Passat 1.8T , VW FSI , insignia turbo, o bu o markanın busu şu markanın osuna LPG takılmaz, motorları pamuk şekerinden yapılıyor çünkü, adamlar Bertone 2.0T , Volvo S40-T4(0.9 bar) S70 T5(0.9-1.1 bar) motoruna lpg takıyorlar siz atmosferik motora lpg takılmadığını söylüyorsunuz, marka ve modele uygun kit araştırıp taktırmak gerek bu husus atlanıyor... Bir arkadaşımız da subap eğmesinin 4000 liraya patladığını söylüyor, üst kapak zarar görmüş olsa bile subap seti triger seti üst kapak işlem görmesi + işçilik 1500 lirayı geçmez.
Bizim fakültede 3 hocada ( bordo lacivert ve zeytin yeşili) 3 ayrı renk var ve alayı LPGli bugün eğilip baktım bagajların altına
Çok berbat görüntüsü yok, benim içim güzel diye izah etmeye çalışan bir görüntüsü var diyebilirim. ve 147hp/196nm bilgisi yeterli, Vectra C 2.2 uçuyor diyenleri hatırlar gibiyim, manuel vitesli olanı bulunursa mükemmel bir seçimdir, Eğer süspansiyonlar fazlasıyla esnekse spor yay takılarak, eğer içine çok gürültü alıyorsa ses yalıtımı yapılarak göze batan sorunlar halledilebilir. Ses yalıtımı en prof yerlerde 1200 TL küsür oluyor ve çamurluklardan araç tabanına kadar kapsıyor, böyle araçlar ömürlük gözüyle bakıldığı için her türlü ilgi alakayı hak ediyorlar, eli yatkın birinin elinde 150 200 lira maliyetle komple ses yalıtımı yapmak da mümkündür, bunu da ekleyeyim listeye hoş araç