Triger kayişini veya patlamiş olan amortisörleri kendim değiştirmek istiyorum.

Evet bekliyoruz sonuç ne oldu?
Sevinç mi hüsran mi?
 
Aman arkadaşım bence deneme opel gibi nazik bir arabada , ben mazdamda bütün sorunları kendim hallederdim , ama opelde o riske girmem , birde hatırlatma mazdamın süspansiyonlarını değiştirirken helezon fırlaması sonucu burnumu kırmıştım allah göstermesin gözümede girebilirdi , çok dikkatli ol , bir anda bu işe kalkışma , kalkışcaksanda ustalar bir iş yaparken iyi bir izleyici ol , ve merak ettiğin yerleri sorki bidahaki sefere sen yapabilesin:
 
vazgeçmedim. Bu hafta o iş tamam Allah'ın izniyle. Ve İnşallah adım adım resimleyeceğim. İlla şöyle yapacam illa böyle yaparım kafasında değilim ama denemeden bu işin peşini bırakmayacam. Bundan sonra da triger değiştireceğim. Ama bi usta yakınımda olacak. onu da resimleyecem.
 
İki adet amortisör ve helezon çektirme aparatım hazır. Neden bekledim bu zamana kadar, çünkü boş vaktim olmadı.
 
Ha bu arada motor yağını değiştirirken bizzat kendim yani karter kapağını da söküp temizlerken de resimleyeceğim İnşallah. Beni bekleyin...
 
kolay gelsin
 
Teşekkür ederim arkadaşlar. Şimdilik siz denemeyim ben bi deneyim olursa zaten hem paylaşır hemde tavsiye ederim. Olmazsa zaten :) inanın onuda yazarım.
 
Arkadaşlar bu gün işlem tamam. Amortisörü değiştirdim. Tek taraf 1 saate yakın sürdü. Biraz terledim ama inanın çok zevkli oldu. Önce teker sökülüyor, sonra amortisör ve helezonu tutan bir kapak gibi birşey var. Onu komple söküyorsunuz. Sonra çektirme aparatı ile helzon çektiriliyor. Ardından amortisör tepe kısmından sökülüyor sonra helezon çektirme çıkarılıyor. Yeni amortisör yerine takılıyor. sonra da sökerken yapılan işlem çektirme kullanmadan gerisin geri iade ediliyor. İnanmak Başarmaktır. Saygılar
 
Geri
Üst