skyeye' Alıntı:XS TURBO KİTE DAHİL OLAN PARÇALAR
1 adet T3/T4 Turbo charger
57 Trim. .50 A/R .63 Egzoz
1 adet paslanmaz çelik ve krom kaplı turbo manifoldu!!!
2.5 inç turbo boruları
TIG seti
Wastegate Dumptube
Super 38mm Wastegate
Alüminyum turbo bağlantı boruları
Süper hafif kasnaklar
Kasnak kayışları
1 set Egzantrik kayışları
SÜPER 680mm X 460mm X 180mm INTERCOOLER. Cilalı Alüminyum.
E bunu sonucunda araç 105'ten 150'ye çıkarmı?Bence çıkmaz...Yukarıda verdiğim bir örnek var, oarada 1.8 125bg motor küçük bir turbo uygulamasıyla ancak 150bg'e çıkabiliyor.Dediğim gibi aracı bozmadan en ideali dbilas emme manifoldu+chip...
Kardeş senin bahsettiğin Passatlarda turbo 0.4 bar basıyor, tam ölçü veremesemde senın bahsettiğin havasogutucusunun 10 da 1 i kadar ve motor mekaniginde sadece artı olarak emmede +1 subab var, pistonlarda herhangi bi fark yok. Bunu uzun zaman araştırdık, şu anda bi Seat İbiza SRider modladık pistonlara kadar MAHLE yani atmosferikle turbo arasında pistonlarda anakolyataklarda kollarda krankda hiç bir farklılık yok. Sadece 225hp olan 1.8 TT motorları komple forged o araçta 1.4-1.6 bar basmakta. arkadaşın istedigi 0.5 barla 130-140 hp arasında çok uygun maliyetlerede çıkartılabilinir.
Sen şimdi illa Bult-On kit takmak istersen 5bin€ yu gözden çıkartırsın.Kıvrımsız boruların tamammını istedigin sanayide kromdan 200ytl ye yaptırabilirsin, intercooler 200€ ya istedigini alırsın 100ytl ye olanarda var Garret T3 ün fiyatı 450ytl?? max 700e var...
Bu arada Opel Mafları 240lbs ye kadar hava girişini ölçmekte ve herhangi bi
Piggback Ecu veya SMT6 lara gerek yok ger 0.5 barı aşmazsan, yani herhangi bi kontrol ünitesi gerekmez...
Bunun çooooooooook çok altında kendin biraz ugraşırsan turbolarsın, hayata geçicek bi projemiz var 15 gün içerisinde stok motordan turbo ile güzel veriler alacagımıza inanıyoruz.