triger değişimi ve sente ayarı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan eyyup29
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Çok tşk ederim içim rahat şimdi demekki kısa mesafede 1.2. viteste çok kullanılırsa ve motor ısınmazsa opel arabalar 35 kuruş yakabilir. Kısa mesafe bu şekilde kullandım 35 kuruş yaktı şaşırdıydım acaba triger değişimimi hatalı oldu diyrodum.
 
triger kayışını kendşim değiştirmeyi düşünüyorum ? sente ayarını hiç bozmadan yani dişlileri yerinden oynatmadan çıkarıp takarsam sorun olmayacak gibi ?
 
merhaba arkadaşlar
geçenler de aracımın sente ayarını baktırmaya gittim çünkü çekişte düşüklük ve 140-150 yi geçmiyor bu hızlara gelirkende çok zorlanıyodu ve çok çabuk ısınıyodu çok sık fan açıyodu.bu şikayetlerden dolayı gitmiştim
bana dedikleri şey bunlarda sente ayarı 1 diş dahi bozuk olsa motorda büyük hasarlar verebileceğini söyledi ve araca hiç bir şey yapmadan geri gönderdi acaba dedikleri doğrumudur?yardımcı olursanız sevinirim
 
opellerin tiriger setini değiştirmek çok hassas bir konu olsa gerek o kadar farklı marka araç kullanan tanıdığım var bir tek opel kullanıcıları şikayetci bu konuda.
hicte öyle degil....bu sorun tüm araclarda olabilir...sorun senteye oturtamayan ustalarda...arti bu problem opele mahsus degil,sente ayarini yapan ustalarda...problem sente ayari aleti olmadigindan ve göz karari acele yapilisinda...senteye oturtulunca motoru elle aku sökük iken bir tur yaptir bak bakalim uyuyormu??? iste bunu deneyip yani trigeri tekrar kontrol etmek lazim eger alet yok ise...taktiginda uyar turda uymayabilir tek dis...:D
 
benim2 diş atlamıştı. aracım resmen gitmiyordu. sente ayarından olduğu ise 6 ay sonra anlaşıldı.
 
şuanki aracınız değildir inşallah volkan bey,,,daha öncekimi
 
bir önceki değişimde 1 diş atlak takılmış aracın rölantideki anlık tüketimi 1.1 idi sürekli. düzgün sente yapılınca 0.6-0.7 ye düştü ayrıca devir saatinde ufak oynamalar oluyordu rölantide şimdi ibre o kadar sabit duruyorki ve titreşim müthiş azaldı motordaki sonuç olarak sente ayarı deyip geçmeyin opellerde bi çok bulunamayan arızaların sebebi aslında sente ayarı olabilir
 
bir önceki değişimde 1 diş atlak takılmış aracın rölantideki anlık tüketimi 1.1 idi sürekli. düzgün sente yapılınca 0.6-0.7 ye düştü ayrıca devir saatinde ufak oynamalar oluyordu rölantide şimdi ibre o kadar sabit duruyorki ve titreşim müthiş azaldı motordaki sonuç olarak sente ayarı deyip geçmeyin opellerde bi çok bulunamayan arızaların sebebi aslında sente ayarı olabilir
sixzin yine 1 dişmiş, benim 2 diş atlatarak takmış, araba sanki reno 12 gibi çalışıyordu.
 
çünkü her usta opelden anlamaz işinin ehli bir yere götürmek lazım özel ya da yetkili ama opel servisi olması lazım diye düşünüyorum
aynen katılıyorum,bundan yaklaşık 5 ay önce özel serviste değiştirdim ve çok memnunum,herhangi bir sorun yaşamadım.onun için özel veya yetkili servis haricinde başka bir yere mecbur kalmadığım sürece gitmiyorum...
 
Geri
Üst