Baskı balatası da bir o kadar pahalı ama.... ve hemen bulamıyorsun...
Ben bundan önceki yaz 400 TL gibi bir rakama sadece baskı balatayı almıştım...
3. viteste 160 görüyorsun, bu da ayrı bir tarafı...
Bir de CDX motorunda biraz farklılıklar olduğunu söylüyorlar ama ne farkı var bilemiyorum. KArter yapısı falan biraz değişikmiş... Ustalarımız daha iyi bilir.... Mesela ben GT headersı taktıramadım... CdX için özel bir headers varmış... GT headersı için karterin değişmesi gerekiyormuş... Ben ustaların yalancısıyım
ben Aksaray gibi küçük bir şehirde baskı balata bulabiliyordum ki f23 bir elin parmağını geçmez burada. fiyat biraz tuzlu tabi ki...
headers olarak sizin usta ne dedi bilmiyorum ama benim aracımda bildiğiniz headers vardı. ancak tek başına yeterli değil, alt tarafta bağlantı noktasınında değişmesi gerekiyor.
cdx motorunun en temel farkı krank'ı. normal motorlarda krank üzerinde tek dişli var. cdx'lerde ise krank üzerinde 2 dişli var ve 2. olan dişli bazı ustaların tork bazılarının balans dişlisi dedikleri kısma oturuyor. ben motor yaptırırken 100 tane standart ölçüde krank'a karşılık 1 tane standart ölçüde cdx krankı bulabilmiştim. normal krank 700 lirayken ben cdx için 1100 lira para bayıldım kranka.