı için her türlü ilgi alakayı hak ediyorlar, eli yatkın birinin elinde 150 200 lira maliyetle komple ses yalıtımı yapmak da mümkündür, bunu da ekleyeyim listeye hoş araç :)
arkadaşım konuyu baştan sona oku ondan sonra gel ya. toyota arabasının 2001 - 2007 2.0 motorları d4 tip. bu motora sıralı sistem lpg takılmıyor. git brc landirenzo tartarini atiker zavolli hangisine sorarsan sor. ama izmir ve kocaelinde 2 tane usta var bunlarda eski tip mikserli sistemi uyduruyorlar.
toyota arabasına biniyoruz. forumlarına takılıyorum az çok biliyorum. yoksa gelipte bilmeden lpg takılmıyor demiyorum. uygun kiti bulursan sıralı sistem şeklinde haber verde toyotacı arkadaşlarında haberleri olsun...

 
Geri
Üst