VECTRA 2.0 ELAGANCE mi 2.0 CDX Mİ LÜTFEN YARDIM

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan DEMADA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
istediğin her zaman yardımcı olmaya çalışırım ;) şimdiden kolay gelsin. bu arada kat yerine düz boru geri basıncı düşürür ve alt devirlerin cansızlaşır bilgin olsun.

kat yerine bu parça kondu netten baktım bu parça normal düz boru gibi değilmiş sen burda yazınca hemen araştırdım ben yanlış söylemiş olabilirim düz boru diye. bu parça nasıl?
 

Ekli dosyalar

  • 5603B9CAB54E41B8BCD9CF50C02FD5F6.webp
    5603B9CAB54E41B8BCD9CF50C02FD5F6.webp
    4.2 KB · Görüntüleme: 16
bu parça "spiral" gibi duruyor, egzos sisteminin esnemesi için. bu arada headers için alt taraf diye tabir ettiğim yer fotografın sağ tarafı. oradaki bağlantı noktasını görüyorsun değil mi? bizde bulunan egzos manifoldu o noktaya kadar iniyor işte, headers'ın boyu kısa kalıyor ve oraya yetişmiyor.
 
anladım kardeşim dediğin gibi gt headersi araştırıyorum temiz çıkma bulabilirsem alacam yoksa sıfırını alırız. nette bir tane buldum headers vectra b ler için ne kadar sağlam dır bilmiyorum. gt headersi bulamazsak o dediğin yere parça mı kaynatılacak ?
 
Takılacak headersın 4-2-1 olması daha iyi diyorlar... 4-1 sistemi önermiyorlar..
Ben 400 TL ye mal etmiştim tek parça ve katalizöre kadar geliyor.. 4-2-1 şeklinde...
Egzoz manifoldum çatlaktı ve yenisine 250 TL demişlerdi... headersı bu yüzden taktırmıştım.. komple egzoz seti yapılması lazım ki 5-7 hp farketsin.Egzoz sistemi, dereceli egzantrik, emme manifoldu ve yazılım ile 165-170 hp elde edebilen bir arkadaşımız forumda vardı... Tabiki de benzinde... ama buna değer mi tartışılır...
 
Takılacak headersın 4-2-1 olması daha iyi diyorlar... 4-1 sistemi önermiyorlar..
Ben 400 TL ye mal etmiştim tek parça ve katalizöre kadar geliyor.. 4-2-1 şeklinde...
Egzoz manifoldum çatlaktı ve yenisine 250 TL demişlerdi... headersı bu yüzden taktırmıştım.. komple egzoz seti yapılması lazım ki 5-7 hp farketsin.Egzoz sistemi, dereceli egzantrik, emme manifoldu ve yazılım ile 165-170 hp elde edebilen bir arkadaşımız forumda vardı... Tabiki de benzinde... ama buna değer mi tartışılır...

400 tl iyi rakam çok fazla değil bahadırın dediği bu şekilde ise yaptırabilirim. benimde egzos manifoldundan az bi kaçak var dedi usta ya söküp kaynatacaz yada yenisini alacan dedi tamirine 100-150 arası masraf olur o parayı verene kadar headers taktırmak istedim. egzantirik,yazılım bunları düşünmüyü değilim ama şuan için maddi durum kaldırmıyo :( şimidililk headers + çelik jant alabilirsem bana yeter.
 
bahsettiğim balans şaftı. arkadaşların açıkladığı gibi krank bu şaftın üstüne oturuyor.
canopel%20(148).JPG
bu parçada asıl önemli olan bu parça ile blok arasına koyulan metal conta. bu parça bulunuyorda o aradaki contayı bulmak ölüm :)
Takılacak headersın 4-2-1 olması daha iyi diyorlar... 4-1 sistemi önermiyorlar..
Ben 400 TL ye mal etmiştim tek parça ve katalizöre kadar geliyor.. 4-2-1 şeklinde...
Egzoz manifoldum çatlaktı ve yenisine 250 TL demişlerdi... headersı bu yüzden taktırmıştım.. komple egzoz seti yapılması lazım ki 5-7 hp farketsin.Egzoz sistemi, dereceli egzantrik, emme manifoldu ve yazılım ile 165-170 hp elde edebilen bir arkadaşımız forumda vardı... Tabiki de benzinde... ama buna değer mi tartışılır...

orjinal headers zaten 4-2-1 şeklinde. bende ilk başta egzos manifoldunu değiştirecektim sıfırına baktım headers'a baktım, headers mantıklı gelmişti. ama başlayınca maddi olarak sonuna kadar gidiyorsun ve rakamlar biraz artıyor. :)

aracı o gün o sinirle galeriye bırakınca 3 gün sonra geldi aklıma headers. söktürmeyi düşündüm sonra zaten bir o kadar işçilik vereceğim sök tak diye düşünüp aracın üzerinde bırakmıştım. müşterisi hazırdı şimdi yaaa :kop: şaka bir yana keşke benim headers'ı almış olsaydımda en azından burdan birinin işine yarasaydı alan adam eminim bu ne diye söküp atmıştır ya da uyanık bir usta abi bu senin işine yaramaz diye sökmüştür. :) ama isteyen varsa hatıra olarak benim cdx'in aşınmış krank'ı ve orjinal egzos manifoldu duruyor. bilginize :)
 
Geri
Üst