triger kayışmı zincirmi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tonyhawk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: triger kayışmı zincirmi

yokmu arttıran herkez başka bısey soylemiz dogrusu nedır acep
 
Ynt: triger kayışmı zincirmi

115 lik ve 180lik kayışlı gerikalanı zincir kayışlılarda 60bin de ağırbakıma giriyor kayış değişiyor.
 
Ynt: triger kayışmı zincirmi

Kayış ve zincirin birbirine göre ne getirisi ve götürüsü var acaba?
 
Ynt: triger kayışmı zincirmi

kayış bellı km sonra degışiyor-zıncır ebedi biliyorum ben
 
Ynt: triger kayışmı zincirmi

Hişt kayışlı 180likler, evladiyelik zincirli 140lığımla değişelim mi? ((:
 
Ynt: triger kayışmı zincirmi

GNSpower link' Alıntı:
Kayış ve zincirin birbirine göre ne getirisi ve götürüsü var acaba?
zincir daha uzun süre idare eder kayış daha kısa sürelerde değişir ,zincir sesli çalışır kayış daha sessiz.
 
Ynt: triger kayışmı zincirmi

aksi bi durum olmadıktan sonra zincir değişimi yok :) ama kayış ve içindeki bilyeler değişmek zorunda oda baya tutuyo  :(
 
Ynt: triger kayışmı zincirmi

zincirinde riskleri var 1. sebep merkesz kaç etkisi ile açılan zincir bakla araları sibob açılma zamanının bozulmasına yol açar ve buda güç kaybına yol açar 2. sebep zincirli mekanizmada motor yağının kontrolü çok önemli çünkü zincir buradan yağlanıyor 3. sebep zincirde tüm dişli mekanizmasını ,zincir ,ve gergileri değiştirmeniz gerekir  ki buda kayışa göre çok daha masraflı.
 
Ynt: triger kayışmı zincirmi

zincir sesi çekecek olsak dizel alırdık beee bizim için konfor ve sessizlik önemli:D
 
Geri
Üst